دوقلوهای دیجیتال بهره وری زندگی واقعی را بهبود می بخشند

[ad_1]

آلبرتو فراری، مدیر ارشد مرکز مبتنی بر مدل، گفت: داده های دنیای واقعی همراه با شبیه سازی دیجیتال محصول – دوقلوی دیجیتال – بینش های ارزشمندی را ارائه می دهد که شرکت ها را قادر می سازد تا نمونه های اولیه را در تولید و مدیریت محصول در این زمینه شناسایی و عیب یابی کنند. مرکز دیجیتال مبتنی بر مدل.

فراری گفت: همانطور که می گویند، همه مدل ها اشتباه هستند، اما برخی از آنها مفید هستند. “دوقلویی دیجیتال و مبتنی بر داده – یک واقعیت واقعی – راهی برای تعریف یک مدل واقعا مفید برای تصمیم گیری است.”

این مفهوم شروع به ظهور کرده است، با رشد سالانه 58 درصدی بازار فناوری و ابزارهای دیجیتالی دوقلو به 48 میلیارد دلار در سال 2026، از 3.1 میلیارد دلار تا سال 2020. استفاده از فناوری برای ایجاد مدل های دیجیتال باعث صرفه جویی در منابع و پول می شود. و منابع زمان. اما هنوز از فناوری برای آزمایش بیشتر استفاده می شود، از جمعیت شهری گرفته تا سیستم های انرژی و بهره برداری. از یک سرویس جدید استفاده کنید.

تولیدکنندگان متنوعی مانند ریتون و کارخانه تقطیر سوئدی Absolut Vodka را که از فناوری برای طراحی محصولات جدید و ساده‌سازی فرآیندهای تولید خود، از زنجیره تامین تا تولید و در نهایت، بازیافت و دفع استفاده می‌کنند، بیاورید. سنگاپور، لندن و چندین شهر ساحلی خلیج تگزاس دوقلوهای دیجیتالی از جوامع خود را برای مقابله با مدیریت شهری، از جمله مدل‌سازی ترافیک جاده‌ای شهری، تحلیل روند ساخت‌وساز و پیش‌بینی اثرات تغییرات آب و هوایی تشکیل داده‌اند. و شرکت هایی مانند بریجستون و ارائه دهنده هواپیماهای بدون سرنشین Zipline از فناوری تطبیق داده های عملیاتی برای کمک به راه اندازی خدمات جدید استفاده می کنند.

شرکت ها دوقلوهای دیجیتال را به عنوان بخشی از تحول دیجیتال خود به عنوان راهی برای شبیه سازی عملکرد، شناسایی آسیب پذیری ها و اجرای خدمات کارآمدتر پذیرفته اند. ابتکارات دیجیتالی یک شرکت باید بررسی کند که آیا می توان جنبه های خاصی از یک محصول، عملیات یا محیط را تکرار کرد تا معنادار شود.

طراحی و شبیه سازی تولید

امروزه فناوری دیجیتال دوقلو پایه طراحی به کمک کامپیوتر (CAD) و ابزارهای مهندسی کامپیوتر است که بیش از سه دهه پیش توسعه یافته اند. این سیستم‌های نرم‌افزاری به مهندسان اجازه می‌دهند تا شبیه‌سازی‌های مجازی برای آزمایش تغییرات در طراحی محصول ایجاد کنند. مهندسان اجزای محصول مانند ایرفویل را بر روی کامپیوتر طراحی می کنند و سپس به یک مدل یا مجسمه ساز اختصاص می دهند تا اقلامی از خاک رس، چوب یا اجزای انبار را برای آزمایش فیزیکی بسازد.

امروزه، این فرآیند فرآیند تولید نمونه اولیه را به فرآیندی بسیار دیرتر تبدیل کرده است، زیرا گسترش چشمگیر توان محاسباتی و ذخیره‌سازی نه تنها به ایجاد کل محصول اجازه می‌دهد، بلکه داده‌های دیگری مانند اطلاعات در مورد تامین مواد خام را جمع‌آوری می‌کند. مواد، اجزای مورد نیاز برای تولید و بهره برداری از محصولات در این زمینه.

اسکات بوخهولز، رئیس خدمات فناوری دولتی و عمومی و مدیر تحقیقات فناوری نوظهور در Deloitte، گفت: “اگر به آن CAD ها و ابزارهای مهندسی 30 سال گذشته نگاه کنید و چشمانتان کمی به نظر برسد، می بینید که آنها دوقلوهای دیجیتالی هستند.” . مشاوره. با افزایش قدرت محاسباتی و ذخیره سازی، توانایی انجام شبیه سازی های عملکردی افزایش یافت و ما از نمایش با دقت پایین به شبیه سازی با دقت بالا رفتیم.

نتیجه این است که فناوری‌های دیجیتال دوقلو، تنوع صنعت را با طوفانی مواجه کرده است. تولیدکنندگان وسایل نقلیه گران قیمت و محصولات زیرساختی از کاهش چرخه های طراحی و توسعه بهره مند شده اند و شرکت های هوافضا، خودروسازان و آژانس های برنامه ریزی شهری همگی پیشتاز هستند. با این حال، استارت‌آپ‌ها اولین ذهنیت شبیه‌سازی را برای تکرار سریع در به‌روزرسانی‌های محصول اتخاذ می‌کنند.

مزایای کلیدی: دوقلو دیجیتال ساخت فیزیکی نمونه های اولیه بیشتری را به خط لوله طراحی سوق داده است. ناند کوچار، معاون صنعت خودرو و حمل و نقل نرم افزار صنایع دیجیتال زیمنس گفت.

این یک تغییر بزرگ نسبت به گذشته است. کوچار در مورد تولید خودرو گفت: «چرخه عمر توسعه محصول معمولی بین شش تا هشت سال است. “صنعت روی آن کار کرده است و اکنون آنها یک چرخه عمر 18 یا 24 ماهه دارند. اکنون، اتوماسیون بیشتر مبتنی بر نرم افزار است که به یک عامل تعیین کننده در چرخه عمر تبدیل شده است.”

دانلود گزارش کامل.

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما