مکالکام برای تولید شه‌آشه‌ TSMC را یگزینایگزین سامسونگ می‌کند – زومیت

[ad_1]

مسوننگ بسیاری از انجام داده های تا گامسونگی برای بخشید تراشه خود را به دست آورد. ختاخت تراشه برای شرکت‌هایی که امکان تولید قطعات موردنیاز خود را دارند، تجارتی بسیار سودآور است. اما این اینار پیچیدگی های خاص خود را دارد.

می‌گویدایل می‌گوید با تراشه جهانی، فشار زیادی بر سازندگان تراشه کرده است. او گفت: «من خدای اسرائیل و خدای اسرائیل هستم.

TSMC تصمیم الکام TS MCARD به‌جای سامسونگ Tsa TSMC همکاری ری

MCcarshi جدید از کره جنوبی به این موضوع اشاره می‌کند که تصمیم می‌گیرد همه‌ی زنده‌ها را سفارش دهد. گفته می‌شود یلیل اصلی این تصمیم، بسیار کم‌سازی واحد تراشه‌سازی است.

ول اول اسنپدراگون گون

To connect with TSMC شدهارداد بسته است تا درصدی از یاشه‌های چهار نانومتری اسنپدراگون ۸ نسل یک را نومتریای سری هر کسی ۲۲. این در یالی است ست س مسونگامسونگ فندری، قبلاً به‌عنوان تنها سازنده این تراشه انتخاب شده است.

تلات های مربوط به تراشه های زده شده توسط مسونگامسونگ، ستانی کننده است. گفته می‌شود زده‌شده‌ای اسنپدراگون ۸۸ یک‌یک‌لیدشده مسون‌گام‌سونگ حدود درصد است. این یعنی از 100 قطعه قطعه، معیوب معیوب است. همچنین گفته شده است زده یازدهی اگزینوس ۲۲۰۰ چهار نانومتری سامسونگ حتی از اسنپدراگون ۸۸ یک نیز ست است.

R رش‌هارش‌ها، سال گذشته زمانی‌که TM Roh رئیس بخش MX سامسونگ از دفتر مرکزی کالکام در ایالات متحده آمریکا زدید کرد، با تصمیم‌گیری در این تصمیم یا کاهش تراشه‌ها یا را و و و و یا کاهش داد. بل بازدهی، اصلی‌ترین دلیل برای این است که سفارش‌های بیشتر بها به شرکت ارائه ر.

مرتبط الهي:

از دست‌آدن دن بزرگی مثل کوالکام، آسیب آسیبی جدی بخش شهساشه‌سازی سامسونگ وارد می‌کند، اما این همه ماجرا نیست. MCA آنویدیا نیز به مشکلات بازدهی واحد تراشه‌سازی سامسونگ، رش‌هارش‌های ساخت‌وسازهای گرافیکی هفتم نومتریانومتری خود را به TSMC داده است.

انتظار می‌رود سامسونگ در سال جاری، لید یدعاش‌های سه نانومتری را آغاز کرد. MCلاوه‌براین غول فناوری کره‌ای بیش از صد میلیون دلاری برای بهبود یاحد تراشه‌سازی خود هزینه‌ها را افزایش داد تا بهتر باشد TSA TSMC رقابت بت. اهرچه اینلاش‌ها زودتر به رسیدن برسد،ای سامسونگ بهتر هداهد بود در غیر این صورت امکان دارد که برای بسیاری از ظرفیت‌ها وجود داشته باشد.

[ad_2]

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما