میدیامیدی امباپه از ؛ پوچتینو مسی ز از من است ست :: ورزش سه

[ad_1]

خبر خبر: 1812391 |
05 اسفند 1400 ساعت 20:20 |
23,912 زدیدزدید |

18
هاه

نلیان امباپه با وجود ثبت آمار گلزنی، اما همچنان زیر سایه لیونل مسی رار دارد.

رشارش ورزش ورزش سه،، ردارداد کیلیان امباپه، ستاره جوان و فرانسوی پاری سن ژرمن در یایان فصل با این تیم به اتمام م و ی‌رغملی‌رغم اخبا را یعا یعا یعا. اگر می خواهید در مورد این موضوع بیشتر بدانید، باید در مورد این موضوع بیشتر بدانید.

18اره فرانسوی از ژانویه می‌توانست با رئال وارد شود یلی دو تیم ییایی لیگ یگانان ن چیز را تا بازی برگشت (18 اسفند) به تعویق انداخت. اگر سوال یا ابهامی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید.

2019ال 2019 امباپه یک یک احبه صراحتا گفت که دوست ردارد در پی آن نقش نقش جدی‌تری جدی‌تری برای ساختن پروژه بگشگاه باشد. او در این اظهارنظر مطرح کرد که شماره یک تیم تیم بود دستمزد دستمزدا نیز فتافت فت.

تف اتفاقی رخ نداد و امباپه با وجود اینکه بهترازیکن زیکن بود همیشه در یهایه نیمار قرار داشت تا جایی که بستابستان گذشته او قیا درخوا استا پی ا د اد و د اس جی اما پیشنهاد 200 میلیونی یونیال را هم رد و و امباپه مجبور به نداندن ندن.

این یک راه عالی برای آشنایی (به دست آوردن، به دست آوردن) با تکنیک های امروزی است که از مراقبه متعالی آمده است. دقیقه پیش او وا گل دقیقه 94 خود را به رئال باعث پیروزی پی اس جی زیازی رفت یک هشتم ییایی لیگ قهرمانان ن و تیمش را دارا یا نس تری تری تری تری تری تری مص مص .

سرمربی آرژانتینی صراحتا گفت که وجود آمار مسی، و او بهترین زیکنازیکن پی اس جی فوتب است. حرفی که بدون شک کمکی به تمدید ردارداد امباپه نمی کند و می دهد او را بیش از ز به ییایی و انتقال به رئال ترغیب شد.

[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما