دو المپیک در شش ماه: چگونه الکساندرا بورگارت به بازی های زمستانی دوید

[ad_1]

ما را دنبال کنید پوشش زنده از زمستان 2022 المپیک.

یانکینگ، چین – الکساندرا بورگارد لباس جدید خود را در بازی‌های المپیک زمستانی در هتلی چند مایلی دورتر از پیست باب سورتینگ تنظیم کرد. دو هفته قبل از اولین حضور او در بازی های پکن بود.

او گفت: “گاهی اوقات احساس می کنم یک مامور دوگانه هستم.” “دو زندگی برای رسیدگی.”

در ماه آگوست، بورگارد در گرمای شدید بازی های المپیک تابستانی توکیو، دوی 100 متر را می دوید. اکنون، شش ماه بعد، او خود را در دمای زیر صفر در چین یافت، و برای بازی‌های زمستانی باب اسلید مناسب است.

و شنبه شب در یانکینگ، او خود را با مدال نقره بر گردنش دید که با هم تیمی و خلبان باب اسلد خود، ماریاما جامانکا، روی سکو ایستاده بود.

او به صف طولانی دونده‌های سرعتی می‌پیوندد که تبدیل به باب‌سله‌ران شده‌اند، دوندگانی که سرعت و قدرت انفجاری آنها در مسیر می‌تواند به یخ تبدیل شود. اما این شلاق بازی تابستان تا زمستان المپیک شدید بود. بازی‌های المپیک توکیو به دلیل شیوع ویروس کرونا یک سال به تعویق افتاد و در ژوئیه و آگوست 2021، شش ماه قبل از شروع بازی‌های پکن برگزار شد. Burghardt یکی از معدود ورزشکارانی است که در هر دو المپیک شرکت کرد – دو المپیک در کمتر از یک سال.

برای Burghardt، با توجه به اینکه او حتی تا سپتامبر به شرکت در بازی‌های زمستانی فکر نکرده بود، این چرخش حتی ناامیدکننده‌تر بود.

فدراسیون باب اسلید آلمان مدتهاست از بورگاردت، 27 ساله، یکی از سریعترین دوندگان سرعت آلمان استقبال کرده بود، به این امید که او بتواند آخرین ستاره دوومیدانی باشد که تیم باب سورتینگ را به مدال طلا سوق می دهد. رنه اسپیس، سرمربی تیم باب اسلید آلمان گفت: همه ما او را می شناختیم.

او سال ها مودبانه رد کرد. بورگارت گفت: “اوه، آره، فدراسیون باب اسلید آلمان مدتهاست که آرزویش را داشته است.” من نسبتاً قد بلند و سریع هستم و این دقیقاً همان چیزی است که آنها برای یک ترمززن خوب نیاز دارند، اما می‌خواستم ابتدا ورزش واقعی خود را ادامه دهم و سعی کنم قبل از شروع یک ماجراجویی جدید به پتانسیل کامل خود برسم.»

او پس از تحمل مشکلات و آسیب‌دیدگی در بسیاری از دوران حرفه‌ای خود، در سال گذشته به سطح جدیدی رسید. او به تیم المپیک آلمان راه یافت و سریع ترین زمان ۱۰۰ متر خود را در ماه قبل از بازی های توکیو ثبت کرد: ۱۱.۰۱ ثانیه.

او در توکیو در فینال 4 در 100 متر زنان دوید که در آن آلمان ها پنجم شدند. او همچنین با زمان 11.07 ثانیه به نیمه نهایی 100 متر راه یافت.

بورگارت گفت: “توکیو از قبل یک رویای کودکی بود که به حقیقت پیوست.” سپس این فرصت برای پکن وجود داشت و من می‌خواستم آن را امتحان کنم و اکنون اینجا هستیم.»

پیشرفت بورگارد از تلاش برای ساخت تیم المپیک بسیار سریع بود. کیشا لاو، یکی دیگر از دوومیدانی‌های باب‌سله‌دار که مسیر سریع را برای این بازی‌ها انتخاب کرد، حداقل قبل از سال گذشته یک سورتمه را لمس کرده بود.

در سال 2018، یک مربی کشویی با مربی پیست Love در دانشگاه نوادا-لاس وگاس تماس گرفت و ابراز علاقه کرد. اولین بار او در یک باب اسلید در نوامبر 2020 بود. او گفت که این تجربه وحشتناک بود، اما یک هدف را تثبیت کرد: او به تیم المپیک می رفت. او فصل پیست خود را به پایان رساند و در جولای 2021 تمام توجه خود را به سورتمه باب معطوف کرد.

لاو گفت: “هدف نهایی همیشه المپیک بود.” می دانستم که در بهترین حالت، شایسته هستم. می‌دانستم که کارهای زیادی برای انجام دادن دارم، اما از اینکه تلاش بیشتری انجام دهم نمی‌ترسیدم.»

حالا او خیلی وارد است. او به عنوان ترمز زن برای تیم المپیک ایالات متحده انتخاب شد و با Kaillie Humphries، دارنده مدال طلای monobob در جایگاه هفتم قرار گرفت. عشق در حال حاضر جاه طلبی دارد که بعد از بازی ها خلبانی سورتمه را بیاموزد.

بورگارد در ابتدا شک داشت و تنها در صورتی موافقت کرد که برای باب اسلید تمرین کند که بتواند به کار با مربی دوومیدانی خود ادامه دهد و به محض اینکه چین را ترک کرد، تمام وقت به پیست بازگردد.

اما او از اولین دویدنش باب سورتینگ را دوست داشت – نشانه امیدوارکننده ای برای اسپیس، مربی آلمانی، که گفت بسیاری از ورزشکاران در اولین دویدن خود از ترکیب سرعت و فشار بیمار می شوند. او گفت که تکنیک Burghardt عالی نبود، اما او توانست در دویدن بعدی خود پیشرفت کند. او دو روز بعد به ترکیب جام جهانی اضافه شد.

بورگارت در مورد انتقال سریع گفت: «واقعاً وقت پایین آمدن نداشتم. “من فقط سوار این ابر هستم.”

پیشرفت او آنقدر چشمگیر بود که با جامانکا، مدافع مدال طلای 2018 جفت شد.

این همکاری بسیار خوب انجام شد. آنها تنها توسط لورا نولته و دبورا لوی، همچنین آلمانی، که مدال طلای باب اسلاب دو زن را به دست آوردند، پیشی گرفتند. النا مایرز تیلور از ایالات متحده پنجمین مدال المپیک را به مجموعه خود اضافه کرد و با هم تیمی خود سیلیوا هافمن با مدال برنز به پایان رسید.

Burghardt در حال حاضر بحث می کند که آیا یک هفته پس از این المپیک در یک پیست سرپوشیده آلمان مسابقه دهد یا خیر. او همچنین مشتاقانه منتظر است تا در ماه مارس با مربی خود در سوئیس به مسیر خود بازگردد و سپس در آوریل به اردوی تمرینی برگردد. سپس، او با هیجان گفت، فصل در ماه می شروع می شود.

او گفت: “این سال بسیار بزرگی برای پیگیری مسابقات جهانی و قهرمانی اروپا است.”

او با خنده گفت: “سپس، من به یک استراحت بزرگ نیاز خواهم داشت.”

[ad_2]

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما