گارد بارسلونا؛ وارداتی از لیگ برتر (عکس)

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، باشگاه بارسلونا از ابتدای فصل روزهای سخت و عجیبی را تجربه کرد. چندی پیش، رونالد کومان پس از یک نتیجه ضعیف از بلوگرانا اخراج شد و همانطور که انتظار می رفت، ژاوی هرناندز به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد.

فرانسیس تورس مهاجم سابق منچستریونایتد به جام جهانی پیوند خورده است.

با این حال، به قدرت رسیدن ژاوی مانع از سقوط بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا نشد. با این حال، در دوران ژاوی، بارسا بیش از همیشه جاه طلب است و با وجود باخت در نیمه نهایی سوپرکاپ به رئال مادرید، آنها تمام تلاش خود را کرده اند تا هواداران را به آینده امیدوار کنند.

اوبامیانگ پس از یک روز تلخ و حضور در آرسنال در ماه گذشته به دنبال بازگشت به روزهای خوب گذشته خود در بارسلونا است.

یکی از نقاط ضعف بارسلونا که در نیم فصل اول مشهود بود بحث امتیازدهی بود. ممفیس دیپای نتوانست مهاجم و 6 دانگ باشد و از طرفی بیماری قلبی و در نهایت خداحافظی سرخیو آگوئرو از دنیای فوتبال کار را برای بارسا بسیار سخت کرد.

آداما ترائوره ​​چند سال بعد به بارسلونا بازمی گردد و مدت ها به دنبال جدایی از ولورهمپتون و پیوستن به تیم بزرگ است که در نهایت در زمستان امسال اتفاق می افتد.

انتظار می رود بارسا در نقل و انتقالات ژانویه روی تقویت فاز تهاجمی خود تمرکز کند و این اتفاق افتاد. آنها سه لیگ برتر در این قسمت از زمین خریده اند. جایی که فران تورس از منچسترسیتی، آداما ترائوره ​​از ولورهمپتون و در نهایت اوبامیانگ قدیمی آمریکایی از آرسنال پا به نوکمپ گذاشتند.

اکنون سه خرید جدید بارسلونا برای بقیه خط حمله شامل ممفیس دبه، آنصوفاتی، عثمان دمبله، لوسیو دی اونگ و مارتین بریستول به تیم اضافه خواهند شد و کنترل کامل چلسی را به دست خواهند آورد.

[ad_2]

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما