دقیادقی: ممنون که تا دم در ورزشگاه می‌آیید :: ورزش سه

[ad_1]

خبر خبر: 1811383 |
30 بهمن 1400 ساعت 09:11 |
350 زدیدزدید |

0
هاه

فجر فجراهد از صدرنشین امتیاز ز

ازه بان فجرسپاسی معتقد است که داداران این تیم تیم زیادی دارند.

رشارش “ورزش سه” ، ایمان صادقی ، دروازهبان تیم سیاسی در مورد ویاوی بدون گل مقابل صنعت آبادان در هفته گفت: نسبتا نسبتا ب زیازی های یل در ا د. موقعیت های خوبی ایجاد د. را را شکر کردلکرد کردلی خوب بود یاسفانه به برسیمل برسیم.

او افزود: کمی بدشانسی بودیم و و زمین قدری قدری افتضاح بود که نمی شود در صحبت کرد. باید باشیم که از توپ های بلند استفاده ده. هر تیمی هم که آید آید از ز زمین زمینلایه کند می. هما هم دوست داریم چمن خوب داشته باشیم تا بتوانیم روی زمین رار ر. این دست نیستا نیست و دست اینلین است ست باید فکر فکر کنند. روی هم رفته اگر توپ هایمان نل می سه امتیاز را کسب کردم.

ازه بان فجر با اشاره به بهلین شیت امروز مروز خود ین: این ششمین اینلین این من بود. البته طی بازی های گذشته یک رار شرایط سخت سخت. موقعیت های زیادی به حریف می دادیم و طی اشتباهاتی، زهازه مان باز می شد و نمی نستیمانستیم کلین این شیت. که امروز گل نخوردیم، یکی از نکات مثبت ما بود و امیدواریم که چنین ریاری را در هفته یای بعد هم رار ر.

ادقی با بیان اینکه افهافه شدن بازیکنان جدید، یطایط فجر را بهتر کرده افزود: با بازیکنان خوبی که به تیم اضافه شدند صد صد تیم تیم خود را به خود اختصاص دادند. این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم.

وی در هفته سختی هفته آینده تیمش بابل استقلال گفت: بازی خیلی سختی ستقای استقلال داریم. این تیم یطایط خوبی دارد و ولی یاید هوشیار راشیم. این تیم از تک موقعیت یای خود خوبی استفاده می کند. جلوی چنین تیمی اگر اشتباه کنیم، سخت می‌گیریم. به امید خدا مقابل استقلال برای امتیاز می رویم.

ازه بان فجر در شرایط ویژه تیمش در جدو تل تاکید کرد: ما تمام تلاش خودمان را می کنیم که بهترین را بگیریم. یاد همه بازی ها برایمان مهم شد. همه تیم ها به دنبال کسب نتیجه هستند رفته اند امتیاز گرفتن سخت تر می شود. هما هم به اینال این هستیم که چه نهانه و در رجارج از خانه کسب کسب درآمد. چون چون کار به روزهای آخر و اما و اگر گر. از دادارنمان تشکر می کنم کهایت مان می می. به ورزشگاه که نمی مانند بیایند ولی یا دم ورزشگ هاه می می. همیشه همیشه از آنها حمایت می کنند. همیشه گفته ام صبر صبرا زیاد بوده امیدوارم بتوانیم خوشحالشان نكنم.

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما