موتورهای جک T8 یا کرمان KMC بنزینی و دیزلی; مشخصات، موقعیت و قیمت در ایران

[ad_1]

محبوبیت جک اس 5 در بازار ایران، واردکنندگان را بر آن داشته تا طیف محصولات برند چینی JAC را متنوع کنند. دو دستگاه وانت جک T8 با دو موتور بنزینی و دیزلی در ایران عرضه می شود.

JAC یا JAC Motors در سال 1964 با نام کامل JAC Motors تأسیس شد. این برند کمتر از 10 سال تجربه مفید در ساخت خودروهای خانوادگی دارد و پیش از این بر تولید کامیون های تجاری سایز متوسط ​​تمرکز داشته است. طیف محصولات جک بسیار گسترده است و امروزه شامل چهار مدل سواری J4، J5، J6 و A60 به همراه چهار مدل بلند S2، S3، S5 و S7 می‌شود. از طرفی 5 مدل مختلف وانت و وانت در سبد جک وجود دارد که می تواند بازار ایران را به خود جلب کند. خودروسازان چینی نیز سرمایه گذاری زیادی بر روی تمامی محصولات الکتریکی انجام داده اند و در حال حاضر خودروهای سواری و کراس اوورهای برقی تولید می کنند. به طور کلی، جک حدود 600000 دستگاه در سال گردش مالی دارد و بیشتر محصولات او در بازار محلی به فروش می رسد.در چین.

بر خلاف بسیاری از نقاط جهان، بازار برتر در ایران از رونق چندانی برخوردار نیست. کارخانجات و صنایع، وانت های کوچک (ون) را به وانت ترجیح می دهند و فعالان کشاورزی نسبتاً به وانت های ارزان قیمتی مانند وانت پیکان و زامیاد وفادار هستند. با این حال، عدم تقاضا برای وانت های هاوال، فوتون و آمیکو در سال های اخیر تعجب آور نیست. اما کرمان موتور با توجه به سابقه خوب خود در مونتاژ و خدمات پس از فروش محصولات جک در تلاش است تا تحولی مثبت را آغاز کند و در این روند موفق شود.

جک اتوموتیو تولید ون را در سال 2011 با معرفی مدل رنی آغاز کرد. با عرضه T6 در سال 2014 صادرات جک ون به خارج از چین آغاز شد و در سال 2018 T8 تولید شد. البته آخرین نسخه فروش گسترده ای مانند T6 در بازارهای روسیه و شرق آسیا ندارد. با این حال، بزرگتر، قوی تر و مجهزتر است.

طراحی ظاهری جک کرمان موتور T8

پیکاپ T8 با قطر 5325 میلی متر، طول 1880 میلی متر و ارتفاع سقف استاندارد 1830 میلی متر با فاصله بین دو محور 3090 میلی متر تولید می شود. قسمت بار مربع با ضلع 1520 میلی متر است که از کف تا لبه درب 470 میلی متر است. طراحی کامیون T8 به این صورت است که پس از بار مجاز، فاصله 220 میلی متری بین بدنه و سطح حفظ می شود. این خودرو در مدل های مختلف از یک یا دو مدل مختلف، وزنی بین 1825 تا 1940 کیلوگرم دارد. سازنده بیان می کند که غلاف قابل حمل جک T8 900 کیلوگرم است.

جک موتور T8 کرمان KMC

طراحی خودرو در نمای جلو ترکیبی از سبک آمریکایی و آسیایی است. نورافکن های با زاویه تیز، الهام گرفته از تویوتا هایلوکس، و عینک های آفتابی رنگی کرومی بزرگ، یادآور ون های آمریکایی مانند محصولات GMC. از دیدگاه نویسنده، تاکید جک بر جلوپنجره های عریض و بلند، مشابه آنچه در کراس اوور S3 می بینیم، زیبایی شناسی خودرو را تضعیف می کند. نکته مثبت این است که نوار LED دارای نور روز و دیمرهای مثلثی در زوایای سپر است که در عین استفاده مناسب از مواد پلاستیکی مشکی، حس یک ون مدرن را به بیننده القا می کند.

جک موتور T8 کرمان KMC

نمای جانبی و عقب T8 ساده و طبیعی است. مشابه وانت های نیسانی که هنوز در ایران تردد می کنند، چراغ های عقب T8 عمودی و قرمز هستند. چند مدل از این وانت دیده شده در ایران با رینگ های آلومینیومی 18 اینچی، شیرهای لاستیکی جامد در صندوق عقب، ترمزهای جانبی، ترمزهای پدالی و تک دسته برای باز کردن درب عقب، نشان دهنده استاندارد بودن T8 است. ویژگی ها در ون ها

طراحی داخلی و کابین جک تی 8 جک کرمان موتور

بر خلاف نمای بیرونی، نمی توان فضای داخلی T8 را زیباتر و چشم نوازتر دانست. طراحی استوانه ای برای پنل فرمان یکسان به نظر می رسد و ترکیب لوازم جانبی روی داشبورد شبیه هیچ ون مدرن دیگری در جهان نیست. در تصویر رسمی علاوه بر صندلی ها، چرم مصنوعی وسط داشبورد و قسمت هایی از صندلی های جلو نیز تعبیه شده است که حس خوبی به سرنشینان می دهد.

جک وانت JAC class=

مشخصات فنی جک T8 کرمان موتور

وانت های T8 با دو نوع موتور بنزینی و دیزلی در چین ساخته می شوند. با توجه به سازگاری برخی خودروهای دیزلی چینی با سوخت ایران مانند وانت فوتون تونلند با پیشرانه ایران خودرو، عرضه دیزل T8 در کشورمان امکان پذیر نیست. علاوه بر این، نسخه دیزلی T8 دارای موتور ضعیف تر، مصرف سوخت کمتر و قیمت سوخت پایین تر است. این وانت با استفاده از یک موتور 2 لیتری بنزینی توربوشارژ، 174 اسب بخار قدرت در 5000 دور در دقیقه و 290 نیوتن متر گشتاور از 1800 تا 4000 دور در دقیقه تولید می کند.

نسخه دیزلی با موتور 1.9 لیتری توربوشارژر 135 اسب بخار قدرت و 320 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. بر اساس وزن و شرایط آیرودینامیکی کامیون T8 می توان پیش بینی کرد که موتور بنزینی توربوشارژ در 12 تا 14 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می رسد و مدل دیزلی نیز در حدود 16 ثانیه پس از استارت به آن سرعت می رسد.

کرمان موتور در آذرماه 1395 جک T8 بنزینی پیش توربوشارژ، سیستم دو دیفرانسیل و گیربکس 6 سرعته دستی را به فروش رساند.

امکانات رفاهی و ایمنی جک T8 کرمان موتور

یکی از نکات برجسته لیست جک T8 که در منابع چینی یافت می شود، عدم وجود گیربکس اتوماتیک است. این احتمال وجود دارد که جک پیکاپ با گیربکس اتوماتیک وارد ایران شود; اما نسخه اصلی این خودرو مجهز به گیربکس 6 سرعته دستی بود. در عوض، جک T8 با دو نوع مختلف یا دو سیستم تولید می شود. در ترکیب با لاستیک‌های 265 میلی‌متری و 60 درصد ترک‌ها، مدل‌های مختلف می‌توانند قابلیت آفرود خوبی داشته باشند. طراحی بدنه و فاصله چرخ تا لبه سپرها به گونه ای است که شیب پیست با 30 درجه در جلو و 22 درجه در عقب، ساده است. علاوه بر این، دو نسخه مختلف جک T8 با قفل برقی برای دیفرانسیل عقب موجود است که برای حرکت در جاده های لغزنده و ناهموار مزیت بزرگی خواهد بود.

موتور جک T8 کرمان JAC T8

نسخه های اختیاری جک T8، علاوه بر ترمزهای ضد قفل (ABS) و ترمز ضد قفل (EBD)، همچنین دارای فناوری مدیریت تعادل (ESC) هستند که نقش کلیدی در جلوگیری از سر خوردن یا افتادن خودرو دارد. در جاده های لغزنده ترمز کنید. هشدار خروج لنز، سنسور فشار هوا سیمی، دو کیسه هوای سرنشین، سنسور هشدار برخورد از جلو و عقب، دوربین های پارک و دید 360 درجه و دوربین فیلمبرداری میان رده از دیگر گزینه های جک T8 هستند.

قیمت جک T8 کرمان موتور در ایران

قیمت نسخه های مختلف جک تی 8 در بازار چین از 90000 تا 140000 یوان معادل 13000 تا 20000 دلار است. در حال حاضر سیستم سوخت دیفرانسیل و دوگیرنده KMC T8 با قیمتی حدود 800 میلیون تومان در ایران به فروش می رسد.

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما