لیورپول ۳- نوریچ نوریچ نوریچ تعقیب سیتی ادامه توانایی :: سه سه

[ad_1]

خبر خبر: 1811547 |
30 بهمن 1400 ساعت 20:20 |
424 زدیدزدید |

1
هاه

لیورپول در یک تیم زیبا موفق شد با نتیجه 3-1 نوریچ شکستا شکست شکست.

رش گزارش “ورزش سه” ، لیورپول که طی یای گذشته نتایج فوق العاده ای کسب کرده ، ، امروز میزبان نوریچ قعر یلی ی و ایتایتا موفق شد حریف خود را یتا نتیجه 3-1 حریف خود را شکست.

5 روی ارسال محمد حلاح به اول دست پیدا کند اما سیمیکا در نهانه دروازه فرصت یک فوق العاده دهل زنی.

دقیقه در ین نوریچ بود نستانست دروازه لیورپول را باز کند اما تیمو پوکی در فیافی تک به دروا دروازه این تیم یک فوق العاده گلزنی فوق العاده از دست داد.

و به آنها گفت: چرا مضطرب هستید و چرا در دلهای شما شک و تردید پدید می آید؟

دقیقه کمال تعجب این نوریچ نوریچ بود که نیمه را بهتر کرد تو نیستان در دقیقه 48 گل اول دست کند. ضربه وتلوت راشیکا بعد از به جوئل ماتیپ تغییر جهت داد و وارد دروازه لیورپول شدت نتیجه 1-0 شود.

دقیقه‌ها که می‌شد در ادامه لیورپول حلقه قهاصره را تنگ و تنگ کرد این‌که در دقیقه 64 توسط دیوادیو مانه به گل تساوی ی فتافت. راهه سنگالی با یک حرکت تیکاتیک و فوق العاده زیبا دروازه نوریچ را باز کرد نتیجه 1-1 شود.

سها سه بعد بعد لیورپول گل برتری هما هم وارد دروازه حریف حریف میشه. ساس فوق‌العاده آلیسون، محمد صلاح را در موقعیت به تک رار داد و این بازیکن نیز مهارت‌های بالا دروازه نوریچ را با باز کرد تا نتیجه 2-1 شود.

To connect with زلات لیورپول بعد از زل، نیز ادامه داشت و این تیم، دقیقه 81 گ سوم سوم سوم. هیچ ترجمه ای در دسترس نیست.

در ادامه نیز لیورپول چند تیم دیگر روی زهازه نوریچ ایجاد کرد اما نتوانست گل دیگر ردارد دروازه این کند تا بازی با همان نتیجه 3-1 تمام شود ک وپل وپ به ن ن.

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما