روبینیو تحت تعقیب تعقیب استاست ستاره رهلی :: ورزش سه

[ad_1]

خبر خبر: 1811101 |
28 بهمن 1400 ساعت 17:05 |
9,174 زدیدزدید |

1
هاه

پس از قطعی شدن حبس حبس

روبینیو پس از شناسایی در پرونده وزاوز گروهی باید زندانی و دگستریادگستری ایتالیا درخواست ستازداشت بین المللی وی را ارائه کرده است.

گزارش رش “سه”، ماه گذشته، بالاخره حکم قطعی و ییایی در رابطه با پرونده روبینیوادر در یکی از ستاره‌های مشهور هزاره فوتب فوتبال باید در نزدیکی باشد. نشریه میرر در رشیارشی مدعی شد روبینیو مه،اجم سابق و برزیلی تیم‌هایی چون منچستررسیتی و رئال مادرید به دلیل تجاوز جنسی به 9 سال زندان محکوم شده است.

ا 2017 زیکنازیکن در 2017ال 2017 به این محکوم شده است، اما روند نظر این را در دگگاه‌های ایتالیا از آن نان تا امروز ادامه می‌داد و االا این شده است. بته در سالهای بعدی خود مبنی بر دراز گروهی به یک زن 22 ساله آلبانیایی یی یک وپلوپ شبانه میلان در 2013ال 2013 را رد کرده است.

این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و مدت زیادی از آن می گذرد.

این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم.

ن در نان حوادث این حادثه برای میلان بازی می کند و ت بستابستان 2010 از منچستررسیتی به این تیم پیوست. او دوال قبل، از دریدادرید به سیتی حقلحق شده است از نان حرفه ای خود در سال 2005 تا 2008 در سانتیاگو برناندند.

روز گذشته رتارت دادگستری ایتالیا با اعلام این خبر مبنی بر روبینیو، از پلیس بین الملل (اینترپل) درخواست کرده تا حکم جرایم اجرایی کند.

نشریه لارپابلیکا گزارش داده است که کهادگستری ایتالیا خواستار استرداد روبینیو و دوستش ردواردو فالکو شده است که در بهل به میبرند.

«اکوپو گنوچی،،ل مدافع شاکی کی: یای موکل من مهم نیست روبینیو محکومیتش درا در ایتالیا اسپری کند برزیا برزیل. مهم این است که عدالت را به حکم احترام بگذارند.»

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما