دو دو نهایی نیمکت یونایتد شدند :: ورزش سه

[ad_1]

خبر خبر: 1811869 |
02 اسفند 1400 ساعت 18:50 |
18,353 زدیدزدید |

10
هاه

تصمیم قطعی طینتین سرخ سرخ

از مائوریسیو و اریک تن گاگ به‌عنوان دو گزینه یی نیمکت منچستریونایتد نام برده شده است.

گزارش رش “ورزش سه” ، رالف رنگنیک ، سرپرست موقت ملمانی منچستریونایتد قرار است در یایان فصل در پستاور ور دو سال با همکا یتدا شدا یا یا یا یا یا یا یا

-2 4-2 روز بر برابر یدزاعث باعث می شود چهار امتیازی با وستهام برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در یگ کند کند،،،،،،،،،،،،،، تغییرات فراوانی نی. ی‌رغملی‌رغم شایعات ابتدایی مبنی بر احتمال توافق با رالف رانگنیک برای حضور روی ی یای دو پیش‌رو چنین احتمالی پیش روی نان منچستریونایتد وجود ردارد.

اکنون نشریه اتلتیک در گزارشی مدعی جستجو برای سرمربی جدید خود یای فصل بعد از آغا آغاز شد و گزینه‌های اصلی را مشخص کرد. بر اساس ادعای این ین، ئوریسیوائوریسیو پوچتینو، سرمربی ریسن‌ژرمناری‌سن‌ژرمن و اریک تن گگ، سرمربی کساکس، از مدعیان اصلی احراز این هستند. تاکرات ابتدایی و مقدماتی با این دو گزینه ذخیره شده و به یکی از فصا فصل بعد روی نیمکت طیناطین سرخ حضور هداهد یافت.

در صورت کاکامی پاری‌سن‌ژرمن در فتح عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان جدایی مائوریسیو پوچتینو از این تیم قطعی است و خود این سرمربی نتینیانتینی نیز به زگشتازگشت در لیگ برتر علاقه دارد. گفت: من خدای پدران شما، خدای اسرائیل و خدای اسرائیل هستم. همچنین آژاکس تحت هدایت اریک تن گاگ در فصل جاری توفانی ظاهر شده و ارقامی خیره کننده را ثبت کرده است. توجه به قطع ریاری مارک اوورمارس با این باشگاه هلندی، خود اریک تن گاگ نیز بی بهل به جدایی از آژاکس کس.

[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما