باباورانه یونایتد در شب شبادته (عکس)

[ad_1]

گزارش رش “ورزش سه” ، منچستریونایتد پیش از لیگ جزیره به طراطر بازی های ملی ی به دو کاکامی خود در کسب برد تمهاتمه میاد داد واسته ام کرد رم رم رده رده این تیم پیش از شروع رهاره بازی های لیگ برتر، امشب مقابل میدلزبورو در مام حذفی به نان ن.

منچستر در سومین مسابقه سوم موفق شد یک ستون صفر استون ویلا را شکست دهد ر هیاهی و میدلزبورو 3 بر 2 برابر مانسفیلد تاون به پیروزی رسید. :30 تیم از ساعت 23:30 روز روز جمعه در هاه اولدترافورد برگزار کننده یکی از دیدارهای دور چهارم جام حذفی حذفی.

نیمه اول این دیدار با برتری منچستر منچستر شروع و در دقیقه دقیقه 20 ضربه ضربه پنالتی تی. نوانو رونالدو پشت این ضربه و در عین باباوری توپ را به بیرون زد.

پنج دقیقه بعد، انچو در سمت راست محوطه جریمه توپ درا در اختیار گرفت و در یالی که می توانست با یک ساس هم تیمی یشایش را در موقعیت قرار دهد.

نیمه اول تقابل دو ب با برتری یک بر به یایان رسید ولی میدلزبورو میدلزبورو در دقیقه 67 نیمه دوم دوم موفق گ تسل تساوی ؛ ؛. اگر سوالی دارید، لطفا با من تماس بگیرید. ن دران اعتراض شدید منچستری ه ،ا، داور گل میدلزبورو زبوروا پذیرفت تا میهمان به زیازی زی.

یقیاقی پس از گل مساوی حریف، ندزندز موقعیت زنیلزنی خوبی شتاشت ولی ضربه او در نان ناباوری تماشاگران به تیر زهازه برخورد کرد. ن یقایق باقی مانده را یکپارچه حمله کرد پیشا پیش از زایان 90 دقیقه گل برتری را بزند اما موفق به این کار نشد تا زمانی که اضافه شود.

و ول وقت های اضافه بدون موقعیت صیاصی روی دروازه ها به یایان رسید اما منچستر نیمه ر تها جمی ضربه رفت رفت.

در ادامه نیز توپی از خط دروازه ها عبور نکرد بازی به ضربات پنالتی کشیده کشیده. ⁇ تیم هفت تیالتی اول خود بها به گل تبدیل کردند اما آنتونی الانگا پنالتی هشتم برا برای منچستر از دست داد تا در شبی که دو الدو ندز یک دست، شیاطین سرخ مقابل حریف حریف دسته یکی خود و از مام حذفی رار ر.

[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما