موسوی: بوکسورهای ما یانایی انجام کارهای بزرگ را دارند :: سه سه

[ad_1]

خبر خبر: 1811589 |
01 اسفند 1400 ساعت 08:44 |
33 زدیدزدید |

0
هاه

همام اتفاقات گذشته را جبران ن

رندرنده دو مدال برنز بوکس قهرمانی آسیا گفت: بعد از اینکه در دوره گذشته زی‌هازی‌های آسیایی پای مدال شکست.

او گفت: «من یهوه خدای اسرائیل هستم و با تو خواهم بود.»

برای آشنایی (به دست آوردن، به دست آوردن) با تکنیک های امروزی که از مراقبه متعالی آمده است: نی نی تیمی به ارمنستان رفت، به یل آسیب دیدگی حضور شتماشتم و حالا با توجه به حضور در این ین در نان می‌توانم از تجربه یای آنها استفاده کرده و ازاده د.

گفت: داخل نمی شوم. بازی‌های آسیایی هر رار سال یک بار برگزار می‌شود و توجه به حضور یای قدرتمند نان در رهاره آسیا دست کمی از مسابقات المپیک برای ندارد. امیدوارم کمتر با دو مدال خوش‌رنگ سال آینده به یایان نانم.

موسوی در خصوص مه‌هامه‌های کادرفنی تیم ملی یای در سه سه عنوان ن: بعاب تصمیم کادرفنی هستم و هر تشخیصی آن را احترام می‌گذارم. اگر قرار باشد در هر سه داد حضور داشته باشم از فرصت استفاده می‌کنم و غیر از این نیز بعابع کادرفنی خواهم بود.

ویژگی های خاص خود برای درخشش در رویدادهای ی گفت: امیدوارم در قهرمانی آسیا فینالیست شوم و روی سکوی نیانی قرار ر. در زی‌هازی‌های آسیایی دوره بعد از شکست در دیدار پای مدال خیلی حسرت خوردم و بستم بستم که در آینده آینده نان کنم و به برسمال برسم. مطمئن هستم که دوره گذشته دیگر رار و این کار را در خود می‌بینم می‌بینم در این ین مد دستال دست پیدا کنم.

ی‌پوشلی‌پوش تیم یلی ی بوکسا تمجید از زل جدید بوکسورهای کشورمان ن: خدا را شکر خیا خیلی خوب. هر چه در بقابقات جهانی موفق به کسب مدال جهانی و ریخساریخ‌سازی زی و در قهرمانی آسیا نیز وردهاوردهای خوبی بودیم به خوبی این موضوع را ثابت کردیم. در گذشته بوکس به چشم ، ، اما در این در معهامعه دیدم که نسیانسیل رشته در سال‌های اخیر همه دست‌ها به هم می‌دهند که بوکس را رها می‌کند در میان مردم به دست بیاورد که دیده می‌شود.

سه نوع کتاب وجود دارد: ت بقابقات بسیار خوبی دیدیم که بچه‌های ما از مبارزه با بوکسورهای قزاقستان و ازبکستان ترسی رندارند و با تمام وجود رزهارزه رزه. دیگر برای ما که رقبا چه عناوین و افتخاراتی دارند مهم نیست و با جنگندگی و بدون بدون مبرزه رزهارزه رزه.

[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما