پخش کننده جدید مهام های صوتی واتساپ به نسخه نسخه پاپ اضافه می شود – زومیت

[ad_1]

در چند سال گذشته، ویژگی‌های قدیمی به پلتفرمش اضافه شده و از قابلیت‌های قبلی بهبود بخشیده شده است. نسخه پخش‌کننده پیام‌های صوتی نسخه‌ی نسخه‌ی نسخه‌ی iOS در یک نسخه‌ی کاربردی اضافه می‌شود که به برنامه‌های ارائه‌دهنده آن اضافه می‌شود. اکنون، اتساپ به‌دنبال، نسخه‌ای را گسترش می‌دهد و آن را به صورت آنلاین ارائه می‌کند.

XDA است پخش‌کننده گزارش‌کننده صوتی صوتی جدید برخی از نسخه‌های زاربران نسخه‌ی پاپ واتساپ دردسترس رار گرفته شده است. ابات‌هایی که وب‌سایت WABetainfo به‌اشتراک گذاشته می‌شود، نان می‌دهد وقتی این انابلیت برای همه‌ی ربراربران دردسترس قرار می‌گیرد، خود هدیده است.

این ویژگی در پاپ شبیه نسخه‌ی یایلی آن رار ر. هنگامی که را می‌کنید و سپس پیام صوتی را به دیگری، پخش‌کننده‌ی صوتی نخو هداهد می‌کنید و نان در پس‌زمینه خو هداهد. وقتی پیام صوتی در حال پخش باشد و از چت رجارج شوید، پخش‌کننده‌های نه‌یانه‌ی کوچکی در این نمایش داده می‌شود که هد رار پیشرفت و یک دکمه پخش روی می‌شود.

پخش کننده پیام صوتی جدید تساتساپ

پخش‌کننده‌های مهام‌های صوتی برای همه کاربرانی دردسترس قرار گرفته است که آخرین نسخه یای دسکتاپ واتساپ با نسخه‌ی ۲۲، را نصب کنید. توجه کنید که این نابلیت هنوز در اندروید ارائه نشده است. WABetainfo اشاره کرده است که این جدید در نیانی بعدی راه خود را به اندروید نیز زاز خواهد هد.

الهه های مرتبط:

سال گذشته ، اتساپ قابلیت تغییر پخش پخش صوتی را به پیامرسان خود اضافه فه. اگر می خواهید با تکنیک های امروزی که از مراقبه متعالی آمده است آشنا شوید. ینلاوه‌براین، واتساپ روی روی رونویسی رونویسیار می‌کند که مهام‌های صوتی به‌طور خودکار به‌طور خودکار و استفا استفاده از فناوری تشخیص گفتار رونویسی هداهد هد.

همچنین، این شبکه اجتماعی در حال آزمایش ابزارهای طراحی طراحی است که به ربراربران اجازه می‌دهد از خطوط ضخیم‌تر یا نازک‌تری روی ویراویر و مِهلم‌ها استفاده کند. نکته دیگر اینکه واتساپ ح اکنون آماده‌سازی ابزار انتقال است به کاربران اندروید اجازه می‌دهند یای خود را به iOS منتقل کنند.

[ad_2]

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما