رنگنیک و شرح وضعیت رونالدو و پوگبا

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، منچستریونایتد امروز با هدایت رالف رنگنیک همچنان در حال تغییر است. در حالی که آنها در آخرین بازی خود مقابل استون ویلا با دو گل پیش بودند، در نهایت دو بار دروازه خود را باز دیدند تا سه امتیاز ارزشمند را از دست بدهند.

منچستریونایتد فردا در بازی بعدی در هفته هفدهم لیگ برتر به مصاف بردفورد خواهد رفت. رالف رانگنیچ قبل از مسابقه گفتاگر بخواهم دو بازی مقابل استون ویلا را در لیگ و جام حذفی مقایسه کنم، می‌توانم بگویم که عملکرد بهتری در لیگ داشتیم، باید در بازی فردا مقابل برنتفورد نیز عملکرد مشابهی داشتیم.

عملکرد ما در ویلا پارک در 70 دقیقه اول بسیار خوب بود و از حرکتمان لذت بردم. من از بازی ساختاری اختصاصی و اخباری که در حال ساخت آن هستیم خوشم می آید. حتی زمانی که باید در زمین خود دفاع کنیم، عملکرد خوبی داریم.»

بازگشت پل پوگبا به تمریناتپل پوگبا روز گذشته اولین روز تمرین خود را با کل تیم انجام داد و در اولین جلسه تمرین نشان داد که بازیکن بزرگی است.” حتی اگر این هفته پوگبا را در همه بازی ها نخواهیم داشت.” او از نظر بدنی و روحی آماده است. “

وضعیت کریستیانو رونالدوکریستیانو رونالدو و مارکوس راسفورد دیروز تمرین کردند و فکر نمی‌کنم مشکلی برای تمرین امروز داشته باشند. کاری که رونالدو در دوران حرفه‌ای‌اش انجام داده شگفت‌انگیز است، منظورم 800 گلی است که او به ثمر رساند، نمی‌دانم کسی می‌توانست آن را 80 یا 100 سال پیش انجام دهد، او دیروز این کار را کرد. به نظر می رسد که او برای بازی با برنتفورد آماده خواهد بود.

Rangnik در مارسیال: “الان شش هفته است که اینجا هستم. هر آنچه باید می گفتم را گفتم. یکشنبه با او صحبت کردم. درباره اتفاقی که افتاده با او گفتگوی خصوصی داشتم. اکنون حل شده است.”

[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما