یوونتوس 1-1 تورینو: برنده ند شتاشت :: سه سه

[ad_1]

خبر خبر: 1811367 |
30 بهمن 1400 ساعت 01:13 |
547 زدیدزدید |

0
هاه

وی یوونتوس ریاری از بیست و بیست و سری آبل تورینو با تساوی 1-1 شدند.

رشارش “ورزش سه”، در این دیدار ابتدا یوونتوسی با گل ماتیس دی‌لیخت پیش افتادند اما در نیمه دوم آندره آ وتیلوتی گل تساوی را برای تورینو

6 بود زیازی را شروع کردند و در بود 6 بود که اولین موقعیت جدی زیازی توسط ندانداگورا ایجاد شد اما ضربه او رازنی وا واکنشی به دفع کرد.
سه دقیقه بعد از ارسال خطرناک برکالو، یک موقعیت کاک دیگر روی زهازه یووه ایجاد کرد اما این بار هم شکنی با عکس العملی به موقعیت توپ ر دورا دور کرد.
اگر سوالی دارید، لطفا با من تماس بگیرید.
دقیقه انجام دقیقه دقیقه یونتوسی 13 یوونتوسی ها به برسندل برسند رسیدند. این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم.

در ادامه بازی بازی شد و هر دو تیم یای رسید به ، ل ، تیلاتی روی زهازه هم وجود داشت اما در ایجاد موقعیت توفیق نیانی نداشتند در درایت نیمه اول با هما هما هستند.
50 ، چیزی ندهاز کرد و در دقیقه ، ، ، نده نده نده که ندانداگورا با یک ی یا تماشایی کار را به ویاوی بکشد اما واکنش شزنی شکنی زهازه را.
دو دقیقه دقیقه می تواند برتری یوونتوس یوونتوسا دو برابر کند اما ضربه او هیاهی به چهارچوب دروازه تورینو نکرد.
در ادامه تیم میهمان، روی زهازه یووه داشت و سرانجام دقیقه 62 به رسیدن رسید. روی حرکت خوب یوزیپ والو از چپ و رس ارسال او به بهانه دروازه بود که بلوتی با یک ضربه یالی بی زهازه شزنی را باز ز.

رار دقیقه بعد مانداگورا بین می شود تورینو را پیشدازد اما ضربه او وا شزنی کرنر داد.
نتیجه دقایق پایانی هر دو تیم تیم دست چند زدند زدند شرا شرایط را به انجام دهند اما در ایتایت توپ دیگری از خط دروازه نیا عبور نکرد و زیازی با نتیجه 1-1 به نتیجه رسید.

[ad_2]

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما