به‌روزرسانی‌های زنده: تلاش ناتان چن برای طلا با برنامه کوتاه مردانه آغاز می‌شود

[ad_1]

در اسکیت بازی های پکن، روسیه تازه شروع کرده است. حداقل این چیزی است که اسکیت بازان روسی روز دوشنبه پس از پیروزی در مسابقات اسکیت نمایشی تیمی پشت اجرای پدیده 15 ساله کامیلا والیوا گفتند. و احتمالا درست است.

اسکیت آزاد تاریخ ساز والیوا در روز دوشنبه شامل دو پرش اول چهار گام بود که توسط یک زن در یک المپیک به زمین نشست. او هر دو اسکیت خود را در مسابقه تیمی برد، تقریباً یک رکورد جهانی برای امتیاز در برنامه کوتاه زنان در روز یکشنبه ثبت کرد و بیش از 15 امتیاز جلوتر از رقیب بعدی، یعنی اسکیت معادل یک مایل، به پایان رسید.

وقتی از والیوا پرسیده شد کسب مدال طلای تیمی و تاریخ سازی با چهارنفره های خود چه احساسی داشت، والیوا خاطرنشان کرد که او همچنین یک اکسل سه گانه را به زمین زده است، یک پرش غیرمعمول و دشوار دیگر در اسکیت زنان.

او به زبان روسی گفت: «این احساس فوق‌العاده‌ای است.

تیم ایالات متحده پس از کسب مدال برنز در دو المپیک گذشته، موفق به کسب نقره شد. ژاپن سوم شد.

نمره

پرچم ROC

کمیته المپیک روسیه

74

پرچم ایالات متحده آمریکا

ایالات متحده

65

پرچم JPN

ژاپن

63

4
CAN پرچم

کانادا

53

5
پرچم CHN

چین

50

مدیسون چاک و ایوان بیتس، رقصنده های یخ، مدیسون چاک و ایوان بیتس، برترین های تیم ایالات متحده بودند که پیش از تیم روسیه متشکل از نیکیتا کاتسالاپوف و ویکتوریا سینیتسینا، قهرمان جهان، برنده رقص آزاد شدند. این تلاش، ایالات متحده را در جایگاه دوم در اسکیت آزاد زنان، رویداد نهایی، قرار داد. اما پیشروی روس ها برای آمریکایی ها خیلی زیاد بود که نمی توانستند از آنها پیشی بگیرند.

بیتس می‌گوید: «غافل بودن از اتفاقاتی که با امتیازها می‌افتد سخت بود، اما در پایان روز که زمان اسکیت بازی فرا رسید، ما واقعاً فقط روی کارهایی که می‌توانیم برای کمک انجام دهیم تمرکز کردیم.» ما می‌دانستیم که می‌توانیم رقص آزاد را ببریم و می‌دانستیم که این یک تقویت قابل توجه برای تیم ما خواهد بود.»

اعتبار …چانگ دبلیو لی / نیویورک تایمز
اعتبار …چانگ دبلیو لی / نیویورک تایمز

مدال نقره آمریکایی ها به دلیل دیگری نیز تلخ بود: هم تیمی آنها وینسنت ژو، قهرمان دو المپیک که روز یکشنبه در اسکیت آزاد اجرا کرد، برای جشن گرفتن با هم تیمی هایش در میدان نبود.

اسکیت نمایشی ایالات متحده اعلام کرد صبح دوشنبه تست کرونای وی مثبت بوده و منتظر نتایج آزمایش بعدی است. در صورت منفی بودن تست او، سه شنبه در برنامه کوتاه مردان حضور پیدا خواهد کرد.

کارن چن که در برنامه کوتاه و بلند این رویداد تیمی شرکت کرد، گفت: «این قطعاً خبری ناامیدکننده و بسیار ناراحت کننده است. من با وینسنت تمرین می کنم. من تمام کارهایی که او انجام داده است را می بینم و واقعاً مایه تاسف است که او نتوانست این لحظه را با همه ما به اشتراک بگذارد.”

اعتبار …چانگ دبلیو لی / نیویورک تایمز

چن گفت که پس از یک برنامه کوتاه ناامیدکننده که شامل زمین خوردن بود، از اسکیت آزاد خود راحت شد. در حالی که عملکرد او در اسکیت آزاد متزلزل بود، او روی پای خود ماند. او در پایان برنامه اش، صورتش را بین دستانش فرو کرد و سعی کرد جلوی اشک هایش را بگیرد. او در بین پنج اسکیت باز چهارم شد.

او گفت: “من واقعاً خوشحال بودم که توانستم خودم را از دیروز نجات دهم.”

اعتبار …چانگ دبلیو لی / نیویورک تایمز
اعتبار …چانگ دبلیو لی / نیویورک تایمز

تیم روسیه هم کامل نبود. اما اسکیت بازان آن چنان درجه سختی در برنامه های خود دارند که می توانند حتی با اشتباه و سقوط پیروز شوند، زیرا امتیازات پایه آنها بسیار بالاتر است.

دو تیم آناستازیا میشینا و الکساندر گالیاموف در اسکیت آزاد خود در روز دوشنبه، حتی پس از سقوط چشمگیر بر روی یخ در حین بالابر، برنده شدند.

حتی والیوا یک بار در حین اسکیت آزاد خود، در سومین تلاش برای پرش چهار گانه، زمین خورد. او بعداً با گفتن این جمله که “باور کن، روی آن کار خواهم کرد” شانه خالی کرد.

در رویداد زنان در هفته آینده – و این تصور سخت است – او قصد دارد حتی بهتر شود.

[ad_2]

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما