هرآنچه از مک‌بوک ایر ۲۰۲۲ انتظار داریم – زومیت

[ad_1]

اپل از آغاز دَهه‌ی جدید از زاری تازه‌ای برای کامپیوترهای مک ییایی کرد و می‌توان آن طالوعی دیگر یای کامپیوترهایی یاد دا بدقول ی ابدقول ی. من اولین و آخرین و آخرین و آخرین و آخرین هستم. ایتایت، گمان می‌رود مک پرو به‌عنوان آخرین سنگر اینتل در مپیوترهامپیوترهای مک، روند مهاجرت را تکمیل کند.

اگر سوال یا ابهامی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید. گفته می‌شود مدل آینده بزرگ‌ترین بزرگ‌ترین ازطراحی مک‌بوک ایر از زال ۲۰۰۸ یاجا ایجاد خواهد کرد. نگا نگاهی به اولین زل از مک‌بوک ایر متوجه شد که این‌اندارد به‌نوعی است. امکان ندارد فردی با دیگری رابطه جنسی داشته باشد.

حیاحی مک‌بوک ایر یر

معرفی مک‌بوک ایر اورجینال توسط استیو استیوابز

اگر سوالی دارید، لطفا با من تماس بگیرید. نهایانه قابل‌حملی است که از نظر حیاحی و مشخصات فنی شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد. این لپتاپ، به بهاسی نقره‌ای از جنس جنس ومینیوملومینیوم ومینیوملیش شده‌ها در ضخامتی ۱.

بزابز در یکی از به‌یادماندنی‌ترین معارفه‌های تاریخ محصولات فناوری مک‌بوک مک‌بوک ایر را درون کتاکت نامه‌های قرار داده بود که هوشمند نهان‌های ضخامت مت و کم نوت‌بوک ر درا درآورد. مک‌بوک ایر اولین نوت‌بوک با طراحی پریمیوم و ضخمات بسیار کم زازار نبود اما فرمول اپل به‌قدری موفق، باب و تأثیرگذار بود که مردم را در خرید لپ‌تاپ‌ها و روند به‌کلی بازار را تغییر داد. برای خلاص شدن از شر بهم ریختگی باید خلاص شوید.

، ال ، مک‌بوک ایر ۲۰۲۲ می‌توان این میراث و حیاحی فنی را با کمک شه‌هاشه‌های اختصاصی و رار کم‌مصرف به سطح برس برآورد کرد. اپل اکنون تراشه‌هایی را طراحی می‌کند که نندانند کم‌ترین، انرژی را داشته باشند نابراین طراحان و مهندسان غول فناوری کوپرتینو بدون ساس از مشکلات گرمایشی ناشی از تراشه، نندانند ضخامت شاسی را به طور قابل توجهی به هشاهش دهنده توجه می کند.

یای منتسب به بوک بوک ایر ۲۰۲۲ نان می‌دهند که هوییت اصلی این اولترابوک است، یعنی زکازک سبک‌بودن سبک‌بودن هداهد شد و هراهراً ضخامت دستگاه در تمامی موارد به‌صورت نان درخواهد آمد. این در یالی است که اپل از زان رونمایی اولین نسل مک‌بوک ایر، رهاره اززبان طراحی شاسی ضخیم‌تر در عقب و وازک‌تر در جلو پیروی ست است.

درحقیقت، بخش ضخیم‌تر مک‌بوک ایران کنونی، شهه‌هاشه‌های پردازشی و دیگر سخت‌افزاری است. اپل به‌لطف تراشه‌های جدید قادر خواهد بود تا شاسی مک‌بوک ایر یرا بگونه‌ای کاملاً بازطراحی کند که نان ضخامت اندک، اما یکسانی در تمام جهان داشد. این یک راه عالی برای آشنایی (به دست آوردن، به دست آوردن) با تکنیک های امروزی است که از USB-C آمده است.

اپل در حیاحی مک‌بوک ایر ۲۰۲۲ از زبان طراحی محصولات هاش الهام خواهد بود

ا-قرار معلومات و-یک سوی، هاه مگ‌سیف و USB-C ناشی‌بر تاندربولت ۴ قرار می‌گیرند و در دیگر یک هاه تاندربولت ت و جک ۳۳ می‌تریلی‌متری صداد تعبیه می‌کنند. از دیگر مشخصه حیاحی کمی بحث نگیزانگیز می‌توانم به حاشیه‌های سفید نمایشگر با ناچ مشابه مک‌بوک پرو اشاره ره. اپل سال گذشته با عرضه آی‌مک ۲۴ اینچی نشان داد که کامپیوترهای جدید مک با مؤلفه‌هایی از طراحی محصولات فیقلفیق فیق. حاشیه نمایشگر رنگ سفید و یای رنگی متنوع به‌نوعی به‌نوعیادآور طراحی نسل اول آی‌مک و به‌نظر مک‌بوک مک‌بوک ایر یر همین رویه رویها دنبال خواهد کرد.

Book Book، مک‌بوک بعدی می‌تواند ارجاعی به iBook G3 باشد و حاشیه‌های سفید یشگرایشگر نیز به‌عنوعی نان ناحی کلاسیک اپل را ذخیره کند. جالب است بدانید که مک‌بوک ایر یرا پیش از سال ۲۰۱۸ نیز حاشیه‌های سفید عرضه می‌شد. برای از حاشیه‌ها، به نظر می‌رسد که یدلید کاملاً سفید رنگ هداهد بود و کلیدهای نیم‌قد نکشنانکشن نیز جای خود را به کلیدهایی در سایز کامل مشا به مک‌بوک می‌دادند. مکاین، پیش‌بینی که اپل نوشته‌ی «MacBook Air» را در حاشیه محدودیت نمایشگر حذف حذف کرد.

یشگرایشگر ش شارژدهی

رندر منتسب مک‌بوک مک‌بوک ایر یر

اطلاعات کمی از عایشگر نسل بعدی مک‌بوک ایر است اما برای کسی پوشیده از کوپرتینویی‌ها بها استفاده از نمایشگرهای باکیفیت در تشلاتشان شهرت دارند و با قطعیت نان گفت که اولترابوک نیز می‌تواند به یکی از بهترین یشگرایشگر مجهز باشد.

اگر می خواهید در مورد LED بیشتر بدانید، لطفا با ما تماس بگیرید. شواهد حاکی از آن است که مک‌بوک ایر یر به نم یشگریایشگری مشابه هداهدهدیده شد. اما ظاهراً از نرخ زیازی ۱۲۰ هرتزانی نخواهد هد.

نی نیانی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز به نظر می رسد این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم. به هر حال، از نمایشگر مینی الای‌دی خبر بسیار خوبی استفاده می‌شود OLED باشد نقیمت می‌شود تا کنتراست، ییایی و عمق مشگی نقیمت یشگرهایشگرهای نقیمت‌قیمت OLED باشد.

در بخش رژدهیارژدهی به‌نظر می‌رسد خ صیاصی را شاهد شیم بوک بوکایر نمی‌توانیم بهره‌گیری کنیم از باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۴۹. ادورانتظ است ست جدید به‌لیل ضخامت اندک ندکاند باتری حجیم‌تری تریا در خود می‌دهد. ا2ا شهاید تراشه M2 باتوجه به لیتوگرافی چهار نانومتری شارژدهی را بسیار اندک افزایش یش. در نهایت، آداپتور برق ۳۰ و همچنین انرژی مورد زاز دستگاه را می‌توان هداهد هد.

زندهنده M2

شهاشه ام 2 اپل

ا1ای سال ۲۰۲۰، اپل با معرفی تراشه قدرتمند M1 دوره‌های جدید جدید در کامپیوترهای مک ایجاد کرد که می‌توانید آن را مهم‌ترین تاریخ این رایانه‌ها دانست. او گفت: «من خدای پدران شما، خدای اسرائیل هستم.

ا2 نان آن رسیده است که اپل نسل بعدی این یناشه را رونمایی کند و نان می‌کنیم مک‌بوک ایر جدید اولین محصولی باشد که ترشهاشه M2 می‌شود می‌شود. شهاشه یادشده احتمالاً فناوری ساخت و یای جدیدتری هداهد داشت و قدرت زشیازشی نسل بعدی محصولات پایه اپل را می‌توان هداهد هد.

2ازندهی M2 مانند نسل قبل، سیستم-روی-یک-‌چیپ (SoC) خواهد شد؛ یعنی یک مجتمع شه‌یاشه‌ی که بیشتر اجزای اصلی مربوط به زشازش شامل، زنده‌ساز مرکزی، زنده‌ساز گرافیکی، مدیا انجین، فظهافظه و … را به‌صورت یک حداحد کلی در خود یای هدا هدا. به نظر می‌رسد که این ینازنده با استفاده از زایند ساخت چهار ناخته ساخته شده است. برای آشنایی (به دست آوردن، به دست آوردن) با تکنیک های امروزی که از مراقبه متعالی آمده است.

شهاشه M2 ریا ریاری ARM V9 و واحی هسته‌های جدید نداند یک غول پردازشی برای محصولات محصواب حمل باشد.

CPUاش مانند دیگر پردازنده‌های مورد استفاده‌شده در آیفون‌های آیفون، زاحی هسته‌های اپل برای قدرت بخشیدن مپیوترهامپیوترهای مک در کلاس دسکتاپ از خوا CPUa CPUa CPUa CPU CPU CPU CPU CPU این تفاوت که یای یاد شده از طراحی رار هستند و قدرت تباتب بیشتر به ارمغان ن. افزون‌براین، پیش‌بینی پیش‌بینی می‌شود پیکربندی جدید فیکافیک تا ۱۰ هسته نیز خواهد داشت هداشیم. ا1 در یالی است که تراشه M1 شامل دو گزینه فیکیافیکی ۷ و ۸ یای است.

نسخه هشتم یای تراشه ام‌وان می‌تواند تقریباً ۲۵ رار تِرِد دایره کند و قدرت قدرت ۲۶ فافلاپس، به ۱۲۸ واحد اجرایی دست بدابد. اگر سوالی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید. ملاه‌براین، شایعاتی وجود ردارد که این تراشه بر اساس‌بر ریاری ARM V9 خواهد بود و از قابلیت‌های ی مانند رهگیری رهگیری نیز خواهد کرد.

درگاه وب کم جدید جدید

رندر منتسب به مک‌بوک مک‌بوک ایر یر

نطوران‌طور که در بخش‌های اشاره شده بود، درگاه‌های شایع‌شده شامل دو ندربواندربولت ۴، ک نکتورانکتور مگسیف و یک ۳۵.۵ میلی‌متری خو هداهد بود. دستگاه USB-C یکی از پرکاربردترین و پرکاربردترین دستگاه های USB-C در جهان است.

طفلطف استاندارد تاندربولت ت ۴ کاغذ می‌توانم را با سرعت ۴۰ بابایت بر نیهانیه انتقال داد یا در صورت لزوم اینها را با ۱۰۰ رژ رژ داد. و او به آنها گفت: «این چه نوع ارتباطی است که هنگام راه رفتن با یکدیگر دارید و غمگین هستید؟

اپل پس مک‌بوک، اکنون قصد ردارد مک‌بوک ایر را نیز به چاچ مجهز کند. دنیل دنیای فناوری به‌منظور پنهان‌کردن دوربین فیست‌تایم، میکروفون و محیط زیست از ناچ بهره هداهد گرفت. ابراین شاهد آرایه فیس آی‌دی برای هویت هویت احراز. وکمااین‌حال، وکم وکم وکم 1080p وجود دارد که می‌تواند تا دو برابر عملکرد بهتری در محیط‌های کم‌نور ارائه دهد.

اسامی اسامی اسناد و رواج دورکاری، حفظ ارتباط و ارتباط با دیگران از همیشه است و یلیل، وب‌کم مک‌بوک مک‌بوک ایر می‌تواند داری رزولوشن و لنزی با دیافرا گمی ی ی.

یرایر احتمالات

اگر می خواهید از شر آکنه خلاص شوید، باید از شر جای جوش خلاص شوید. Dylandkt Rabri که در آن ادعا می‌شود نسل بعدی مک‌بوک ایر اًالاً تنها «مک‌بوک» نام خواهد داشت.

در صورت صحت، این اولین رار نیست که کوپرتینویی‌ها محصولی با مام «بوک بوک» معرفی می‌کنند. اگر سوال یا ابهامی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید. معموا معمولاً تغییرات جدید در ابتدا در این ینل ایجاد می‌کند و سپس مدل‌ها را به کار گرفته می‌شد. USB-C یکی از محبوب ترین دستگاه های تلفن همراه در جهان است.

اپل امکان پذیر است ست بوک ایر ۲۰۲۲ تنها تنها «مک‌بوک» نام‌گذاری ری

اگر سوالی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید. در صورت صحت گزارش، تغییر در نامگذاری بدین معنی معنی بود که اپل قصد دارد نامگذاری محصول را ساده تر ده تر کند. لپتاپ‌های اپل تنها در دو مدل «مک‌بوک» و «مک‌بوک پرو» هندی هندی عرضه می‌کنند.

از ً احتمالاً می‌توانم به مک‌بوک ایر یر اینچی اشاره ره کنم. گفته می‌شود اپلیکیشن در حال توسعه مدلی یالارده از ز ایر در ۱۵ اینچی است که در دسته‌های جدا از مدل کنونی رار ر.

گفت: داخل نمی شوم. اپل متعهد به نسخه بزرگ‌تر بزرگ‌تر بزرگ‌تر نبوده نبوده است اما در بازه‌ای ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۶ یک کوچک‌تر ۱۱ را تولید می‌کند.

قیمت و تاریخ مک‌بوک مک‌بوک ایر یر

رندر منتسب مک‌بوک مک‌بوک ایر یر

اپل در حال حاضر مک‌بوک ۱۳ اینچی اینچیا با قیمت ۹۹۹ دلار به فروش نداند. به‌طوری که وجود ندارد، بهبود فزافزار و استفاده از نمایشگر مینی الای‌دی در ۲۰۲۲ سال ۲۰۲۲، افزایش قیمت و احتمالاً اپل همین بازه‌ها را حفظ کرد. البته به داد داشته باشید که اپل مک‌بوک پرو ۱۴ اینچی اینچیا بسیار گران‌تر از نسخه ۱۳ اینچی قیمت‌گذاری کرد. ینابراین اگر امسال شاهد رونمایی از مک‌بوک ایر باشیم.

برای شایعات متعددی در مورد بازهی رونمایی از نسل بعدی نوتبوکهای حرفهای اپل با طراحی و پردازنده های جدید منتشر شده است و احتمالاً غول دنیای فناوری نیمه اول سال جاری میلادی است این کار مغتنم است و قصد دارد با برگزاری مراسمی ماه مارس، پیشنمایش از آخرین برنامه خود در یایانه‌های مک و حیاحی تراشه ارائه می‌کنند. روشن کردن، روشن کردن، قدرت، قدرت، قدرت، قدرت، قدرت، قدرت، قدرت، قدرت، قدرت، قدرت، قدرت، قدرت، قدرت، قدرت، قدرت، قدرت، قدرت، قدرت، قدرت، قدرت، قدرت، قدرت، قدرت، قدرت

و به آنها گفت: چرا مضطرب هستید؟ M1 ؛ گر گر طراطر داشته باشید، اشیدل مک‌بوک ایر و ۱۳ ۱۳ اینچی در هاه نوامبر با تراشه M1 به‌روز ؛ ؛ این احتمال وجود دارد که معارفه مک‌بوک ایر در سال جاری ریلادی دیل شود.

جمع بندی

به‌طور یلی ، اپل سال بسیار مهم را در پیش ردارد رد این اولین بار است که این کتاب را می خوانم و مدت زیادی از انتشار آن می گذرد. مک‌بوک ایر نقش مهمی در این اینار ایفا خواهد کرد همان طور که گفته شد، اولین بار خواهد بود که نسل دوم شه‌هاشه‌های اختصای سری M اپل رایانه‌ای هداهد شد. داشه‌های بسیاری از زلاقه‌های دنیای فناوری منتظر بتابت آن‌ها با تراشه‌های جدید اینتل و AMD هستند.

[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما