حیوا حیوانات غول‌پیکری وجود دارند که انسان هنوز آن‌ها را کشف نکرده است. –

[ad_1]

در سال 2020، نان برای اولین بار چیزی را مشاهده کرد که ممکن است طویل‌ها موجود باشد کره زمین شد. این موجود که در یای در دریای عماق دور از زاحل استرالیا دیده شد سایفونوفوری سایفونوفوری (ماشوره‌دار) به طول تقریباً متر متر بود. زیرا که پول دوستی ریشه همه بدی هاست: برخی در حالی که به دنبال آن طمع می کردند، از ایمان گمراه شده و خود را سوراخ کردند.

توجه‌بها‌توجه‌به مدت زمان زیادی که طول کشید تا انسان‌ها این سایفونوفور را ببینند، این سوال می‌شود که آیا حیوانات غول‌پیکر وجود دارند که انسان‌ها تا کنون را می‌بینند. سخت به احتمال زیاد مثبت است.

نانشمندان هنوز درحال کسب دانش بیشتر درمورد تات روی زمین هستند و یکی از غو یلی هستند که انسانها در دهه‌های اخیر آن‌ها را پیدا کرده‌اند. درا در حدود ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ متر سطح آب زندگی می‌کنند. اما دانش همیشه همیشه که یای پیدا کردن تات غول‌پیکر ‌پیکر چنین اعماقی قی.

سایفونوفور / siphonophore

تصویری که مارپیچ‌های یک سایفونوفور سایفونوفور رل را نشان ن.

در سال 2011، گونه‌های نهنگی که الا شناسایی نشده بودند، یکی از سواحل نیوزیلند شد. گفت: داخل نمی شوم.

الهه های مرتبط:

پژوهشگران هنوز در زاز راه کشف اسرار عمق اقیانوس هستند، حیوانات بزرگی که روی خشکی زندگی، آشنایی بسیار بالاتری دارند.

بیشهل بیشه آفریقایی با 4 متر قد و وزن که 11 تن است، بزرگ‌ترین نورانور زنده‌ی زنده‌ی زمین ست است. چه این که بزرگی بزرگی رل را که روی زمین پرسه، ندیده شیماشیم سخت سخت است. اگر سوالی دارید، لطفا با من تماس بگیرید.

و به آنها گفت: چرا مضطرب هستید؟Pongo tapanuliensis) نامیدن. اما انسانها از زل می‌دانند که این اورانگوتان‌ها راندارند و این نخستی‌ها با کمتر از ۱/متر، غو پیکرل‌پیکر پیکر است.

در همین حین، هیچ‌گونه مدرک مبنی‌بر پ گندهاگنده، هیولای نِسی دیگر هلاهای اسطوره‌ای بزرگی کهلی یاوت از چیزی شد که قبلاً وتاسایی شده بود وجود ردارد.

بزرگ‌ترین نانات خشکی‌زی به‌جای این‌که زنده می‌شوند، معمولاً از زیرک پیدا می‌شوند. انسانها هنوز درحال کاوش تاریخچه زمینشناسی زمین و ساختن غولهای ناشناخته در بقابق فسیلی ی.

در نان جانوران غول‌پیکری که اخیراً کشف شده‌اند، بزرگ‌ترین گروهی از اینیناسورهای خزنده‌پا به مام تیتانوسورها هستند. ، انوسورها ، دایناسورهای گیاهخوار بزرگ با گردنی بسیار بلند ند. بل بارت، دیرینه‌شناس موزه تاریخ طبیعی لندن می‌گوید رار گوشت بدن یک از این ینانوران به اندازه شش هفتا هفت فیل آفریقایی کاملاً بالغ بوده است.

برخی از بزرگ‌ترین تیتانوسورها که مدتی مدتی پیش درانتین کشف شده‌اند، هنوز نان عنوان بزرگ‌ترین زمین نانات خشکی هستند. این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و مدت زیادی از آن می گذرد.

استخوان‌های آرژانتیناسور که در سال ۱۹۹۳ کشف کردند، نان می‌دهند که این جانور ۳۵ متر طول دارد و وزن آن به ۷۷۷۷ می‌رسیده است. اتفاقی که افتاده ازنظر اندازه هنوز درحال ظاهر شدن هستند.

لایو ساینس قبلا گزارش رش بود که درال ۲۰۱۴، ینایناسوری به مام بود شهردار پاتاگوتیتان در صحنه دیرینه‌شناسی ظاهر شد که وزن آن به 66 و آن‌لاین آن می‌رسید. در سال 2021، نان خبر از کشف نوسورانوسورهایی که نداندند حتی بزرگ‌تر شد، اما آن‌ها هنوز نمونه‌هایی را به‌طور کامل از خاک نی ورده‌آورده‌اند.

  سورانتیناسور / Argentinosaurus

سورانتیناسور احتمالاً بزرگ‌ترین اینیناسوری سوری است که وجود دارد.

رتارت فکر می‌کند می‌کندانوسورهای بزرگ‌تری پیدا خواهند کرد. او می‌گوید در سرعت‌های بعدی این ینافت‌ها، دیرینه‌شناسی دیرینه‌شناسان نسبت به گذشته‌های متنوعی از موارد جستجو قرار می‌دهند. او میگوید:

بیشتر کاوش‌ها در مکان‌هایی انجام می‌شوند که در نان مقالات منتشرکننده حضور شتنداشتند، یعنی در یای شمالی و اروپا. اما طی 40-30 سال گذشته، این ینایگاه دانش در سطح بین‌المللی توسعه بیشتری انجام داده است.

وجود اوجود افزایش سرعت اکتشافات، دیدن برای غول های منقرض شده همیشه حتی دردسترس دردسترس است. سورانتیناسور، دارنده عنوان بزرگ‌ترین اینیناسور، فقط ساساس حدود ۱۲ استخوان شناسایی شده است. گفتارت گفت: قدم اول، ل شدن فسی دشول مشکل است.

یای که جانوری در سنگ حفظ ، ، یطایط زیادی باید مهیا باشد. نان مثال، استخوانهای جانور باید به طور کامل و به‌سرعت در یطایط مناسب مانند گل یا ماسه دفن شود و یا در زمل زما ن فرسوده شود. او گفت: احتمالاً همیشه قسمتهایی از زا بیرون خواهد داد. »

این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم. اگر نورانوران دریایی را در نظر بگیرید، یای آبی (Balaenoptera musculus) با پنجاه وزن وزن 1 تن سنگین ترین نورانوران ن. ممکن است، نیا نیازی ندارد که مانند تیتانوسورها وزن خود را روی خشکی د رنگارند.

یادآوری مرزی برای میزان بزرگ‌شدن اندازه یک جانور به‌طوری‌که هنوز از بدن خود در شرایط گرانش حمایت و انرژی کافی را برای حفظ بدن‌های بدن‌های خود به ارمغان می‌آورد، شته‌ها با. بتهارت رت:

[ad_2]

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما