چگونه بفهمیم فردی واکسینه شده است یا از بیماری عروق کرونر قلب رنج می برد؟

[ad_1]

برای پیاده سازی طراحی محدودیت های هوشمند در کشور از امروز مردم عادی می توانند وضعیت شلیک یا تاج گذاری اطراف آنها را بررسی کنید. این امکان در برنامه ماسک آماده باش

با تایید ستاد ملی کرونا، عموم مردم از امروز می توانند از طریق اپلیکیشن ماسک وضعیت واکسن ها و مبتلایان به کرونا را بررسی کنند. برای این کار کافی است کد ملی اطرافیان خود مانند اعضای خانواده یا سایرین مانند مشتریان، گردشگران و… را در این اپلیکیشن وارد کرده و از وضعیت آنها مطلع شوید.

پیش از این تنها بازرسان سلامت می توانستند از این سرویس استفاده کنند، اما اکنون برای اجرای طرح های محدودیت هوشمند، این امکان در اختیار عموم، انجمن ها و مشاغل قرار گرفته است.

چگونه وضعیت ایمن سازی یا تاج گذاری دیگران را بررسی کنیم؟

برای این کار به یک اپلیکیشن نیاز دارید ماسک بر روی گوشی شما نصب شده است. سپس با زدن دکمه “I” و وارد کردن شماره موبایل آن را فعال کنید. سپس روی «تشخیص شخص» کلیک کنید. هم اکنون می توانید هم با نگه داشتن دوربین گوشی در بارکد پشت کارت ملی و هم با وارد کردن دستی آن. کد ملیوضعیت فرد را بررسی کنید.

در این حالت بلافاصله صفحه ای نمایش داده می شود که وضعیت تزریق یا افرادی که دچار حمله قلبی شده اند را نشان می دهد.

وضعیت تزریق فرد را بررسی کنید

صفحه نمایش سبز نشان دهنده دو واکسن کرونا برای هر نفر است. اگر فردی یک دوز را دریافت کند، رنگ صفحه آبی خواهد بود. زرد همچنین به این معنی است که فرد واکسینه نشده است. اگر زبان آموز بیماری شریانی داشته باشد، صفحه قرمز می شود.

لازم به ذکر است که اگر یک یا دو نوبت واکسن کرونا دریافت کرده اید اما اطلاعات شما به درستی در این جزوه نمایش داده نمی شود، برای ثبت نام به پایگاه ایمن سازی که واکسن دریافت کرده اید مراجعه کنید.

شایان ذکر است وزیر بهداشت از ابتدا در صفحه مجازی خود حضور داشت پیک کرونا شش وی گفت: متاسفانه با افزایش تعداد بستری ها و موارد سرپایی باید اعلام کنیم که به ششمین پیک (موج) بیماری رسیده ایم.

وی از مردم خواست دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند، ماسک بزنند و سومین واکسن کرونا را دریافت کنند.

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما