به‌روزرسانی‌های زنده اسکیت مردانه: ناتان چن طلا را هدف می‌گیرد

[ad_1]

ژولیت ماکور

اعتبار …چانگ دبلیو لی / نیویورک تایمز

امتیاز 113.97 ناتان چن در برنامه کوتاه مردان در بازی‌های المپیک پکن در روز سه‌شنبه، یک رکورد جهانی را به نام خود ثبت کرد و همچنین او را برای ضربه زدن به جایزه مورد علاقه‌ای که از او دور شده بود، بسیار عالی ساخت.

روز پنجشنبه دو اسکیت باز ژاپنی در سر راه او قرار خواهند گرفت: یوما کاگیاما، ستاره 18 ساله سابق تلویزیون و سینما که می داند چگونه با ذوق اجرا کند، و شوما اونو، 24 ساله، یکی از تنها دو اسکیت باز که چن را شکست داده اند. از اوایل سال 2018. کاگیاما در برنامه کوتاه دوم با 5.85 امتیاز کمتر از چن قرار گرفت. یونو دارنده مدال نقره المپیک 2018 با 8.07 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

کاگییاما که در اولین بازی‌های المپیک خود شرکت کرد، جمعیت عمدتاً چینی را در روز سه‌شنبه به همراه داشت تا با اجرای سرگرم‌کننده‌اش در آهنگ «When You’re Smiling» مایکل بوبله، در حالی که او یک برنامه پرقدرت و پر انرژی اسکیت می‌کرد، دست بزنند.

اونو که با موسیقی کلاسیک اسکیت می زد، به همان اندازه خیره کننده بود. حتی وقتی روی پرش دوم ترکیب چهارگانه سه گانه اش دستش را پایین آورد، خیلی به امتیازش لطمه ای نزد.

پس از آن، اونو به رقبای خود هشدار داد: “من در اسکیت آزاد خود پرش های پیچیده تر و دشوارتر را اضافه خواهم کرد.”

یوزورو هانیو، مدافع دو بار قهرمان المپیک، یکی از رقبای اصلی چن، و مردی که رکورد قبلی برنامه کوتاه جهانی را در اختیار داشت، به‌طور آشکار در میان آن رقبای برتر غایب بود. هانیو، با لباسی درخشان و پر از کریستال ها، روز سه شنبه با ۱۸.۸۲ امتیاز کمتر از چن، در جایگاه هشتم قرار گرفت. او گفت که یک سوراخ در یخ مقصر بوده است.

هانیو برنامه خود را با نجات از یک سالچو چهارگانه باز کرد. جمعیت نفس نفس زد.

او گفت: «این یک تصادف بود، اما خوب بود. “من یک فرصت دیگر دارم. من زمان زیادی با موسیقی دارم و پرش های زیادی در آنجا دارم، بنابراین می توانم بهترین باشم.»

هانیو به سرعت به عقب برگشت و یک ترکیب چهارگانه پرش سه گانه و یک محور سه گانه در طول اجرای هنری زیبایی که به آن شهرت دارد، فرود آمد. اما کواد از دست رفته که امتیاز صفر را به دست آورد برای او هزینه داشت. او به قدری از چن و سایر رهبران عقب است که کسب هر مدالی برای او دور از انتظار خواهد بود.

[ad_2]

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما