شلاش برای یاخت کپی زال از مغز انسان – زومیت

[ad_1]

یای دیجیتال (بازنمایی دیجیتال از زای دنیای واقعی) اصطلاح جفت یالی Digitala Digital Twin اولین اینار در سال ۲۰۱۰ توسط نان ویکرز محقق ساسا در گزارشی پیرامون نقشه راه فناوری این آژانس فضایی به رار ر. تحلیلگران صنعتی تخمین که ارزش رزشلی یازار جفت‌های دیجیتال تا سال ۲۰۲۶ را به ۵۰ میلیارد ردلار می‌رساند.

پس از سال 2010 و ایده‌های ویکرز، یلی که دیجیتال وارد دنیای زیست‌شناسی هم می‌شود. در سال ۲۰۱۶ رول رووقت مامل وقت GE Digital، چنین پیشبینی کرد:

درا در بدو دملدمان، یک جفت (همزاد) دیجیتالی دارد و این همزاد، دههاده‌های وجود دارد.

یک جفت‌ دیجیتالی می‌تواند درمان‌های مناسب را پیش روی رار بگذارد و چگونه پیشرفت ریاری بدن او را پیش‌بینی پیش‌بینی کند. نان از این جفتای آزمایش درمان‌های بالقوه، یای آزمایش درمان‌ها روی خود رار استفاده از ده. نیمانیم که آزمایش‌های درمان‌های مختلف روی رار روندی است که می‌تواند از خطرات فاش‌های مختلف جلوگیری کند.

این پروژه ها به طور عمده در حاحل اولیه بوده اند. یک مه‌امه تحقیقاتی به مام پژواک که ماملی از اروپا، بریتانیا و ایالات متحده در حال حاضر کار روی پروژه‌های اختراع قلب دیجیتال هستند. زیمنس ثینرزلثینرز (Siemens Healthineers) یک شرکت شرکت فعال در زمینه‌های تات پزشکی نیز قصد انجام همین کار را دارد. سواسو سیستمزیک شرکت فزافزاری فرانسوی (شرکت سازنده نرم افزارهای مهندسی معروف) الف) در دولت آمریکا از سازمان نا و سازمان FDA برای چیزی که از آن «قلب زنده» استفاده می کند، است.

مرتبط الهي:

شرکت تریشی تریشیلم در یجال ایجاد جفت‌های دیجیتالی از آسیب پذیری افراد است که زندگی می‌کنند. ایده‌های پشت یتشالیتشان این است که ست یای دیجیتالی به‌طور وماوم سلامت افراد را کنترل کنند و در صورت نیاز به کمک مر قباقبان و پرستاران، هدا را.

اکنون نان به‌دنبال عالی‌ترین هدفی هستند که احتمالاً در این مسیر داشته اند: ایجاد یک، زال از مغز انسان. نوروتوئین (نوروتوین)، یای با کمک مالی از سوی اتحادیه اروپا است و ندرکاندرکاران آن هندهند مدلی کامپیوتری از کل مغز بیم رار طراحی کنند.

این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و اولین بار نیست که آن را می خوانم. در حال حاضر برنامه‌ریزی یک کارآزمایی ییالینی هستند که سال آینده آغاز خواهد شد. در طی این کارآزمایی بالینی، یای دیجیتالی از حدود ۶۰ ۶۰ دریای مبتلا به آلزایمر ایجاد می‌شود و هر رار تحت درمان حرکت مغزی دریافت می‌کند به‌طوری‌که به طور قابل‌توجهی به‌طور صحيح به‌عنوان يمری‌شده او و. در دومین رآزمارآزمایی بالینی نیز که یای سال ۲۰۲۳ مه‌ریزیام‌ریزی مه‌ریزی، قصد نان همین است. اما این بار هدف آن‌ها بیماران مبتلا به صرع کانونی مقاوم به نان خواهد بود. این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم. این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم.

مرتبط الهي:

یای حدود یک‌سوم یک‌سوماران مبتلا به صرع، روهاروهای موجود در زازار کمک صیاصی صی. داده شده است که حرکت‌های الکتریکی غیرتهاجمی است که در جری نهان‌های الکتریکی بدون درد منتق می‌شود، ک هشاهش فراوانی و شدت تشنج‌ها کمک می‌کند. اما این فناوری در حال حاضر کاملاً جدید است و واز به اصلاح و بررسی درارد. اینجا دقیقاً همان بزنگاهی است ست یک مغز زیازی یا دیجیتال می‌تواند به بشر بشر آیداید.

جولیو روفینیهنگ‌کننده هنگ‌کننده‌کننده نوروتوئین نوروتوئین و مدیرلمی امی رشد یکی از زان‌گذاران استارتاپ فناوری سلامت اسپانیایی الکتریکس اگر می خواهید در مورد این موضوع بیشتر بدانید، لطفا با ما تماس بگیرید. فرمود: مغز از جمله پوست سر، م یعایع مغزی نخاعی و ماده خاکستری و سفید بهره می‌برد.

فینیافینی می‌گوید این جفت‌امل شبکه‌های از مدلهای عصبی عصبی خو خواهد هد. اگر می خواهید در مورد این موضوع بیشتر بدانید، ممکن است بخواهید این مقاله را بررسی کنید. نکتومانکتوم ار یاد می‌کند،، پیوند می‌شود. کانکتوم در واقع نقشه‌ای از ارتباطات عصبی مغز است. در مورد صرع، ممکن است برخی از حیاحی اتصال، بیش از حد نگینگیخته نگیخته. برای مثال سکته‌های مغزی، کانکتوم‌ها ممکن است بعد از دستخوش تغییر تغییر کنند. وراور پس از ساخته شدن یک جفت جفتا کپی مناسب از مغز انسان، تیم پژوهشی نداند از آن یای بهینه‌سازی حرکت مغز واقعی بیمار استفاده کند:

می‌توانیم شبیه‌سازی‌های بی‌پایانی را روی کامپیوتر اجرا کنیم تا درنهایت به آنچه که زاز دست داریم بسازیم. از این ، ، شبیه شبیه یک مدل محاسباتی پیش بینی ستا است.

نان نمونه، در تقویت یندایند درمان برای یک رار صرعی، هر هر به دقیقه از زلاه مخصوص استفاده می‌کند و این کلاه پوششی ویژه، حرکت‌های الکتریکی جمجمه‌ا یا را. روفيني و تيمش نستندان با استفاده از جفت‌ ديجيتال، فعاليت‌هاي فعال‌کننده و سطوح سطوح اعمال مي‌شوند.

مغز

یالش‌های اخلاقی در مغز مغز انسان

ایجاد جفت‌ دیجیتالی برای هر ارگانی مجموعه‌ای از پرسش‌های اخلاقی را پیش بشر بشر رارد. نان مثال، آیا بیمار حق دانستن همه جزییات یا پیش بینی ها را دارد یا خیر؟ اگر یای مثال، یای دیجیتالی ارگان‌های بدن او پیش‌بینی کنند که فرد در آینده رار حمله‌ی قلبی خواهد شد؟ اینکه بعد از مرگ رار چه اتفاقی قیای جفت یالی می‌افتد. جفت جفتالی ایجاد شده ، ، حقوقانونی یا اخلاقی خود خوا داد داشت شت

وناتیا ساون، متخصص اخلاق در دانشگاه ارلانگن-نورنبرگ ملمان، درمورد اخلاقیات مربوط می شود

… ز،،، دیجیتالی از بدن انسان، مسیرهای هیجان انگیز و انقلابی را برای توسعه نهان های جدید به ارائه می دهد. اما، از سوی سوی چ شالش هایی را برای ما ایجاد د. نان یک مورد نان به این پرسش اشاره کرد که چه کسی مالکیت دیجیت دیجیتال را خواهد داشت؟ شرکت زنده‌یازنده‌ی؟

. یای چه چیزی در استقلال یا حریم خصوصی فرد رخ مهم مهم استاده ا ستف [جفت‌های دیجیتالی خود] دا داشته باشید.

از دست دنادن این ینل به چیزی که وناون از آن تعبیرا تعبیر است . دیجیتال داد می کند.

آنا مایکز، مدیر مامل شرکت نور الکتریکس، این شرکت در حال حاضر حاضر به انجام دست‌وپنجه نرم‌افزار این موضوع است که چه اتفاقی برای داده‌های بسیار ویژه‌ای افتاد. مایکز می‌گوید:

اگر می خواهید در مورد این موضوع بیشتر بدانید، لطفا با ما تماس بگیرید. چه کسی قرار است صاحب آن داده‌ها باشد آنا آن داده‌ها چه کار کرد کرد

این پروژه از پژوهشی برای تشریح تشریح حل‌های اخلاقی و فلسفی این روش استفاده از می‌برد می‌برد. از هله گوئرروانوئل گوئررو، متخصص اخلاق اعصاب در نشریه اوپسالا سوئد. تولید ناخالص داخلی، تولید ناخالص داخلی، تولید ناخالص داخلی، تولید ناخالص داخلی، تولید ناخالص داخلی، تولید ناخالص داخلی، تولید ناخالص داخلی، تولید ناخالص داخلی، تولید ناخالص داخلی، تولید ناخالص داخلی، تولید ناخالص داخلی، تولید ناخالص داخلی، تولید ناخالص داخلی، تولید ناخالص داخلی، تولید ناخالص داخلی، تولید ناخالص داخلی، تولید ناخالص داخلی، تولید ناخالص داخلی، تولید ناخالص داخلی، تولید ناخالص داخلی اگر سوالی دارید، لطفا با من تماس بگیرید.

مرتبط الهي:

گوئررو و تیمش در درال بررسی این موضوع عبارتند از صطا . دیجیتال ی یای اولین بار برای امور ساخت‌تولید صنعتی ابداع شد، هنوز سب‌ترین‌اسب‌ترین واژه برای کپی کردن چیزی به پیچیدگی پویایی مغز یا قلب یک انسان زنده است؟ چگونه از شر جای جوش بر روی صورت خود خلاص شویم چگونه از شر جای جوش خلاص شویم او میگوید:

[مغز] رار پیچیده‌تر از انواع دیگر جفت‌هایی است که از سیستم یدلید می‌آیند با مفهوم جفت یای مغز در معه‌امعه عصب‌شناسی مورد بحث است.

چیره شدن بر ش‌هالش‌های مغز هم از سویی بسیار پیچیده‌تر از زل‌قلب یا کلیه است. زیازی گفتن نیست گفتن که شالش‌های یالقوه‌ مغز از نظر اخلاقی هم ست است. روفینی اظهار می‌کند:

یجا در حال ایجاد مدل‌های محاسباتی نسبتاً پیچیده‌ای از مغز هستیم. فکر می‌کنم درله‌ای از زار، این ابهام پیش هداهد آمد که نمونه‌سازی شده است.

و براون رسیده است که به این اینالات مشکل فکر می کنم. او میگوید:

ازا یالش‌های واقعاً آنها هستند که با آن‌ها روبه‌رو می‌شوند.

او خطر موکول کردن پاسخ پرسش‌های موجود پیرامون پیامدهای اخلاقی به آینده رار ید و فزاف‌زید:

به‌خوبیا به‌خوبی می‌دانیم وقتی که افراد می‌گویند «فعلا فناوری را می‌توان در ادامه دید چه رخ می‌دهد» می‌شود.

تیمااین‌حال تیم بر این باورند که اگر به‌درستی به‌درستی انجام شود، جفت یالی می‌تواند به چشم‌گیری هم یجایج درمان بیمار را بدهد و به افزایش بیماری‌های بشری آسیب کند. مایکز می‌گوید:

در شلاش هستیم تا واقعاً به افرادی که از زاری‌های مغزی رنج می‌برند از دیدگاه کاملاً متفاوت کمک کمک کنند. دوستا دوست داریم روش ر را در افزایش از درمان‌ها قرار دهیم ییایی که انسان واقعاً از ز فیزیک و و ضیاضی برای رمزگشایی مغز استفاده ده.

[ad_2]

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما