روازنده یای Arrow Lake اینتل به جنگ شهاشه های مک، اپل می روند | تواتو

[ad_1]

اینتل چند پیش از نقشه راه‌اندازی‌هایش چند سال آینده پرده‌شتاشت، اما حالا جزئیات بیشتر است. پردازنده های نسل پانزدهم این نیانی موسوم به «دریاچه پیکان»بخشی که نان از پیشرفت بخش CPU و GPU دارد. در حقیقت اینتل می‌خواهد با این پردازنده‌ها، تراشه‌های اپل سیلیکون برای مک‌بوک‌ها را به شلش ش.

اطبقلاعات که از حس باب توییتری «AdoredTV»منتشر شده، اینتل‌سازهای مخصوص لپ‌تاپ را در اولویت قرار می‌دهد تا به صورت مستقیم پاياپاپ رقابت بت. تولید این ینل شامل پردازنده‌های Arrow Lake-S و Arrow Lake-P می‌شود، اما ابتدا با نمونه‌های مخصوص لپتاپ روبه‌رو هیماهیم هیم.

22 که در نقشه هاه افشا شده به چشم چشم ، یای مهندسی این خانواده در اواخر سال 2022 آماده می شود و در سوم سوم 2023 نمونه های نهایی آغاز می شود. در ایتایت در فصل چهارم این پردازنده‌ها به هند عرضه می‌شوند که به فروش محصولات آن‌ها در آن‌ها می‌پردازند. اخراخر 2023 وا اوایل 2024 است.

Arrow Lake اینتل مشخصات پردازنده یای Arrow Lake

Arrow Lake-P زازنده‌های زاز جدید یای ی شیر یارو به عنوان هسته های قدرتمند و Skymont E-Core ستف نان یای E-Core ستف کهاهرا بر یندایند 3 N3 شرکت TSMC هندهند بود. To connect with TSMC و CPUashi CPUaml CPU و GPU ه هاه SOC / IO توسط TSMC می‌شود که دواشی اول توسط TSMC تولید می‌کند و شیاشی بعدی با نود 20A اینتل به یدل می‌شود.

Arrow Lake-P با 6 + 8 + 3، 6 + 8 (هسته‌های قدرتمند و کم‌مصرف) و 14 Alder Lake-P i به iGPU ملحق شده است. این ینازشگر گرافیکی مبتنی بر ریاری نبرد حدود 320 سال است که تبلیغ می شود 20 هسته Xe-Core میبرد میبرد.

2560 2560 با 2560 ALU روبه‌رو می‌شویم که نسیانسی بالای آن است. 2 گیگاهرتز شتهند داشت. برای ارتباط با TSMC ، همین امروز در فیس‌بوک نام‌نویسی کنید.

Arrow Lake-s پ نیست در این موضوع اشاره کنیم که زنده‌هازنده‌های دسکتاپ Arrow Lake-s در بالاترین‌ترین 40 هسته 8اهند داشت که کهامل 8 و قدرتمند و 32 کم‌مصرف کم‌مصرف می‌شود. شرکت‌کنندگان اینتل هدفش درا در رقابت نسل پانزدهم پردازنده‌هایش با اپل گذاشته شده، اما AMD هم رار جدیدش بود و پردازنده‌های حتما احتمالاً وجود داشت ریاری ذن 5 روانه بازار خواهد هد.



[ad_2]

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما