عجیبلیل عجیب ولاهوویچ نتخای انتخاب شماره هفت یووه

[ad_1]

رش گزارش “ورزش سه”، بعد از شایعات فراوانی که در مورد موارد ولاهوویچ وجود دارد، در نهایت این بازیکن چند روز رسمی رسمی از فیورنتینا جدا شد و پیوست. این اتفاق در درالی رخ داد که اکثر شایعات حکایت از انتقال ستاره صربستانی به دال داشت اما او تصمیم گرفت فوتب فوتبال خود را در ایتالیا ادامه دهد.

نان ولاهوویچ امروز در یک نشست خبری یای جالبی انجام داد و گفت: “من نمی ترسم بگویم، “من می توانم این کار را انجام دهم.”

اکنون ا، از اینکه یوونتوسا یوونتوس قرارداد امضا کردم، نوزدهان‌زده و به این موضوع افتخار ر. یک باشگاه هاشکوه. من مناده هستم تا بهترین عملکردم را برای تیم ارائه دهم و وایج عالی کسب کسب. هماهم از رئیس یوونتوس همه که مرا به این‌جا رساندند تشکر تشکر می‌کنند. تعداد زیادی در مورد شگاشگاههای خارجی وجود شتاشت، اما انتخاب آسان بود منا من ه شگاشگاه DNA مشابه بهیاریم. در نی زاز باید بجنگید و رنج بکشید. ‌فکر می‌کنم این بخشی از ز من است ست برابر این انتخاب نبود “.”

پوشیدن پیر هناهن شماره رهبه آنها گفت: چرا مضطرب هستی و چرا در دلهایت شک و شبهه ایجاد می شود، مهم نیست.

من یاد متواضع بمانم ، ، چه چیزی چیزی است که مهم است ردارد. برنده شدن در درازی‌ها تنها چیزی است که همام است. بقیه چیزها زیاد مهم هستند. هدف من در اینجا این است که در سریع‌ترین نان ممکن است همه یمایم را بشناسم، حتی اگر لازم باشد آنها را در سماسم قرار دهند. من می‌خواهم آن‌ها را از زمین خارج کنند و نیز با هم دوست دارند. اشتن یک رابطه خوب با همه برای رسیدن به هدف فالا، رار مهم است.”

ولاهوویچ در پایان گفت: “آل گری خوبی ز ستقب ستقب ستقب کرد من ق ق ق ق نه هستم و قع ق ق ق هستم هستم و قع ق ق ق هستم و هستم و قع ق ق ق. اما تمام تلاشم را می‌کنم تا به اوج “.”

[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما