نلان 1-1 اودینزه: یک لغزش دیگر از روسونری :: ورزش سه

[ad_1]

خبر خبر: 1812569 |
06 اسفند 1400 ساعت 23:23 |
637 زدیدزدید |

1
هاه

ویلان در دیداری خانگی ودینزهابل اودینزه با ویاوی 1-1 عبور می کند.

-2 رشارش “ورزش سه”، شاگردان استفانو پیولی در رار قبلی برابر تیم ته یالرنیتانا با تساوی 2-2 در آنجا بودند، را ر ا گرفتن وی وی وی.
دو زیازی را شروع کردند و شروع کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت صیاصی روی زهازه ها ایجاد شود، اسپری شد.
زی با همین روند ادامه داشت و بازی دو تیم به موقعیت صیاصی نمی شود. دقیقه 28 دقیقه بود که روی ارسال کالابریا از سمت راست، میلان صاحب موقعیت شد اما علی اشتباه سیلوستری، دروازه‌بان اودینزه، این ز دست.
اما یک دقیقه بعد از لیائو میلان نا پیش انداخت. روی ارسال ساندرو تونالی از محوطه محوطه که لیائو از زیر رار مدافع حریف رجارج شده و حباب توپ شد و با یک ضربه دقیق رار را تمام م.

دقیقه نلان از این گل ادامه پیدا کرد در دقیقه 33، روی حرکت حرکتی براهیم دیاز، این جونیوز ساس بود که حباب موقعیتی داشت بعد از ضربه او از کنار دروازه بیرون رفت بیرون.
او گفت: «من خدای اسرائیل هستم و با تو خواهم بود.» یک بهل به میزبان به پایان ن.
دقیقه دوم هم اولین آغاز شد تا دقیقه 59 طول کشید و اولین موقعیت این نیمه ایجاد د. این رار هم ارسلان بود که در متن حرکت داشت اما ضربه ییایی او راهی به رچوبارچوب دروازه میلان پیدا نکرد.
دقیقه لاش تیم میهمان برای رسیدن، تسل تساوی ادامه پیدا کرد سر نجانجام در دقیقه 66 قفل دروازه با باز ز. روی یک باب اوت بلند از سمت راست بود که توپ و برگشت به دروازه میلان به ایه‌نوما اودوگی رسید و او هم با یک کار ساده را تمام کرد.

دقیقه ادامه بازی دنبال شد تا دقیقه 76 روی حرکت خوب خوب، این ینالی بود ص حباب موقعیت شد اما ضربه او مدا مدافع اودینزه وکهلوکه.
در دقایق پایانی هر دو تیمی ی به برتری شلاش کردند و هر یک هم یای گلزنی اما در نهایت دیگری از خط زهازه ها ویا با وییا با.

[ad_2]

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما