قهرمانی سیرجانی‌ها در لیگ اول فوتبال زنان :: سه سه

[ad_1]

خبر خبر: 1812498 |
06 اسفند 1400 ساعت 15:54 |
205 زدیدزدید |

0
هاه

نای عجیب و یکطرفه نان ادامه دارد رد

پرونده نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال زنان ایران با انجام مسابقات هفته‌زدهم بسته شد.

رش رشارش “سه سه” در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان، امروز دیدارهای هفته مازدهم که هفته یایانی نیم‌فصل اول به رار می‌رفت، با این جا م ج ج که م م م م م م. نیم‌فصلی که با قهرمانی شهرداری سیرجان بدون حتی یک پ یایان ن.

ری ریاری سیرجان برای برپایی جشن قهرمانی خود امروز ی انزلی جشن ملوان را با 4 گل در هم بکوبد وابل گلزنی افسا نه چترنور و درخشش الا در م دی دی ادامه مه.

تونا تون با گلبارانایش پالایش گاز ایلام در بم نستانست در فاصله‌ی -1اگردان مرضیه جعفری خ نهانه 8- 1 امروز در مقابل حریف ایلامی جشنواره گل به هاه بیندازندند.

برتری مدعی مدعی لیگ فوتبال زنان یعنی سپاهان در ورزشگاه صفائیه اصفهان مقابل حریف ساسانی خود درخشش درخشش هاجر دباغی به برتری 7 گله رسید تا آن‌ها نیز رتبه نیم‌فص نیم‌فص ول نیم‌فصل را داشته باشند. ذوبآهن اصفهان هم در سنندج موفق شد یک هله در مقابل زارع باتری تا شاگردان شهبازی در رتبه پنجم جدول در پایان نیمفصل نخست یای ی.

برد رده رمیارمی هیأت فوتبال البرز هم با برد 8 گله در شهرکرد، ی‌پوشلی‌پوشان را مقتدرانه شکست داد تا در مسابقات با ملوان و ذوب‌آهن به عنوان شگفت‌ساز نیم‌فصل نخست‌زا آن‌ها را شکست داد. برتریار سارگل بوشهر و ریاری ارومیه به بهلیل حذف یندهاینده بوشهر برگزار نشد و ساساس قوانین وضع شد، -0 3-0 به نام همیاری ثبت شد.

یجایج کامل هفته یازدهم لیگ برتر زنال زنان:

نلوان نانزلی 0-4 شهرداری ریان
توناتون بم 8-1 پالایش یاز ایلام
ناهان اصفهان 7-0 کیان نابور
ارع باتری سنندج 0-1 ذوب‌آهن اصفهان
نلی‌پوشان شهرکرد 0-8 هیئت فوتبال البرز
ریاری ارومیه 3-0 بوشهرارگل بوشهر

این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم.

[ad_2]

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما