:ل: رار هک اکانت‌ها با فعال‌سازی احراز هویت دو مولفه‌ای نصف شد | تواتو

[ad_1]

گذشت چهار ماه از زمانی که قابلیت احراز هویت دو فه‌لفه‌ای (2FA) من مطمئن نیستم که در مورد چه چیزی صحبت می کنم، اما مطمئن نیستم که در مورد چه چیزی صحبت می کنم.

بهل به سبتاسبت روز جهانی اینترنت ایمن‌تر گزارشی کرده است و رار هک اکانت‌ها کرده است. 50 درصد هشاهش پیدا کرده است. ا21 در ماه اکتبر سال 2021 اعلام کرد که هویت احراز دو فه‌لفه‌های را برای خود هداهد کرد. 150 میلیون یوناربر برای ارتباط با ‏2FA‏ ، همین امروز در فیس‌بوک نام‌نویسی کنید.

ایناستر تژی شرکت‌های بزرگ دنیای فناوری مثل گوگل در ارتقای امنیت کاربران را نشان ن. این استاست در توسعه استراتژی بزرگتر آن‌ها به منظور حذف گذرواژه ها اجرا شده که اهالی ماونتین ویو در سال 21 2021 درباره آن حرف زده بودند.

احراز هویت دو دولفه‌ای یل

هویت احراز دولفه‌ای است یا آن که می‌گوید می‌گوید اعتبارسنجی دو هله‌ای (2SV) بخش از این استراتژی است، نداند با استفاده از یک آیتم مث کل کلید امنیت منیتیا موبایلی که کد رار مصرف را دریافت می کند، امنیت حساب های کا ربریا چشمگیریل چشمگیری. اگر می خواهید در مورد این موضوع بیشتر بدانید، لطفا با ما تماس بگیرید.

اکثر ربراربران گوگل از 2FA استفاده ده

درل در 2018ال 2018 گفته بود بیش از بیش از 90 درصد هلهای یال از 2FA استفاده ده. اسخنگوی معتقد است یکی از زانع اصلی در دهساده‌سازی این روش‌هاست آگ آگاهی ناربان است. «کیم کیم»، مدیر منیت امنیت و ایمنی اکانت‌ها در می‌گویدل می‌گوید:

او ادامه می‌دهد: همچنین همچنین مطمئن هستیم که «اکانت کاربران به درستی با یک ایمیل بازیابی و شماره رهلفن S تنظیم تا زمانی که 2SV فعال می‌شود، به‌هاب‌های یاربری قفل و از دسترسی رجارج رج. »

نمی شود که یک نفر وارد رابطه شود، اما ممکن است یک نفر با دیگری رابطه داشته باشد. توییتر 2020 2020 ال 2020 فقط فقط 2.3 درصد از اکانتها احراز هویت دوله‌ای را فعال کرده‌اند و می‌کنند. فیسبوک فقط 4 درصد از اکانت ها در سال 2021 از این ده ده.

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما