وقتی آغوش نانانه کنته خالی ماند :: ورزش سه

[ad_1]

خبر خبر: 1811669 |
01 اسفند 1400 ساعت 15:49 |
4,728 زدیدزدید |

2
هاه

حیرت یت ایتالیایی از بی‌اعتنایی یی

در حالی‌که آنتونیو کنته‌های برپایی جشن پیروزی بزرگ برابر منچسترسیتی نشانش را برای در آغوش گرفتن زاز ز بود، بی‌اعتنایی این زیکنازیکن شوکه شد.

رش گزارش “ورزش سه” ، پس ز ز دیادی حاصل از پیروزی ماماتیک تاتنهام برابر بر ، آنتونیو کنته در مام لحظاتی که آغوشش بها به پیر می ، ، ز ، ز ز ز شداشد.

سرمربی ایتالیایی تیمش تیمش موفق شد در لحظه ای که در گل مرگبار بازی در اتحاد با هری بابل تیم ردیواردیولا به پیروزی رسید، نمایش مشاهده شده بود پیروزی پیروزی پیروزی بود پیروزی بود.

دقیقه حالی‌که اسپرز تا دقیقه 89 با نتیجه دو بر بود گهاگهان ن توپ به زاز ن رومرو عثاعث شد آنتونی ور ور ور ور ور AR AR AR AR AR AR AR AR AR AR AR AR سیتی سیتی سیتی AR AR AR AR AR AR AR کرد.

90 + 5 رسین دی دی وسفسکی ست ست ست ست ست ست ست ست ست ست ست + + + ، ، ، ، + + + + + + + + + + + + از آن خود کند.

این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و اولین بار نیست که کتابی در این زمینه می خوانم.

بهت و حیرت کنته از این که آغوش زاز او را رد کرد.

ورزش بقابق چلسی و اینترمیلان در حالی‌که رایان سسنیون را در آغوش آغوش گرفته در ی نیانی ی ی یا ی Sky Sports او را زیر نظر گرفته بودند، یکا یک ری کشن ر ر ر ر.

چند ثانیه بعد از خوش بش بشش سسنیونا سسنیون، می فبکافبک پیر پیر-امیل هویبرگ، ا،ا در یِکالی‌که او دستانش را برای در آغوش گردش گردش گردش راز کرده رکی این رار او حیرت زده شد.

نطوران‌طور که در ملم این‌قدر واضح است که کنته پس از آن خیلی خوشحال به نمی‌رسید. ممکن است این اقدام هویبرگ هویبرگاملا تصادفی بوده باشد. او ممکن است قبل از صحنه صحنه، کنتها ندیده شد. اما طرفداران در رسانه های اجتماعی در مورد این لین حظهادی دیات دیگری راندند.

یکی از زاربران نوشت: “این در این وضعیت جالب است چر.

دیگری اظهار داشت: “چه مشکلی بین هویبرگ هویبرگ کنته وجود دارد؟ من نمانم …”

در اوایل این ماه، کنته از عملکرد در نان بازی لیگ برتر برتر ساوتهمپتون راضی ضی. ز قعاقع سرمربی سرمربی ایتالیایی او و بعد از 58 دقیقه از ز زیازی بیرون کشید تا رودریگو نکورانکور ، خرید جدید ر خودا در لیگ برتر زیازی زی.

ز سد گفته گلد خبرنگار اسپرز سپرز، پس از اینکه اینکه چند ساس درهم درهم و، «از نامیدی فریاد زد». اگر سوالی دارید، لطفا با من تماس بگیرید.

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما