معدنچی: قانون باید برای یازهای استقلال اجرا شود :: ورزش سه

[ad_1]

خبر خبر: 1811831 |
02 اسفند 1400 ساعت 14:39 |
4,637 زدیدزدید |

0
هاه

نیمانیم به آنها گل بزنیم و حتی حتی بمانند

مهرزاد معدنچی می‌گوید که تیم سیاسی در لیگ برتر خواهد ماند و به لیگ سقوط نمی‌کند.

به “گزارش ورزش سه” ، مهرزاد معدنچی ستاره سابق پرسپولیس و م یلی و مربی فعلی سیاسی شیراز که پس از بازی هفته پانزدهم این بابل پرسپول یس درش درش درش درش درش ضراضر می‌شود.

این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم. او در بخش دیگری از صحبت یشایش به حواشی پیش آمده یای به بازیکنان سرباز واکنش نشان داد.

این گفتگو با هم مرور می‌کنیم:

* درباره شرایط خود بعد از اتفاق قلخی خی آمد صحبت کنید.
من خیلی نزدیکی نزدیکیا مادرم و این مسئله اتفاق سختی یای من بود. اصلاً انتظار این اتقاق را واشتم شتملی ی ست است. حدود یک هفته است شرایطم بهتر شده وار بچه هستم اما واقعا اتفاق تلخی بود و انشاالله که روحشان شاد باشد. در واقع نمی‌شود درباره مسائل صحبت کرد الان بهترم و کنار تیم تیم و از شرایط روحی بهتری رار ر.

* هفته هجدهم نان صنعت نفت آبادان بود اما مطمئن باز هم هم به کسب کسب پیروزی.
در این بازی تیم ما خیلی بهتر از نفت نفت در یقیاقی از بازی مالکیت توپ را داشتیم و صاحب موقعیت هم شدیم. من به نسانس اعتقادی ندارم و اگر در تات آخر دقت نستیمانستیم سه امتیاز این ینازی خانگی نگیا بگیریم ولی این اتفاق نیفتاد. نکته یلی مهم این بازی این بود که موقعیت های زیادی را نسبت به زیازی قبل ایجاد کنیم و در فاز هماهنگ تر بودم. مطمئنم یطایط تیم فجر در نیمل دوم یلی بهتر از نیمل اول واهد هد.

* در این بازی با سیستم ۳-۴-۴ بازی کردید کردید ینلیل این تغییر تغییر سیستم بود
گفت: دفاعه بازی زی.

*عملکرد فجر در دو زیاز برگزار می شود.
بازی ما با گل گهر متفاوت بود و بازی خارج از خانه بود و بازیکنان جدید هم هنوز با بازیکنان قدیمی هماهنگ نشده بودند اما در این بازی رضا علیاری و دانیال کردستانی و یوسف وکیا و علی فاتح هماهنگ تر نشان دادند و برای همین نمایش بهتری داشتند. طبیعی است بازیکنان جدید به تیم ض اضافه می‌شوند، چند زیازی زمان می‌برد تا با تیم هنگاهنگ تر تر. با هماهنگی بین بازیکنان جدید تیم بهتر می‌شود.

*انتظااتی که یل نقل و انتقالات داشتید، شد؟
توجه به شرایط و بضاعت فجر و نسبت به توانی که باشگاه دارد، مدیریت محترماشگاه آقای فلاح را انتخاب کرد که هما هماهنگی آقای کلانتری تیم تیم زیکنازیکنا مدنظر ا. انواع زیادی وجود دارد که گفتنش سخت است. این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم. از نیانی که بازیکنان جدید اضافه شدند هم تات خوب و منظمی شتیماشتیم و هم بچه ها هم با انگیزه نگیزه.

* این روزها یکی از بحث های اصلی فوتبال ایران موضوع سربازی سیاوش یزدانی و محمدحسین دامادمند است. نظر شما که تیم تیم میامی فجر فجراره این ینائل چیست
آنون باید برای همه یکسان باشد و چون بحث دو زیکنازیکن استقلال است این نمی‌زنم نمی‌زنم. اگر می خواهید از شر آکنه خلاص شوید، باید از شر جای جوش خلاص شوید. قانون باید برای همه نان ناشد. اگر سوالی دارید، لطفا با من تماس بگیرید. خود من وقتی در تیم فجر زاز بودم یلی پوش هم بودم. اینطور نیست که فجر تیم باشد، باشگاه به مام شهید است و با برکت است. تمام بازیکنانی که در گذشته در فجر بازی به نان در رسیدندال رسیدند. این تیم، تیم برکتیا برکتی است و جای کوچکی نیست. امیدوارم قوانین همه یکی اشد و برای رفع مشکل شود اگر گرازیکنی سرباز استستان سربازی‌شان را بگذراند. از صمیملب به می‌گویم فجر پرتاب خیلی خوبی است و از اینجا می‌توان به جاهای بزرگتر هم هم‌رسانی کرد.

* وضعیت مالی تیم هم کنید.
همین الان شرایط پرداختی باشگاه نسبتا خوب و ز از تیم یای دیگر عقب تر نیستیم.

* کیفیت یینایین زمین ورزشگاه حافظیه از ابتدای فصل هم تیم فجر و تیمی حریف را اذیت کرده است.
زمین فضیهافظیه از سالهای قبل از شرایط خوبی برخوردار نیست و حتی نیانی که خود ما را بازی می کنم وضعیت خوبی دارد اما چون زمین بقیه شهرها کیفیت خوبی دارد، فضیهافظیه به میآید می‌آید. این اصلاً زیبا نیست و در دران شهر شیراز و استان فارس نیست که ما یک زمین خوباشته شتهاشیم. این حق زاز است که نداند یک استادیوم و یک شتهشته خوب. خودما خودمان هم از این موضوع راراحتیم و متضرر می‌شویم. خیلی از زاکنان ما در همین باور. امیدوارم شهرها برای سلامت بازیکنانی که درآمد و نان از راه فوتبال دارند، این زمین بها به خوبی نندانند که حداقل جوانان نشوند می توانند فوتب ‌شال‌شان کنند. خیلی از بازیکنان تیم خودمان و تیم حریف را می‌بینم که وقتی ردارد می‌شوند اینها زمین هستند. از نلان خواهش می‌کنم کمک کمک تا بتوانیم یک زمین خوب در نان استان فارس داشته باشیم.

* این شرایط را در شهر دیگری نیانی کنید
گفت: داخل نمی شوم. هیچ ترجمه ای در دسترس نیست. تیم فجر از شرایط مالی خوبی ندارد و روال خاص خودش را داشته است. اگر می خواهید یک کسب و کار جدید راه اندازی کنید، باید آن را برای خودتان آسان کنید. اگر سوالی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید.

* هفته آینده ستقاه استقلال بازی دارید که هیچ ختیاختی در لیگ بیست و یکمشته دارد این زیازی را چطور پیش می‌کنید؟
استقلال تیم بابل احترام و پرطرفداری است. پیش این این است که زیازی زیلی سختی ریماریم. استقلال تا الان باخت اما اگر به نیم ول اول هم برگردیم می‌بینیم سه زیازی اول را بردند یلی ما در دقیقه آخر بهل رسیدیم بازی قابل قبولی هم بود. این اولین بار است که کتابی را می خوانم و مدت زیادی از آن می گذرد. درا در چند روز اخیر استقلال را خیلی خوب آنالیز کردیم که طاطات ضعف و قوت آنها را می‌شناسیم. من مطمئن نیستم که آیا آن صدرجدو صدرجدو صدرجدو صدرجدو صدرجدو صدرجدو صدرجدو زی ست ست ست ست یک صدرجدو یک صدرجدو صدرجدو صدرجدو صدرجدو صدرجدو صدرجدو شیم شیم شیم شیم شیم برنا برنامه تمرینی و آنالیزی که ما داشتیم حتی نیمانیم به این گ بزنیمل بزنیم. امیدوارم که بتوانیم یک بازی زیلی را خوب انجام دهیم.

* فجر با کسب تنها دو برد در حال حاضر در رتبه رتبه بندی جدول قرار دارد. فکر کنید در لیگ برتر نیدانید نید
این را در لیگ می‌ام نداند. من چند سال تجربه حضور در تیم ر دا دارم و سالهایی بوده است که دست پا میزدیم وایطی یطی تر از الان داشتیم ولی تیم بها به رشد است و مام تلاشمان میکنیم میکنیم. ازل اهمل هم که بعد از س سال به لیگ صعود کرد یگ نان این ین که را در لیگ برتر نگه داشت و مطمئنا با تلاش بچه وا و مدیریت باشگاه امسال در می‌ما.

* صحبت یاانی نی
آنم تماشاگران ما نگران هستند و یجیایجی که گرفته‌ایم، راضی نبوده نبوده است. او گفت: «من خدای پدران شما، خدای اسرائیل هستم. یاد همه کنار همدیگر باشیم که بتوانیم تیم فجر را در لیگ نگهاریم.

[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما