Salernitana 0-2 یوونتوس: بازگشت به پیروزی

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، شاگردان مکس آلگری که دو بازی اخیر خود را به آتالانتا و چلسی واگذار کرده اند، با وجود از دست دادن یک پنالتی در ثانیه پایانی، موفق شدند در دیدار امشب سه امتیاز را کسب کنند.

یوونتوس بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 4 پائولو دیبال با ضربه دایان کولوسیو به گل رسید اما دخترش مستقیماً به سمت دروازه بان سلنیتا رفت.

بازی همچنان متعادل بود و در دقیقه 15 سیمی با اسکرول از سمت راست و پاس کولیبالی توانست با ضربه سر کار را تمام کند اما ضربه او به بیرون رفت.

پس از آن بود که یکی از بازیکنان یوونتوس دروازه حریف را باز کرد و در نهایت در دقیقه 21 به گل رسید.این حرکت تیمی بود که دیبالا پس از یکی دو با کولوسفکی پیش افتاد و با ضربه ای چشمگیر دروازه سالرنیتانا را باز کرد.

دقایقی بعد تیم میزبان توانست ساع را تعقیب کند اما این بار ساسانی مانع شلیک سیما شد. داور هم صحنه را آفساید اعلام کرد.

در ادامه باز هم این یوونتوس بود که بیشترین ابتکار عمل را داشت و در دقیقه 28 جورجیو کیه لینی موفق شد با ضربه ایستگاهی توپ را به عقب برگرداند اما داور به دلیل آفساید گل را دریافت نکرد.

آخرین دقیقه نیمه اول همچنان مسلط ترین بازیکن یوونتوس بود و یکی دو موقعیت دیگر برای گلزنی ایجاد کرد اما در نیمه دوم بازیکن دیگری بود که از خط عبور نکرد و در نیمه اول. ، همین گل را زدند، سود یوونتوس تمام شد.

سالرنیتانا نیمه دوم را بهتر آغاز کرد اما بازیکن یوونتوس توانست به سرعت شروع به کار کند و در دقیقه 57 با عبور از کولوسئوم این بار کوادرادو بود که پیش افتاد اما دخترش از دروازه حریف گذشت.

دقایقی بعد همه چیز برای ضربه سالرنیتانا آماده بود اما ضربه خطرناک رانیری به ضربه یوونتوس.

یوونتوس پس از آن دوباره بازی را در دست گرفت و پس از پایان نیمه و نیمه، سرانجام در دقیقه 70 گل دوم را به ثمر رساند. ارسال برناردسکی از سمت چپ بود که در تیرک اول موراتا قرار گرفت و او آن را تبدیل به گل کرد. با یک شلیک

برتری یوونتوس پس از این گل همچنان ادامه دارد و این بازیکنان این تیم هستند که بیشتر از ضربه زدن به پنالتی در وقت های تلف شده مالکیت توپ را در زمین دارند. اشتباه گیومبر مقابل موراتا توسط داور مقصر اعلام شد. دیبالا پشت توپ بود اما اشتباه او باعث شد تا او یک ضربه به تیرک دروازه بزند و بازی 2-0 به سود یوونتوس به پایان رسید.

[ad_2]

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما