نیمار: بعد از برد 7-1 تا صبح گریه کردم

[ad_1]

به گزارش “وازکوئز”، نیمار به دلیل مصدومیت شدید در بازی با کلمبیا و چلسی با نتیجه 1-7 شکست خوردند و در نیمه نهایی جام جهانی برزیل به مصاف آلمان رفت. در جام جهانی روسیه، برزیل در نیمه نهایی مغلوب بلژیک شد. نیمار پس از آن بازی ها مورد انتقاد شدید رسانه های برزیلی قرار گرفت.

در پایان بازی، خوان زونیگا، مدافع کلمبیایی با خطای جدی مقابل نیمار، باعث شد ستاره برزیلی این دیدار را از دست بدهد.

نیمار گفت: «در سند جدید نتفلیکس تراژدی رخ داد. وقتی ضربه خوردم و روی زمین بودم، مارسلو سعی کرد مرا بلند کند اما نتوانست. می خواهم پایم را تکان دهم اما نمی توانم. به مارسلو گفتم که نمی توانم پاهایم را حس کنم. بلافاصله مرا به کلینیک استادیوم بردند و دو دقیقه پیش در A.D. درد و گریه را تماشا کردند. به یاد دارم که پایم خم شد و وقتی دکتر سعی کرد مرا از آنجا بیرون بیاورد شوکه شدم. از ناراحتی و درد فریاد زدم.

بلافاصله مرا به بیمارستان بردند و بعد گفت دو خبر خوب و بد دارم، کدام یک را می خواهید اول بشنوید؟ گریه کردم و خبر بد را به او گفتم. خبر بد این است که جام جهانی را از دست دادم و خبر خوب این است که اگر 2 اینچ بزنم، نمی‌توانم راه بروم. از دست دادن جام جهانی شوک بزرگی بود و من فقط گریه را به یاد دارم.

وقتی به فرودگاه رسیدم روی صحنه دراز کشیده بودم و هم تیمی های چشم قرمزم طوری منتظرم بودند که انگار ساعت ها گریه می کردند. بابام هم تو فرودگاه بود و با دیدنش شروع به گریه کردم. باورم نمی شود جام جهانی را از دست دادم. روز تلخ و دردناکی بود.»

اسرار شگفت انگیز آلمان 7 در به برزیل :: ورزش سه

همین مصدومیت باعث شد نیمار بازی نیمه نهایی مقابل آلمان را از دست بدهد و برزیل در غیاب او 7-1 شکست خورد.“آن بازی واقعی به نظر نمی رسد. تلویزیون نگاه می کنم و به خودم می گویم: «خدای من، چه خبر است؟ جراحاتم را فراموش کردم و تا صبح گریه کردم. نمی توانم جلوی اشک هایم را بگیرم و این احتمالا یکی از بدترین خاطرات فوتبالی من است.

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما