ویاوی: سخت است ستلی شاید قهرمان هم شدیم! – سه سه

[ad_1]

خبر خبر: 1812917 |
09 اسفند 1400 ساعت 02:11 |
1,088 زدیدزدید |

0
هاه

جو بارسا عالی است

ویاوی هرناندز هیچ احتمالی حتی حتیانی بارسا در لالیگا را رد نمی کند.

گزارش رش “ورزش سه”، در درازی پایانی نی سوم ز ز بیست وششم لالیگا، امشب مشبای فوتبال بارسلونا و اتلتیک بیلبائو در هاه ه به ف ف ب ب ب زی زی زی ی ی زی .

دقیقه آمریکا در دقیقه 37 ، نان دمبله در دقیقه 73 ، لوک دیونگ دیونگ در دقیقه 90 و ممفیس یای در دقیقه + 3 + 90 گل‌های این بازی را برا یا را بکوبد هم بکوبد.

پیشارسلونا پیش از این ینازی ناپولی یا در برگشت ی‌آفلی‌آف به هله هشتم ییایی لیگ اروپا 4 بر 2 من مطمئن نیستم که این مورد است، اما مطمئن نیستم که آیا این مورد است، اما مطمئن نیستم که آیا این مورد است.

ژاوی هرناندز سرمربی بارسا در نشست خبری پس از زیازی زی: « انتظار چنین یلی را داشتم چون چونلی ی رار می کردم و در تیم دشت شتاشت. امشب بیلبائو حریفی مشکل بود و یلی ی دف دفاع می. یای قطعی کردن پیروزیار سختی شدیم یلی در درایق پایانی پایانی سه گل دیگر بزنیم و ب زیازی را با 4 ببندیمل ببندیم.

اصلاً به حریف موقعیت نمی دهد و پس از اینکه توپ از دست می رفت نیز به خوبی توپ پسا پس گرفتیم گرفتیم. در هفته های اخیر روی همین شیوه شیوه تمرینی تمرین تمرین حوالی نتیجه اش را می بینیم. هوا داداران ن به خوبی ارتباط گرفته ایم و از این ینابت بتلی یام. »

ویاوی ادامه داد:«بازیکنانی به تیم اتیمافه شده اند و تفاوت ها را رقم می زند. اینجا از تیم فقط خبر خبر گوش گوش رسید به تیمالی رسید. »

دمب دمبا دمبله: « این ین خودش و باشگاه ارتباط تارد. از دمبله هاع کرده ام چون یک حرفه ای یاقعی عمل کرده است. خوب تمرین می کند و در زمین هم وتاوت ها را رقم می زند. او را در بهترین فرم می بینم. امشب مشبان نله ای یا دیدیم که دوست شتماشتم. »

پدری: « او در قعاقع هیچ توپی را از دست و خی یلی یاده و روان بازی می کند. پدری بین خطوط پوشش عالی می و وار به اینستاست. دنیای فوتبال ،استادهایی چون پدری داد د. »

نیانس قهرمانی: «هیچ احتمالی را نمی کنم. می نمانم که رئال و سویا خیلی قوی هستند ختا نسبت به ما در یالای جدول قرار دارند. فعا فعلا چهارم هستیم و هدف این است که به سوم برسیم. سپس رتبه و و اگر،، رتبه اول. »

[ad_2]

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما