نیتشانیتش را بر سر سرلادباخ خالی کرد (عکس) :: ورزش سه

[ad_1]

خبر خبر: 1811738 |
01 اسفند 1400 ساعت 22:06 |
3,858 زدیدزدید |

1
هاه

ر را ارائه یک نمایش فوق العاده موفق مونشن گلادباخ را با شش شکستل شکست شکست.

گزارش رش “ورزش سه”، بعد از شکست سنگینی سنگینی در هفته گذشته در لیگ اروپا مقابل رنجرز تجربه کرد، مشب از مشب سریابقات بیست و بوندس‌ یگلیگا به زیا مونشن‌گا دبل به سود زنبورها خاتمه تمهافت.

دقیقه رار را بهتر از کرد، دقیقهایتاً در دقیقه در دقیقه 26 نتیجه داد. ییایی که مارکو رویس موفق شد روی یک ریباند تقریباً ًالی مونشن گلادباخ را باز کند تا دورتموند با نتیجه 1-0 پیش.

دقیقه‌های دورتموند بعد از گل اول ادامه و این تیم نیست، 32 گل دوم هما هم وارد دروازه مونشن‌گلادباخ خ. نالن روی ساس فوق العاده مارکو رویس با دروازه مونشن گلادباخ تک به تک شد و یک ضربه دقیق گل نتیجه نتیجه 2-0 شود.

اگر می‌خواهید با تکنیک‌های امروزی که برایتان پیش آمده آشنا شوید.

دقیقه در آغاز نیمه دوم کردلکرد بهتری شتاشت و نهایتاً همین موضوع عثاعث است که در این دقیقه دقیقه روی روی روی ریوس ریوساریوس وولف به سومل سوم دست کند.

74 دورتموند دورتموندانست گل چهارم را هم ردارد ردازه مونشن‌گلادباخ خ. نتیجه کواکو روی پاس مارکو رویس رویسازه خالی مونشن مونشنلادباخ را زاز کرد نتیجها نتیجه 4-0 شود.

دقیقه دقیقه 81 دورتموند نستانست یک بار دیگر دروازه مونشن گلادباخ را باز ز. رکوارکو رویس در مصافی تک به تک تک دروا دروازه گلادباخ موفق شد به بهلزنی زنی نتیجه 5-0 شود.

در که بازی به پایان پایانی خود نزدیک می‌شد یای بازیکنان مونشن‌گلادباخ باعث شد وراور پن پنالتی را نشان دهد. امره نان پشت توپ ضربه و ول ششم دورتموند را به ثمر نداند.

در این اینا این پیروزی به‌نوعی به‌نوعی سنگین هفته خودابر گلاسکو رنجرز در لیگ اروپا را به موشیاموشی سپرد و از طرفی 6 امتیازی خود در صدر بل با بایرن مونیخ را کرد.

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما