۴ سریال ۱۴۰۱ ۱۴۰۱ ۱۴۰۱لویزیون ویزیونا بشناسید

[ad_1]

تعطیلات بدون هیچ تردیدی بهترین بهترین سال است. به یلیل خیلی از مردم مردم تعطیلات نوروزی خود مه‌ریزیام‌ریزی می‌سازند تا شیرین‌ترین لحظات را تجربه کنند. اگر سوالی دارید، لطفا با من تماس بگیرید. اقلی از مردم اما تصمیم متفاوتی می‌کنند زا از تعطیلات نوروز به نان فرصتی برای تماشای سریال‌های ایلویزیونی و م‌هلم‌های سینمایی جذاب سال استفاده ده. در این میان سریال‌های نوروز ۱۴۰۱ ۱۴۰۱ ویزیونلویزیون ویزیون گزینه‌های جذابی به نظر می‌رسند. ویجیا ویجیاتو همراه باشید شیدا ۴ سریال ۱۴۰۱ ۱۴۰۱ ۱۴۰۱لویزیون ویزیونا بشناسید.

جیرال جیران را با ویجیاتو دنبال کنید:

یک | زیرخال زیرخاکی کی

۴ سریال ۱۴۰۱ ۱۴۰۱ ۱۴۰۱لویزیون ویزیونا بشناسید

زیرخال زیرخاکی یکی از موفق‌ترین عناوین سیمای ملی در سال آخر خیریه که تا امروز دو فصل از آن منتشر شد. اولین سریال زیرخاکی به عنوان سریال ماه رمضان شبکه یک در سال ۱۳۹۹ پخش شد. محبوبیت این سریال به حدی داد بود که جلیل سامان به عنوان کارگردان این سریال چراغ سبز شبکه یک یای ساخت فصل دوم ر دریا دریافت کرد. دومل دوم سریال زیرخاکی در خرداد ۱۴۰۰ ۱۴۰۰ پخش شد محبوبیت محبوبیتانی پیدا کرد. بنابراین ساخت ختل دوم سریال با سرعت زاز ز. حالا سریال زیرخاکی سه به عنوان یکی از سریال نوروز ۱۴۰۱ ویزیونلویزیون شناخته شده است.

ناستان سریال زیرخاکی ۳ زا از همانجایی آغاز می شود که سریال زیرخاکی ۲ به یایان ن. ریلم‌برداری این سریال [که این روزها در شهرک سینمایی غزالی دنبال می‌شود] در دراحل پایانی قرار رارد. ن هاله صامتی ، نادر فلاح ، گیتی سمیاسمی ، هومن هومن مریم خسرو خسرو حمدی حمدی حمدی کبر کبر کبر مهری آق آق آق ، ح ده ده ج ج م ج و نی نی نی نی نی سومل سوم سریال زیرخاکی احتمالا موردانتظارترین سریال سیمای ملی برای نوروز ۱۴۰۱ شد که از شبکه یک پخش می‌شود.

دو دو | خدال خداداد

۴ سریال ۱۴۰۱ ۱۴۰۱ ۱۴۰۱لویزیون ویزیونا بشناسید

شبکه خداداد انتخاب دو بر یای تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ است. یندایند و و تولید این ینال که رگردارگردانی آن برعهده یاری است از دیاه امسال آغاز شد. تهیه‌کنندگی سریال خداداد هم برعهده سعید سعدیار گرفته است که از تهیه‌شده‌های تلویزیون ویزیون ساخته شده است. خدال خداداد در قسمت می‌شود اما ظاهرا فرآیند فیلمبرداری و تولید می‌کند با سرعت رار آهسته‌های پیشروی می‌کند. که عوامل سریال مدعی نداند که برای پایان‌رسانی این پروژه دهم فروردین کل کار ر.

جدیدترین سریال علی یاری [که سابقه کارگردانی سه فصل سریال بچه مهندس را دارد] در ۱۳ قسمت آماده می شود. نا ناجی ، پیام دهکردی ، یلی ی سوسن سوسن سوسن زاز بیات ، آرش جاج ، فشین فشین افشین فشین ، زهره زهره حمیدی بین ،ا ،ا مکا ماکا فریبا ریاری و کوثر حیدری از بازیگران این سریال هستند. خداداد از پخش می شود می شود.

سه سه | جنال جناب عالی

۴ سریال ۱۴۰۱ ۱۴۰۱ ۱۴۰۱لویزیون ویزیونا بشناسید

جنال جناب عالی هنوز به نان گزینه قطعی سه یای پخش در تعطیلات نوروزی انتخاب نشده و به نظر ش که بسیاری برای پخش وجود وجود ردارد. که شبکه سه از ز دی هاه پخش سریال برف بی‌صدا می‌بارد را آغاز کرد که مجموعه‌ای از قسمتی است. اینابراین به احتمال زیاد سریال برف بی‌صدا می‌بارد گزینه قطعی سه یای پخش در تعطیلات نوروز شد. یندایند تولید یدال جناب عالی که توسط دادل تبریزی رگردارگردانی با ۱۵ قسمت بعد از یایان رسیده و ماملا آماده پخش در ۱۴۰۱ ۱۴۰۱ می‌رسد. جنال جناب عالی یک کمدی انتقادی لقب می‌گیرد که با دیدنی طنز به غاغ مشکلات امروز امروز تا عنوانی متفاوت باشد.

میرحسین میرحسین حسین یملیمانی، بیژن ها، میرطاهر مظلومی، مهوش ریاری، گیتی معینی بنفشه‌خوا بنفشه‌خواه، سروش هریاهری، بلور کساییان، ایمان اسما عیا، ایمان راد، بیتا سحرخیز و آذری آذری از زازیگران سریال جناب. این سریال با ساختن مصطفی رضوانی شاید از سه سیما پخش شود.

پنج پنج | دردسرهال دردسرهای ی

۴ سریال ۱۴۰۱ ۱۴۰۱ ۱۴۰۱لویزیون ویزیونا بشناسید

دردسرهال دردسرهای شیرین به عنوان گزینه قطعی پنج پنجا برای پخش در تلات ۱۴۰۱ انتخاب شده است. موفق موفق رگردارگردانی این سریال را برعهده ردارد و سید یلی اکبر کبر محمودی مهریزی تهیه‌کنندگی ساختن سریال را به دوش می‌کشد. ناستان سریال دردسرهای شیرین روایت مشکلات زندگی یک زوج نان است که چالش‌های متعددی جهاجه جه است. ریلم‌برداری این سریال هم‌چنان در شهر تهران دنبال می‌شود.

افسانه بایگان ، یوسف مرادیان ، پاشا جمالی ، حسینیا حسینی ، توکا توکلی ، توکل توکلی ، ندختاندخت مهیمن ، مرتضی ظمیاظمی ، سهیل قاصدی ، فهیمه زل ایما فرعی ا ژیل د پورسرخا پورسرخ و مریم هم به نان بازیگر اصلی فیلمنامه در سریال دردسرهای شیرین د رنگارند.

خال خاتون را با ویجیاتو توال کنید:

[ad_2]

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما