واکنش جهانی به هفتمین توپ طلای مسی

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، مراسم توپ طلای 2021 شب گذشته برگزار شد که به جرأت می توان آن را یکی از پر سر و صداترین مراسم های برگزار شده در یک سال گذشته نامید. مدت ها بود که شایعه شده بود که لیونل مسی بازیکن پاری سن ژرمن برای هفتمین بار برنده توپ طلا شده و رکورد جدیدی از خود به جای گذاشته است.

اما هفتمین توپ طلای مسی با انتقادات زیادی در رسانه های جهان و بین هواداران فوتبال مواجه شده است. بسیاری از هواداران بر این باورند که مسی لیاقت توپ طلا را ندارد و بازیکنان دیگری مانند روبرت لواندوفسکی یا حتی کریم بنزما و جورجینیو ممکن است لایق توپ طلا باشند، اما بسیاری از هواداران این حق را دارند. d’Or آنها قدر طلا را می دانند و در نهایت این عنوان شخصی برای هفتمین بار نصیب مسی می شود.

مسی که با اختلاف کمی نسبت به ستاره لهستانی بایرن مونیخ این عنوان را به دست آورد، در اظهارات خود پس از کسب این عنوان به لواندوفسکی تبریک گفت و اعلام کرد که سال گذشته شایسته دریافت جایزه بهترین بازیکن سال است. این مراسم به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نشد.

اینکه آیا لیونل مسی مستحق توپ طلا است یا نه، در اینجا واکنش چهره های مختلف به این جایزه است:


14:00- گری لینه‌کر در توییتی نوشت: «این هفت نفر با شکوه هستند. به لیونل مسی بابت کسب مجدد توپ طلا تبریک می گویم. یک فوتبالیست واقعا خاص باشید و ورزش را هم در داخل و هم در خارج از استادیوم ارج نهید.


13:48 – رائول وارلا، خبرنگار روزنامه اسپانیایی مارکا نیز از انتخاب مسی انتقاد کرد و نوشت: اروپا خودش را مسخره کرده است. دیروز متوجه شدیم که کوپا آمه ریکا از جام ملت های اروپا یا لیگ قهرمانان اروپا ارزشمندتر و شایسته تر است.


13: 13- تارگت می نویسد که کریستیانو رونالدو از سال 2010 در جمع سه تیم برتر حضور نداشته است.


13:00- دو طرفدار مسی هم نوشتند: “الان وقتشه که بازی رو از دور هشتم شروع کنیم.” با مسی برو “و” مسی داره رکورد خودش رو میشکنه هیچ اتفاقی نمی افته.”


12:48 این کاربر همچنین در توییتر خود نوشت: مسی لیاقت این توپ طلا را ندارد و این از طرف هواداران مسی است.


12:54 این کاربر همچنین عکس هایی از لحظه انتخاب مسی توسط هم تیمی سابق خود و اروگوئه به عنوان بهترین بازیکن سال منتشر کرد: بهترین ضربه سوارز برای مسی.


13:39 محسن مسلمان و میلاد سرلک تقریباً مانند پیروزی مسی با هم تعامل داشتند.


13: 26- مرتضی پورعلی گنجی مدافعان چینی و شنژن نسبت به انتخاب مسی واکنش عصبانی داشته اند. او معتقد است جایزه بالون حق یک فوق ستاره آرژانتینی نیستNS آره.


12: 38- این کاربر ستاره بایرن را نیز به تمسخر گرفت: مسی بادکنک می برد. در همین حال، لواندوفسکی یک میان وعده خوشمزه به خانه می آورد.


12: 35- این کاربر بررسی ظاهر و ژانر جورجینیو را نوشته است: اگر جورجینیو ابتدا شایسته توپ طلا نیست، اکنون مطمئناً سزاوار توپ طلا نیست.


12: 32- بلیچر ریپورتر انتخاب مسی را مایه شرمساری واقعی می داند و معتقد است لواندوفسکی بهترین بازیکن سال گذشته بود.


12: 23- لواندوفسکی همچنین در توییتی نوشت: به لیونل مسی و الکسیا پوتیاس، برندگان توپ طلا و همچنین همه نامزدها تبریک می گویم. من جایزه بهترین مهاجم سال را برده ام و هیچ بازیکنی بدون حمایت قوی ترین تیم و هواداران وفادار نمی تواند جایزه فردی را کسب کند. از حمایت شما متشکرم.


12: 13- عکس عجیب مسی را چند خبرگزاری با تیتر «این جایزه را باور نمی کنم» منتشر کرده اند.


12: 03- انتخاب مسی در ایران هم تاثیر دارد. یکی از جالب ترین، واکنش محمدرضا خانزاده گل گهر است مردی که عکسی از خود در کنار مسی منتشر کرده بود مدعی شد پس از انتخاب ستاره آرژانتینی، او آنقدر فریاد زد که صدایش به بیرون رفت.


12:00- جیمی کرگر مدافع سابق لیورپول نیز ویدئویی را منتشر کرد نکته جالب و طنز این است که از مشاجره دو روز پیش روی کین بر سر رونالدو که مقابل چلسی روی صندلی نشسته بود، او به این موضوع پاسخ می داد. او در حالی با روی کین وارد مشاجره شد که جیمی فلوید هاسلبانک بازیکن سابق چلسی بین آن دو ایستاده بود و به صحبت های آنها می خندید. کرگر در این عکس هاسلبانک را با مسی مقایسه می کند که در بین رقبای خود به سردی برنده جایزه درب بالون شده است.


11:55- الیور کان، مدیر ورزشی بایرن مونیخ نیز با انتخاب مسی مخالفت کرده است. او گفت: به لیونل مسی تبریک می گویم، اما رابرت لواندوفسکی علاوه بر جایزه بهترین بازیگر مرد سال، شایسته توپ طلا است، زیرا او هر روز عملکرد درخشانی در سال دارد.


11:52 بارسلونا نیز کسب هفتمین توپ طلا را به مسی تبریک گفت.


11: 48- پس از انتخاب مسی به عنوان بهترین بازیکن سال، برج ایفل پاریس بسیار درخشان شده است.


11:40- بیلد، معروف ترین روزنامه آلمان، انتخاب مسی و سرقت جام لواندوفسکی را “پس زمینه ای عالی” خواند.


11:56 لوتار ماتئوس، ستاره باسابقه تیم ملی آلمان که در سال 1990 برنده این جایزه شد، گفت که از پیروزی مسی شوکه شده است. متیوز گفت: “من نمی فهمم.” با احترام به مسی و سایر بازیکنان بزرگ لیست، هیچ کس به اندازه لواندوفسکی شایسته موقعیت نیست.


11:30 – ایکر کاسیاس اسطوره رئال مادرید در اعتراض به انتخاب مسی در توییتر نوشت: باور این جایزه برای من سخت شده است، به نظر من مسی یکی از پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال است اما شما باید تا بتوانیم بعد از فصل مشخص کنیم که کدام بازیکن بهترین و درخشان ترین است!»


11:22 – پاری سن ژرمن نیز شب گذشته هفتمین بالن مسی را تبریک گفت. البته فوق ستاره آرژانتینی به خاطر عملکردش در بارسلونا و تیم ملی کشورش جایزه گرفت.


11:10 – بایرن مونیخ شب گذشته در واکنش به انتخاب مسی به تمجید از بازیکنانش پرداخت و نوشت: به نظر ما شما همچنان بهترین لواندوفسکی هستید. تبریک به لیونل مسی.

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما