رار از کی‌یف کی‌یف ایتایت مربی سابق بارسا از جنگ مشترک :: ورزش سه

[ad_1]

خبر خبر: 1812409 |
05 اسفند 1400 ساعت 18:49 |
7,469 زدیدزدید |

0
هاه

این جنگ شوخی شوخی نیست

مربی اسپانیایی تیم یلی یان منحصر و دستیارش به مرز لهستان رفته تا از این ین کشور زده زده رج.

رش گزارش “ورزش سه”، کمی قبل از ساعت 4 صبح روز پنجم اسفند به وقت اروپای مرکزی، دیمیرلادیمیر پوتین، رئیس جمهور جمهوری روسیه یک کشور از آغاز “عملیات نظامی” در اوکراین خبر. اگر می خواهید از شر بهم ریختگی خلاص شوید، باید از شر بهم ریختگی که نیاز دارید خلاص شوید.

ارتشل م اعلام کرده است که این را “اِ “سلاح‌هایی با دقت بالا” به ختنه‌گاه‌های نظامی حمله کرده است.

او برای اولین بار پس از مدت ها، اولین کسی بود که از خدا هدیه گرفت. این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و مدت زیادی از آن می گذرد.

در این رابطه گفت:«حوالی ساعت 6:30 صبح بود که آژیر ضد ضدایی به گوش رسید.

زیرا که پول دوستی ریشه انواع بدی هاست: برخی در حالی که به آن طمع می کردند، از ایمان منحرف شدند. این وضعیت شبیه به یک نسانس فیلم است. اگر سوالی دارید، لطفا با من تماس بگیرید. «فرودگا‌ها اینجا در کی‌یف را بمباران کرده‌اند و ولاً حریم ییایی را بسته‌اند»

و و اسکورا وقتی به ساس موندودپورتیوو پاسخ داد، در خروج از هتل بودند ایوا کوله پشتی را با آذوقه و آب پر یمایم، چون ما را به به iv Lviv در 40 540 کیلومتری ومتری کی‌یف تا نیمانیم از آنجا به لهستان را شکست.

الان ما به بانک می‌رویم بعد از ز آن 7 8 8 ساعت در وَن هیماهیم هیم. گفت: داخل نمی شوم. االا دیدم که چگونه و چهانی به آنجا می‌رسم. ریاری از جاده‌ها و پمپ بسته ».»

تراتر از همه چیز چیز کورتس ارزیابی مم خوب است و مالم هستیم و خانواده خود را در سیماسیم اما تاکید می کنم که این اتفاقات جدی است و با وفلوف وف. اودر انتهای آرزو کرد:“امیدوارم فردایم در خانه نهاشیم.”

[ad_2]

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما