به روز رسانی: دادستان ها گیسلین ماکسول را “درنده” می نامند

[ad_1]

تصاویردادگاه تجارت جنسی گیسلین ماکسول در منهتن روز دوشنبه وارد چهارمین هفته خود شد.
اعتبار …استفانی کیت برای نیویورک تایمز

دادستان هایی که روز دوشنبه استدلال های دولتی مخفیانه گیسلین ماکسول را ارائه کردند، هفته گذشته در تلاش برای اجرای عدالت در مورد پرونده توسط دفاع، به شهادت متهمان ماکسول وارد شدند.

در حالی که او شهادت یکی از متهمان را در دادگاه بازگو می کند، فقط جین، دادستان آی، آلیسون مو، بررسی تلاش های دفاعی برای ایجاد تردید در شهادت او را متوقف کرده است. جین در جایگاه شاهد، پنج زنی را که در اتاقش در حین ماساژ گروهی جنسی با جفری اپستین به یاد داشت، شناسایی کرد.

مو گفت: «نیروهای امنیتی این دو نام را کشف و ضبط کردند.» دو دختر با همین نام که می‌دانستند زنان سالن ماساژ نیستند. آنها آنها را به دادگاه آوردند تا جین را بگیرند.

یکی از زنان متهم، دوست دختر سابق اپستین، اوا اندرسون-دوبین بود که شهادت داد هرگز با جین یا هیچ زن دیگری درگیر ماساژ جنسی نبوده است. آنها همچنین زنی به نام میشل را متهم کردند، اما او در دادگاه حاضر نشد.

مو خاطرنشان کرد که وکیل مدافع هرگز عکسی از او به جین نشان نداد. مو گفت: “آنها آن را بدون هدف واقعی ترک کردند.”

احضار این زنان به عنوان شاهد کاملاً غیر حزبی است و آن را نمایش قدرت می‌دانند.» او از هیئت منصفه خواست صحبت خود را قطع نکنند.

جین اولین کسی بود که شهادت داد و در مراحل اولیه محاکمه ایستاد و مو در طول مشاجره‌اش از طریق شهادتش گذشت.

مو به هیئت منصفه گفت: “او 90 پوند وزن داشت و از کلاس هفتم فارغ التحصیل شد.”

مو گفت: “آنها بلافاصله شروع کردند به توهین به او به خاطر سوء استفاده.”

مو افزود که این شامل گذراندن وقت با جین، خرید لباس های او و زمانی که ماکسول با نوجوان زیر استخر استراحت می کرد، بود.

مو به هیئت منصفه با اشاره به یکی از چندین عکسی که در جریان محاکمه بازداشت شد، به هیئت منصفه گفت: «می‌دانید که این درست است، زیرا ماکسول را نیز در استخر دیدید.

مو گفت در نهایت، اپستین جین را به داخل حوضخانه برد، او را بالای سر خود کشید و خودارضایی کرد. مدت کوتاهی بعد، مو گفت، ماکسول به جین نشان داد که اپستین چگونه دوست دارد ماساژ داده شود. مو می گوید آن ماساژها به فرصتی برای آزار جنسی تبدیل شده است.

در همین حال، مو گفت، ماکسول در حضور جین طوری رفتار می کرد که گویی هیچ مشکلی در آن چیزی که او تجربه می کرد وجود ندارد.

مو گفت: «او سعی کرد آزار جنسی را عادی کند.

در حالی که اپستین گفت که علاقه مند است به دختران در تحصیل کمک کند، اما علاقه او ربطی به بورسیه های واقعی ندارد، مو گفت: “برای واجد شرایط بودن، فقط باید یک دختر در معرض خطر باشید.”

[ad_2]

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما