به روز رسانی زنده المپیک: دیدار پنگ شوآی با رئیس کمیته بین المللی المپیک

[ad_1]

اعتبار …داگ میلز / نیویورک تایمز

هر المپیکی شگفتی‌های کوبنده خود را ارائه می‌کند، کشش همسترینگ نابه‌هنگام، پرشی که یک اسکیت باز موفق به فرود نمی‌شود.

روز دوشنبه، در زیر آسمان آفتابی روشن در Yanqing، نوبت به ستاره آمریکایی میکایلا شیفرین رسید تا آن دلشکستگی خیره کننده و تقریباً عجیب را تجربه کند. اما ناکامی شیفرین در زنده ماندن از پیچ به چپ در اوایل اولین حضورش در پکن در غول اسلالوم، درام تصادفات خشن ورزش او یا سقوط یک اسکیت باز ستاره روی یخ را نداشت.

یک لحظه اسکی‌هایش کمی لرزان به نظر می‌رسیدند و لحظه‌ای دیگر روی لگن چپش از مسیر می‌لغزید. شیفرین که در 11 سال فعالیت خود به عنوان یک اسکی باز حرفه ای به ندرت نتوانسته است مسابقه ای را به پایان برساند، نتوانست به موقع در مسیر باقی بماند و از مسابقات محروم شد، که با دویدن دوم بعد از ظهر دوشنبه ادامه می یابد.

به گزارش NBC Sports، در 229 مسابقه حرفه ای المپیک، جام جهانی یا مسابقات قهرمانی جهان که شیفرین وارد آن شده است، او فقط 14 بار از یک پیست اسکی خارج شده و در چهار سال گذشته فقط سه بار این کار را انجام داده است.

اعتبار …تام پنینگتون / گتی ایماژ

شیفرین، 26 ساله، به تازگی از دروازه به سمت زمین شیب دار و یخی بیرون زده بود که در پیچی به سمت راستش تلاش کرد تعادل خود را حفظ کند. این یک اشتباه کوچک بود، اما آن ضربه زدن باعث شد که او برای دروازه بعدی دیر شود و همانطور که سعی داشت به سرعت بهبود یابد، به لگن چپش سقوط کرد و سر خورد تا متوقف شود. شیفرین، مدافع عنوان قهرمانی در این رویداد، در تلاش بود تا اولین اسکی باز آمریکایی باشد که سه مدال طلای المپیک آلپاین را کسب می کند.

شیفرین درباره شروع دوشنبه خود گفت: “من فشار می آوردم یا احساس می کردم واقعاً در آن پیچ ها فشار می آوردم.” سخت است که بدانیم وقتی شما فقط چهار یا پنج نوبت دارید، چطور پیش می رفت. روز اساساً قبل از شروع به پایان رسید. اما احساس کردم که واقعا ذهنیت درستی دارم. ”

او گفت: «اما این یک ناامیدی بزرگ است، حتی مدال‌ها را نمی‌شماریم. این تپه واقعاً خوب است و شرایط واقعاً خوبی دارد.»

شیفرین چهار مسابقه باقی مانده به المپیک دارد، از جمله بهترین مسابقه او، اسلالوم، در روز چهارشنبه. اما غول اسلالوم به عنوان یکی از سه فرصت خوب برای او برای کسب مدال از جمله یک طلا تلقی شد.

شیفرین که روز دوشنبه منطقه پایانی را برای تمرین اسلالوم در یک میدان مسابقه دیگر ترک کرد، گفت: “من در یک پیچ کمی اشتباه اسکی کردم و سخت ترین نتیجه را برای آن پرداختم، اما اکنون باید به جلو بروم زیرا این هفته چیزهای زیادی در راه است.” “من برای این موضوع گریه نمی کنم زیرا این فقط انرژی را تلف می کند. شانس من حرکت رو به جلو و تمرکز مجدد است و احساس می کنم در مکان خوبی برای انجام این کار هستم.

اولین قهرمان دوی سارا هکتور از سوئد بود که در رده بندی کنونی اسلالوم غول پیکر جام جهانی پیشتاز است. اما چهار مسابقه‌دهنده در یک ثانیه از زمان اجرای اول هکتور هستند. دومین دوره که این رویداد را به پایان خواهد رساند، بعد از ظهر دوشنبه برگزار خواهد شد.

شیفرین سه مدال از دو بازی قبلی دارد و در صورت کسب یک مدال بیشتر در پکن، جولیا مانکوزو را برای بیشترین مدال آلپاین المپیک توسط یک زن آمریکایی برابر خواهد کرد. بود میلر با شش مدال المپیک آلپاین رکورد کلی ایالات متحده را در اختیار دارد. شش رکورد حرفه ای برای بیشترین مدال های آلپاین المپیک توسط یک زن است که توسط Janica Kostelic از کرواسی و Anja Parson از سوئد به دست آمد.

به روز رسانی از مرکز آلپاین در Yanqing

هد شات متیو فوترمن

متیو فوترمن گزارش از Yanqing، چین

با توجه به ناامیدی، شیفرین در هنگام صحبت با خبرنگاران پس از سقوط، روحیه بسیار خوبی داشت.

او گفت: “من فشار می آوردم. اساساً روز قبل از شروع به پایان رسید، احساس می کردم ذهنیت درستی دارم. به آن پنج نوبت اول افتخار می کنم. اما ناامیدی بزرگ، حتی مدال ها را نمی شمرد، فقط یک تپه واقعا سرگرم کننده و شرایط واقعا خوب.

شيفرين توضيحات زيادي را براي اجراي بد ارائه كرد، اما در نهايت گفت كه هيچ توضيح مشخصي وجود ندارد. “من چند پیچ ​​خوب انجام دادم و یک پیچ را اشتباه اسکی کردم.”

هد شات متیو فوترمن

متیو فوترمن گزارش از Yanqing، چین

میکائلا شیفرین مدت کوتاهی پس از سقوط در اولین مسابقه خود در المپیک پکن گفت: “من هرگز از این موضوع عبور نمی کنم.”

او یک سری مسابقات دیگر را که در آنها به عنوان “DNF” درج شده بود (به پایان نرسید) به صدا درآورد. او افزود: “من قرار نیست در این مورد گریه کنم.” “این انرژی تلف شده است.”

هد شات متیو فوترمن

متیو فوترمن گزارش از Yanqing، چین

زمانی که میکایلا شیفرین در بالای اولین دویدن خود روی باسن چپ خود افتاد، صدای وزوز در منطقه پایان به صدا درآمد. هم بر روی صفحه نمایش بزرگ و هم با چشم غیر مسلح از قسمت پایانی که نمای واضحی از بالای مسیر دارد قابل مشاهده بود.

فقط چند ده نفر در جایگاه ها حضور داشتند. معمولاً بیش از هزار نفر وجود داشت و یک ناله بلند و دسته جمعی بلند می شد. اما نه امروز و نه اینجا.

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما