جنگ لفظی در یرنایرن ، پاسخ تند به اسطوره شگاشگاه :: ورزش سه

[ad_1]

خبر خبر: 1811099 |
28 بهمن 1400 ساعت 16:43 |
17,580 زدیدزدید |

4
هاه

برایم مهم نیستی تیوساتیوس

ما کسانی هستیم که قدرت تغییر جهان را داریم و این ما هستیم که قدرت تغییر جهان را داریم.

رش گزارش “ورزش سه” ، ترکیب خط خطای بایرن مونیخ در فصل جاری و پس از جدایی داوید آلابا و ژروم تنگاتنگ متفاوت با فصول گذشته است و این کرده است 25 25 25 25 25 25 25 بوخوم وارد دروازه این کرد.

سلاس زوله، یوتایوت اوپامکانو و لوکاس هرناندز مدافعان اصلی بایرن هستند، اما لوکاس به دلیل اثباتیت فونسولفونسو فونسو دیویس در زیازی برابر بوخوم مدافع بود.

زی کسی تصور می‌کرد یرنایرن در این ینازی 4 گل دریافت کند و لوتار ماتئوس اسطوره باشگاه نیز از این حیرت ست ست.

او به اسپورت اسپورتلد د:«فکر می‌کنم برخی از باشگاه‌ها هنوز نتوانسته‌اند کشف‌های خود را نشان دهند. اشاره من مخصوصا به اوپامکانو است. این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و مدت زیادی از انتشار آن می گذرد. یای یک مدافع بد است ترس، ضطر اضطراب را به یشایش منتقل کند. برابر بوخوم او اشتباهات بزرگی شتاشت. »

D صالح حمیدزیچ ، مدیر ورزشی یرنایرن مونیخ شب به بیان اظهارات اخیر لوتار ماتس واکنش نشان داد و به شبکه ویزیونیلویزیونی “DAZN” گفت.: «البته که لوتار باید چیزی بگوید. او یک کارشناس فوتبال است. من اما به آنچه ماتیوس می‌گوید می‌گویدلاقه‌ای ندارم و ایمایم مهم است. «درا در کنار بازیکنان می‌باشد و با آنها صحبت می‌کنیم».

تیوساتیوس اما در جواب مدیر ورزشی بایرن به نشریه نشریهلمانی نیلد دلد د:«وظیفه من نان یک‌یکلیل‌گر ارزیابی عملکرد را در راه‌های مختلف انجام داد. ح حمیدزیچ ، ،لیان ناگلزمان و یاشوا کیمیچ با اظهارات انتقادی خود پس از را با بوخوم ، حالان بررسی کردند ب یرنایرن در ب زیازی نبود نبود. من مطمئن نیستم که در مورد چه چیزی صحبت می کنم، اما مطمئن نیستم که در مورد چه چیزی صحبت می کنم. انتقادات از خط عیائی بایرن حسن را آزار می‌دهد چون نمی‌داند که »».

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما