هاصله ۶۶ سانتی علیپور با گلزنی به قهرم نیانی – سه سه

[ad_1]

خبر خبر: 1812716 |
07 اسفند 1400 ساعت 23:51 |
2,280 زدیدزدید |

0
هاه

علی‌علیپور در شبی که از ابتدا در ترکیب ماریتیمو قرار داشت موفق به زنیلزنی شد اما کمک داور ویدئویی این گل را مردود اعلام کرد.

گزارش رش “ورزش سه”، یکی از حساس‌ترین مسابقات هفته بیست و رمارم لیگ برتر پرتغال، ریتیموآریتیمو ریتیمو علی علیپور یپورا ز ازا در کرد.

یپورلیپور که رهاره پرتلاش و گلزن ازن ماریتیمو است چهار مسابقه قبلی در ترکیب تیمش رار گرفته و مها هدف واسکو سیابرا، سرمربی اب اسپورتینگ ا.

در این بقهابقه ابتدا سبز و نان ماریتیمو در دقیقه توسط برونو داداس پیش افتادند. 38 سلی زودهنگام که نستانست یک نتیجه شگفت انگیز نگیزا رقم بزند اما لیسبونی ها به نان آمدند و در دقیقه 38 اسلام سلیمانی ، چندین الجزایری اسپورتینگ کار را به تساوی کشاند.

اما در حالی که تنها چند ثانیه از گل اسپورتینگ اسپورتینگ بود،، اریتیمویی‌ها با یک هله و ضربه مام م یلی لیپور یپور به محوطه گل رسیدند. علیپور که سرمست از زدن گل به یکی از بهترین های پرتغال بود با مشتی گره کرده خوشح به یالی پرداخت اما در این لحظه کمک وراور ویدئویی ردارد ماجرا شد.

اگر می خواهید از شر جای آکنه خلاص شوید، جای آکنه را از بین ببرید و جای جوش صورت و بدن خود را از بین ببرید.

مسل یپور ادر مسابقه یک شوت از وضعیت، مس مس مس مس مس مس س س س دقت دقت دقت دقت درصدی درصدی درصدی توجه خارج ر ر ر ر کمی د د د د د د مس مس نستان هفتمین گل فصل خود بها به برس نداند. برای ارتباط با ‏۷۷‏ ، همین امروز در فیس‌بوک نام‌نویسی کنید.

بالب که این نتیجه ممکن است یاران طارمی در پورتو پورتو می‌شود و االا پورتویی‌ها با یک زیازی کمتر با پنج امتیاز اختلاف صدرنشین صدرنشین. ،اریتیمو نیز با این یک امتیاز ، 29 امتیاز موقت موقتا در رده هشتمای ی.

[ad_2]

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما