رژدهیارژدهی مک‌بوک پرو ۲۰۲۱ حدود ۶۰ بیش‌تر بیش‌تر از زای بازار است – زومیت

[ad_1]

1 سال 2020، اپل با کنارگذاشتن اینتل در دستگاه‌های مپیوترهامپیوترهای مک، تراشه‌ی M1 مبتنی بر معماری آرم به‌عنوان به‌عنوان قلب تپنده‌ی جدیدترین یای خود ییا یا پرووا شه‌ها میا نیز نسا. تراشه‌های یادشده با وجود قدرت رار زیاد، عملکرد پایدار و کم‌مصرفی نیز ارائه می‌شوند. به‌طوری‌که اپل مدعی است لپ‌تاپ‌هایی را می‌سازد که هیچ‌چیز در هئیله‌ای شارژدهی حتی به آن‌ها هم هم نیست.

او گفت: «من خدای اسرائیل، خدای اسرائیل هستم. این حال، نتایج نشان می دهد که کوپرتینویی ها آنچنان بیراهه نمی گویند. کهاکه مک‌بوک پرو پرو به‌طور نگینانگین ۶۰ درصد از بهترین بازارهای شارژدهی بیشتر ارائه می‌شود.

Ar رک‌هارک‌های منتشر شده در نانال یوتیوبی Jarrod’s Tech، در سالاس نوت‌بوک یای پرچم‌دار، Dell’s G5 5515 بهترین عمر تریاتری را دارد و بیش از ز ز ۱۲اعت دوام؛ ؛ اما این ینلکرد حتی باعث نمی‌شود به مک‌بوک نزدیک شود. لXاپ یاد شده از پردازنده‌ایزنایزن 7 5800H فیکی زنده‌یازنده‌ی گرافیکی RTX 3060 قدرت می‌گیرد و در آزمون یوتیوب دقیقه به‌عبا به‌عبری ۱۲/۴ ساعت دوام می‌آورد که قعاقع، عملکرد را افزایش می‌دهد.

،ابل ، مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی ۲۰۲۱ به تراشه‌ای ام‌وان پرو با شارژدهی ۱، ۱۹۵ دقیقه یا ۱۹/۹ ساعت به‌راحتی تمامی رقبا را پشت‌سرارد. طبیعت طبیعتاً نسخه‌ی مجهز به بهاشه‌ای ام‌وان مکس با توجه‌های گرافیکی بیشتر و قباقباً توان مصرفی بیشتر، رژدهیارژدهی کمتر خواهد داشت. افزون‌براین، باید این را که لپتاپ دل از ایناتری ۸۶ و بهره‌مندی می‌برد. تولید باتری تری مک بوک پرو ۲۰۲۱اً ۱۰۰ واتساعت ظرفیت ردارد. در این اوصاف، به‌نظر می‌رسد که رقبا نمی‌تواند در زمینه‌های رژدهیارژدهی به پرو نزدیک شوند. نیدانید ویدئو بنچمارک را در این لینک هدهاهده کنید.

اپل مدعی است با تریاتری مک‌بوک پرو ۱۴ اینچی به‌طور مداوم هنگام پخش ویدئو تا ۱۷ و وبگردی تا ۱۱ ساعت می‌توان دوام بیاورد. این در یالی است که ۱۶ این ارقام را به‌ترتیب ۲۱ا ۲۱ ۲۱ ۱۴ ساعت افزایش می‌دهد. اپل مک‌اواس مانتری را نیز منطبق با تراشه‌های جدید کرده است تا هماهنگی سخت‌افزار و نرم‌افزار را به بیشترین میزان برسندند.

مرتبط الهي:

یلی، اپل با توجه‌های نقشه راه پنجره‌های پنجره‌ای دوساله‌های کامل مهاجرت به زنده‌هازنده‌های ساخت خود، در حال حاضر به‌روزکردن مپیوترهامپیوترهای مک در بدالبد و قلب تپنده‌های جدید است. این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم.

مک‌بوک ۲۱ نان می‌دهد که کامپیوتری بسیار شاخص و یای درخورتوجه جهان است که برای اپلیکشین ازقضا می‌کند و یکی از ۲۰ کامپیوترهای مبتنی بر آرم رار خواهد داشت. این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم.

[ad_2]

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما