شماره پست تبریک سفیر (عکس)

[ad_1]

کد خبر: 1807399/57

زمان: 11:54
1400/11/09

بازدید از: 1,399

محسن بهاروند، سفیر ایران در انگلیس با استفاده از تصویری از تیم ملی عراق در مرحله نیمه نهایی، قهرمانی ایران در جام جهانی را تبریک گفت.

به گزارش “ورزش سه”، در حالی که پس از پیروزی شیرین ایران مقابل عراق و پایان رقابت های یوز به قطر جام جهانی 2022، فضای مجازی مملو از تبریک های مردم است، تعارف های عجیب سفیر ایران در انگلیس فراوان است. خبر تبدیل شود.

محسن بهاروند سفیر ایران در انگلیس با انتشار عکسی از تیم عراق رقیب مستقیم ایران در جام جهانی قهرمانی تیم ملی فوتبال را به تیم ملی تبریک گفت. او در توضیح این عکس عجیب نوشت: خوشحالم تیم ملی به جام جهانی رفت، از همه شما تشکر می کنم.

این باگ عجیب به سرعت در فضای مجازی پخش شد و کاربران به واکنش عجیب سفیر واکنش شدیدی نشان دادند. ساعاتی بعد، پس از اینکه اشتباهات شما سفیر رواج پیدا کرد، محسن بهاروند اشتباهات پست را خنده دار خواند و در صفحات خود نوشت: «بازی تیمی خیلی وقت پیش را دنبال می کنم، اما سال هاست که آنها را از نزدیک دنبال نکرده ام. شکل یک فوتبال را بدانید، خوشحال شدم وقتی تیم ملی برای جام جهانی دیروز یک عکس تیمی را از اینترنت دانلود کردم بعد از مذاکره چند ساعته می خواهم به قهرمانی تیم ملی تبریک بگویم، او به راحتی، آن را پنهان می کند چند روزی که چپم کمی تار شده بود، این را در تیم ملی عراق نوشتم تا تیمی از ما و بعد از آن، چند ثانیه، می دانم چگونه آن را اصلاح کنم.

فکر می کنم در آن زمان یکی از همکارانم از اشتباه من اسکرین شات گرفت و آن را برای شخصی با نیت خیر یا هدف دیگری فرستاد. ناگهان در عرض چند ساعت صدها پیام از همکارانم دریافت کردم که سفیر را به بی سوادی، نادانی، خیانت، نادانی، مهربانی، نادانی و هزاران قضاوت، توهین، توهین، توهین، توهین، توهین، توهین، توهین، توهین، مزین کردند. ، توهین، توهین، توهین، توهین، توهین، توهین، توهین. من ممکن است برخی یا همه آن ویژگی ها را داشته باشم، اما دلایل ارسال عکس اشتباه بدترین آنها نیست. هر کسی می تواند یک پیام یا عکس نامعتبر پست کند. البته این تاثیرات دیگری هم دارد و آن اینکه در هر دقیقه چند ساعت فالوور به اینستاگرام من اضافه می شود. یکی دیگر از تأثیرات مثبت، درک وضعیت کسانی است که به طور غیر ضروری توسط ما یا دیگران مورد قضاوت قرار می گیرند. خدا عاقبت همه را عاقبت بخیر کند. “

بهاروند مدت کوتاهی پس از انتشار کپشن، عکسی از تیم ملی عراق را حذف کرد و این کپشن در حالی که نزدیک به 3000 فالوور را جستجو می کرد، کامنت خود را بست و در آخرین واکنش، نقاشی را منتشر کرد که در آن تعدادی دست نشان می داد که یکی بود. . نمایش دهید. : “حیف شد”.

همانطور که مشخص است، اقدامات واقعی سفیر دوام چندانی نداشت و اولین پاسخ او در آذرماه سال جاری بود. شاید به همین دلیل است که او با این حملات ناگهانی در شبکه های اجتماعی در ایران ناآشنا است.

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما