جام آفریقا عجیب و غریب!

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، جام ملت های آفریقا از چند روز پیش آغاز شده و هر روز شاهد حواشی عجیب و غیرمنتظره در این رقابت ها هستیم. امروز ملی پوشان مالی در دقیقه 48 با ضربه پنالتی از سد تونس گذشتند اما تصمیم داور در این دیدار بسیار عجیب و باورپذیر بود.

به نظر می رسد داور این دیدار تا پایان بازی هجوم برد و آخرین ضربه را در دقیقه 89.40 وارد کرد. این تصمیم عجیب در شرایطی گرفته شد که داور نیمه دوم به صحنه رسیده بود جایی که رفت و صحنه را مرور کرد.

یکی از پرطرفدارترین صفحات توییتر با انتشار تصویری از این داور و شرح اتفاقات بازی:
28 مسابقه، 4 کارت زرد، 2 پنالتی، قبل از پایان بازی، 1 کارت قرمز، اتهام باور نکردنی!

جری ال اسمیت، روزنامه نگار مشهور فوتبال آفریقای جنوبی در توییتی نوشت: “جانی سیکازو فینال جام ملت های آفریقا 2017 را نیز داوری می کند. او معمولا یکی از بهترین ها است.”

جالب اینجاست که داور اول در دقیقه 85 سوت پایانی را به صدا درآورد که با اعتراض بازیکنان و کادر فنی تونس، این سوت پایانی بازگردانده شد. این بازیکن مالی نیز اخراج شد و داور پس از بررسی نظرش را تغییر داد.

Sikazuh در سال 2018 پس از مظنون شدن به فساد در درگیری D چندین بار به حالت تعلیق درآمد.

در بازی رسمی مصر و نیجریه در سال 2016، همان داور معروف جانی سیکازوئه در شرایطی بازی را قبل از پایان وقت اضافه به پایان رساند که مصلی با دروازه بان نیجریه ای تک به تک شد. به واکنش های متفاوت بازیکنان به این داور نگاه کنید. قاضی همان است، همان وحشتناک.

اما در نهایت با تمام این اوصاف داور تصمیم گرفت بدون اعلام حتی یک دقیقه اضافه در دقیقه 89.40 به سختی سوت پایان را بزند. این تصمیم عجیب با اعتراض شدید کادر فنی و بازیکنان تیم ملی تونس مواجه شد و در نهایت مداخله نیروی انتظامی منجر به زنده ماندن داور و رفتن به اتاق قفل شده شد. اما عجیب اینکه بعد از 25 دقیقه هر دو تیم برای جبران این دقایق تلف شده باید دوباره به زمین بروند و البته داور چهارم حتی اگر یک بازیکن مالی وارد زمین شود، برعهده داور خواهد بود. ، تونس از این کار خودداری کرد تا اینکه بازی با همین نتیجه 1-0 به پایان رسید.

منذر الکبیر سرمربی تونس می گوید که بازی باید 7-8 دقیقه بیشتر طول بکشد، این تصمیم غیرقابل قبول است.

[ad_2]

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما