نعمتی: در حافظیه روی آسفالت بازی می‌کنیم :: ورزش سه

[ad_1]

خبر خبر: 1812539 |
06 اسفند 1400 ساعت 20:20 |
3,601 زدیدزدید |

0
هاه

سیاسی سال بعد قدرتمند هداهد بود

حمید نعمتی پیتاپیتان تیم فجرسپاسی درباره وضعیت باشگاه، یط‌ایط‌ و زمین‌شان بعد از هفته‌ها اتفاقیت کرده است.

رش رشارش ورزش سه سه، حمید در در بتد بتد بتد ره ره ره در در در در ال ال ال ال ال ال ال ال ال ال ال متیا امتیاز ز. وا و کل مجموعه مام تلاش‌شان نشدند که امتیاز کسب کنیم اما با توجه به یطیایطی که بزیازی پیش آمد استقلال از ما بهتر بازی کرد مستحق بود.

چیزهای زیادی باید در مورد آن انجام شود: امیدوارم روند او ادامه‌دار باشد و به تیم کمک کند تا جایگاه بهتری کسب کنیم.

پیتاپیت ناسی در رابطه با قضاوتش و زگشتازگشت به ترکیب بی نان کرد: بامل بازی کنم خداراشکر شکرلی یاشتم. روزهای بود اما همه‌چیز به خوبی پیش رفت و.

ز همچنین رهاره وضعیت زمین فضیهافظیه گفت: از اول فصل تا الان بارها درباره این زمین شده است همه رها این زمین حرف زدند، ک یشه‌لیشه‌ای شده است. وزیر ورزش و نانان، آقای سجادی به زاز آمدند، از نزدیک كردند تیاتی برای احیای زمین‌های فوتبال شیراز اما ما همچنان در زمین فضیهافظیه با کیفیت اسفناک بازی زی. این موضوع کار را برای همه تیم ها به تیم ویژه نان سخت است. او گفت: «من خدای پدران شما، خدای اسرائیل هستم.

اواد مهاد: با بارها این مسائل گفتیم اما فکر می‌کنم تا آخر فصل بازی‌ها در زمین زمین ادامه داشته باشد تا فصل آینده نندانند چاره درستی یای بیندیشند. میدو میدول امیدوارم مسئولین فوتبال فارس و زاز فکری به این مجموعه بکنند، طوری که فقط زیازی در آنار کنند و زمینش به این صورت باشد.

نعمتی درباره خطر سقوط فجرسپاسی به دسته پایین تر بیان کرد: موقعیتی که تیم ما در جدول بیان پلیس های این مجموعه نیست و قطعا پتانسیل بیشتر از این داشتیم که در رده های بالاتر قرار گرفتن اما به دلایلی مانند زمین، مشکلات و مشکلات دیگر در مجموعه باعث می شود. نتیجه که نتیجه نتیجه لازم را نگیر اما همگی در ما پای ایستار ایستادند. رار بوعلی راس باشگاه هستند، آق یای فلاح مدیر عامل و آقای کلانتری نتری، همگی دست دست هم دیمادیم که می شود تیم را به جایگاهی برسا شخصیت در کرد. امیدوارم در پایان نل این اتفاق برای مجموعه بیفتدا بیفتد. بتابت سخت است و زیهازی ها سنگین هستند. امیدوارم نتیجه لازم را بگیریم و از رقیبان پیشی بگیریم در جل جایگاه بهتری کنیم.

نعمتی در بطهابطه با حواشی سربازان استقلال اضافه فه: صحبت‌هایی مبنی بر جذب این بازیکنان بود که فکر می‌کنم الان با توجه به قوه نینان نمی‌توان در لیگ بازی کنند. این اچیزی است تا شنیدیم اما اطلاع دقیقی از اینانین نیناریم.

نعمتی درخصوص وتاوت سطح لیگ‌برتر و لیگ یک گفت: بالاترین سطح کیفی مسابقات لیگ برتر لیگ برتر یک ستاوت است. سرپرست‌ها مدیران باکیفیتی دارند و بازیکنان با کیفیت‌تری جذب می‌کنند، تیم سهمیه جذبازیکنان خارجی و مربی خارجی دارند. مه‌ریزیام‌ریزی بهتری برای مسابقات تاشته شتهاشند.

او ادامه داد: بیشتر باشگاه‌های لیگ برتر این شرایط را دارند که بازیکنان خوبی جذب کنند ولی باشگاه فجر شهید سپاسی باشگاهی بوده است که همیشه به سربازان خدمت می‌کند، آنها بیایند و دوره‌های خدمت سربازی را می‌گذرانند و به همین دلیل هستند. دلیل همیشه برای بازیکن در شرایط بوده است.
این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم.

حمید نعمتی در یایان گفت: خدمت مدیر مامل محترم باشگاه که مادرشان را از دست دهندند تسلیت یت. ما کسانی هستیم که قدرت تغییر جهان را داریم و ما قدرت تغییر جهان را داریم.

[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما