لیورپول 6 – 0 لیدز یدز بیخ گوش ردیواردیولا! :: ورزش سه

[ad_1]

خبر خبر: 1812302 |
05 اسفند 1400 ساعت 01:09 |
7,619 زدیدزدید |

3
هاه

لیورپول با ارائه نمایشی درخشان موفق شد با شش گل از سد لیدزیونایتد کند کند.

رشارش “ورزش سه” ، لیورپول برای کم فزاینده خود با منچستررسیتی نیاز به سه امتیاز این دیدار داشت و با ارائه عملکرد فوق العاده با گیدز یدزل لیدز را سه درهم یدز.
To connect with دقیقه را بهتر آغاز کرد و, sign up for Facebook today. ارسال اندرو برتسونابرتسون به دست دالاس برخورد کرد یورپوا لیورپول صاحب یک ضربه پنالتی تی. محمد حلاح پشت توپ قرار گرفته شده موفق شد ول اول لیورپول یورپوا به برس نداند.

دقیقه دقیقه 27 و روی حرکت ساس بود که لوییس دیاز در محوطه جریمه لیزر صاحب فرصت خوبی یای گلزنی شد، اما ضربه او دقیق نبود در اختیار مسلیر یرار ر.
اما دقیقه دقیقه 30 لیورپول به گل دوم دوم دست فتافت. اگر سوالی دارید، لطفا با من تماس بگیرید.
اما دقایقی بعد از این رار سادیو مانه در جریمه یدز لیدز حرکت و لیورپول باز ص حباحب پنالتی تی. محمد حلاح پشت توپ قرار گرفته موفق شد گل سوم لیورپول سوما به برس نداند. ⁇ حظ پایان پایانی نیمه اول و روی ساس ویرژیل فن یکایک بود که بینیوابینیو فاصله ای یا زدن گل چهارم نداشت، اما ضربه او با اختل ف یت برتری برتری برتری

یق دقایق ابتدایی نیمه دوم محمد حلاح با حرکتی شاشایی از سمت ستاست و ضربه محکم صاصله ای تا ثبت هت تریک نداشت، اما مسلیر یر شد خوبی ضربه ستاره را را.
دقیقه 66 لیدز فرصت خوبی یای کم کردن اختلاف داشت و فینیافینیا بعد از حرکت از سمت راست به سمت زهازه لیورپول ضربه ، اما علیسون عکس العمل مناسبی در این صحنه داد.
اما دقیقه دقیقه یورپو 80 لیورپول به گل چهارم هم دست فتافت. روی پاس محمد صلاح بود که جوردن هندرسون در سمت راست صاحب توپ و ارسال خوبی در بابل دروازه داشت تا سادیو مانه گل چهارم لیورپول را به برس نداند.
اما دقیقه دقیقه 90 ضربه دیووک اوریگی توسط یرلیر یر شد تا در ریباند سادیو مانه گل پنجم بها به ثمراند. اما این پایان کار دقیقه در دقیقه فن 93 فن دایک ارسال رابرتسون را تبدیل به کردل کرد یورپوا لیورپول با شش یدزل لیدز را مغلوب وب.

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما