پاسخ IMessage باعث می شود کاربران بیشتری از Google Message – Zomit

[ad_1]

پشتیبانی نکردن از قابلیت‌های نمایش تصویر اپل مدت‌هاست که کاربران اندروید را آزار می‌دهد. اما این روند به زودی تغییر خواهد کرد. در نوامبر گذشته، گوگل شروع به آزمایش قابلیتی در Google Messages کرد که پیام های ارسال شده توسط کاربر را به شکلک های سازگار با گیرندگان اندروید تبدیل می کند.

با این حال، قبلاً واکنش‌های کاربر به تصاویر به شکل مترادف Laughed At <متن اصلی> نمایش داده می شود. این ویژگی آزمایشی در ابتدا فقط برای تعداد بسیار محدودی از کاربران در دسترس بود. اما این روند امروز در حال تغییر است. زیرا گوگل بالاخره ویژگی های مشکوک تری را به کاربران بیشتری ارائه می کند.

عکس العمل ها در اندروید

به گزارش XDA، برخی از کاربران پیام های گوگل اعلام کرده اند که آپدیت بتا جدید این اپلیکیشن از تعامل تصویری پشتیبانی می کند. کاربران می توانند با نصب نسخه 20220121_02_RC00 برنامه پیام های گوگل این ویژگی را فعال کنند. به‌روزرسانی آزمایشی پیام‌های Google همچنین کدی را در Settings> Advanced> نمایش واکنش‌های آیفون به‌عنوان شکلک اضافه می‌کند، که وقتی فعال شود، واکنش‌های فعال شده iMessage در برنامه پیام‌های Google را به‌عنوان شکلک نمایش می‌دهد.

آخرین به‌روزرسانی Google Messages اکنون می‌تواند واکنش‌های ICS را به شکلک‌های مناسب ترجمه کند و آنها را به درستی در پیام‌های از پیش تعیین شده نمایش دهد. البته باید به این نکته اشاره کنیم که این قابلیت جدید کامل ترین راه حل برای نمایش گرافیک در اندروید نیست. به عنوان مثال، ضربان قلب مورد استفاده برای پیام‌های iMessage در برنامه پیام‌های Google به‌عنوان یک «لبخند به شکل قلب» نمایش داده می‌شود. با این حال، این ویژگی بهتر از پیام های درهم ریخته نمایش داده شده در Google Messages در حال حاضر است.

عکس العمل ها در اندروید

شایان ذکر است که اگرچه کاربران IMS می توانند به پیام های اندرویدی پاسخ دهند، کاربران اندرویدی نمی توانند به پیام های IMS پاسخ دهند.

مقالات مرتبط:

پشتیبانی از نمایش تصویر فقط در آخرین نسخه بتای Google Messages در دسترس است. ما هنوز نمی دانیم که این ویژگی چه زمانی به صورت ثابت در دسترس خواهد بود. اگر می‌خواهید این ویژگی را امتحان کنید، باید از طریق این پیوند در نسخه نمایشی پیام‌های Google ثبت‌نام کنید.

علاوه بر این، می‌توانید این نسخه از فایل APK پیام‌های Google را از وب‌سایت APKMirror دانلود و بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید. Google Messages ویژگی جدیدی را معرفی می کند که به کاربران امکان می دهد مکالمات مهم را با ارسال یک اعلان پاسخ تشخیص دهند.

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما