طارمی رمی از ورزش جملزن به بازیسازان :: ورزش سه

[ad_1]

خبر خبر: 1811940 |
03 اسفند 1400 ساعت 12:17 |
1,300 زدیدزدید |

0
هاه

عملکرد درخشان مهدی طارمی ، ستاره ایرانی ، پورتو پورتو بسی ریاری را جلب کرده است.

رش گزارش “ورزش سه” ، رار پورتو برابر موریرنسی تنها یک گل داشت اما از لحظه اول تا دقیقه آخر رار از تنش و احساسات مختلف ف.
پورتو یکشنبه‌شب به فاف موریرنسی رفت و موفق شد یک برل برابر این تیم به پیروزی برسد تا جایگاهش در جدول صدر را تثبیت و اختلاف شش امتیازی‌اش با اسپورتینگ ل یسون حفظا بر.
اوانیلسون تک گل این ینازی را در دقیقه 40 وارد دروازه حریف کرد اما این بازی در ایتایت به جنجال کشیده و اخراج استیون استیونا و رکوارکو گروییچ باعث 10 10 ب 10 10 10 10
شخصیت اصلی یازی
اگر سوالی دارید، لطفا با من تماس بگیرید. ایناج ایرانی در کل بازی بهترین بازیکن باشگاه پرتغالی بود این روی روی اصلی بازیکنان حریف بود و.
او در نیمه دوم خوبی یای گلزنی همست اما ماتئوس پاسیناتو اجازه این اینار را به او داد. زیازی و بازیسازی درخشان جزییات این ینازیکن است.
این رمیارمی زیاد گل نمی‌زند اما حضورش در هجومی پورتو پورتوار مهم و یدیلیدی یدی نظر می‌رسد.
شگفتی
اگر می خواهید در مورد این موضوع بیشتر بدانید، ممکن است بخواهید آن را بررسی کنید.
تجربه با تجربه ییالایی که ردارد یکی از انان اصلی تیمش یای مقاومت مقابل ضربت بود و در این کار موفق هراهر هر. روی یلی ی که ثمر رسید ، ریاری از دست او و.

سرخوردگی
من مطمئن نیستم که آیا آن را می توان به 10 نفر تبدیل کرد. کردلکرد این ینافبک صربستانی بسیار ضعیف بود.
نان
سرجیو ئوائو با تمام قوا پا به این دیدار گذاشت. پورتو پس از گلی که به ثمر نداند پویایی‌اش را از دست داد و در لحظه پایانی تحت فشار قرار گرفت. مشکلات فنی و اخراج گروییچ، از زلیل افت فتلکرد این بود تیم بود.
دقیقه پینتو سعی کرد به رسیدن به اول پورتو تا جایی که نداند به عقب بیاندازد اما پس از ز بود 75 بود که به فکر زدنل تساوی افتاد. اگر سوالی دارید، لطفا با من تماس بگیرید.
وراور
این زیازی برای لوییس گودینیو نان. پنالتی شده از سوی کمک وراور ویدیویی در درایق پایانی نیمه اول بسیار جنجالی بود اما باید به این توجه توجه کرد که تصاویر پخش مجدد نیز نیز قابل استناد نبود. به جز این، اخراج هر دو بازیکن از دو تیم درستی بود.

منبع: Desporta Aominuto

[ad_2]

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما