به‌روزرسانی‌های زنده المپیک: ناتان چن در روز اول رویداد تیمی به مقام اول اسکیت می‌رود.

[ad_1]

تصویرناتان چن از ایالات متحده اسکیت در مسابقات تیمی روز جمعه در پکن.
اعتبار …داگ میلز / نیویورک تایمز

ناتان چن، برنده مدال طلای انفرادی اسکیت بازی مردانه، با حرکت بدون درز پا و پرش های چهار گام بلند، به راحتی در روز جمعه در برنامه کوتاه مسابقات تیمی مردان اول شد و به تیم ایالات متحده برتری برای کسب مدال زودهنگام داد. در بازی های پکن

با این حال، فراتر از آن، چن پس از نمایش ناامیدکننده در بازی‌های 2018، جایی که سقوط‌ها و اشتباهات در برنامه‌های کوتاه تیم و رویدادهای انفرادی، به طرز غارآمیزی کمتر از انتظارات او بود، گام بزرگی برای نجات خود برداشت. او پس از اجرای تماشایی در برنامه طولانی پیونگ چانگ در انفرادی پنجم شد.

چن که در روز جمعه با لباسی مشکی و تی‌شرت سفید در نسخه‌ای از «La Bohème» اجرا کرد، دو پرش چهارگانه، از جمله یک ترکیب چهارگانه لوتز / سه انگشتی، انجام داد که به او کمک کرد 111.71 امتیاز را در فصل خود کسب کند. بهترین.

اما با توجه به برنامه ریزی مسابقات انفرادی مردان برای هفته آینده، او هنوز جشنی نگرفته است.

چن، قهرمان سه بار جهان با تنها یک باخت از سال 2018، گفت: “زمان و مکانی برای آن وجود خواهد داشت.” “من هنوز کارهای بیشتری برای انجام دادن در پیش دارم. البته من خیلی خیلی خوشحالم. من ممکن است شبیه ترین آدم های احساسی نباشم، اما در اعماق وجودم واقعاً بسیار خوشحالم.»

تلاش چن، همراه با کسب مقام دوم توسط مدیسون هابل و زکری دونوهو در ریتم رقص و اجرای قوی دو نفره توسط الکسا کنیریم و براندون فریزر، 28 امتیاز از سه رویداد اول رقابت های تیمی را به ایالات متحده داد. (این رویداد یکشنبه با برنامه کوتاه زنان از سر گرفته می شود.)

ایالات متحده امیدوار است پس از کسب برنز در این رقابت ها در دو المپیک اخیر، یک مدال دیگر در مسابقات تیمی کسب کند. این بار، اسکیت بازان نسبت به شانس خود احساس بهتری نسبت به همیشه دارند، به خصوص پس از چنین عملکرد برجسته ای در دور اول.

کنیریم گفت: “من تماشای کشتن ناتان چن را دیدم، و اگر چیزی بود، کمی هیجان و آرامش به من دست داد، زیرا احساس می کردم کشور ما در مجموع آماده است.”

تیم کمیته المپیک روسیه با 26 امتیاز، پس از کسب مقام سوم انفرادی مردان توسط مارک کوندراتیوک و تلاش متزلزل ویکتوریا سینیتسینا و نیکیتا کاتسالاپوف، قهرمانان رقص روی یخ جهان، دوم شد.

چین با 21 امتیاز، پس از کسب رکورد در برنامه کوتاه دو نفره توسط سوئی ونجینگ و هان کونگ، به طور شگفت انگیزی سوم شد.

رویداد اسکیت تیمی یک رقابت ترکیبی است که در آن 10 کشور اسکیت باز در هر چهار رشته اعزام می کنند. (خب، معلوم می شود که نه همه تیم ها در همه رشته ها. آزمایش های مثبت ویروس کرونا شانس گلزنی – و در نتیجه امیدهای کسب مدال – را برای تیم های آلمان و اوکراین از بین برده است.)

فرمت این رویداد را مانند یک مینی المپیک همه در یک می کند. هر کشور یک مرد، یک زن، یک تیم جفت و مجموعه ای از رقصنده های یخ را وارد می کند و هر کدام مانند مسابقات اصلی خود دو برنامه را انجام می دهند. امتیاز بر اساس ترتیب پایان (10 برای اول، 9 برای دوم، 8 برای سوم، و در و در ادامه) تعلق می گیرد. پنج کشور با بهترین امتیاز پس از دور اول روز دوشنبه به اسکیت آزاد راه می یابند و تیمی که بعد از همه رویدادها بیشترین امتیاز را داشته باشد برنده می شود.

با این حال، مسابقات تیمی تنها یک رویداد مدال نیست. همچنین این فرصتی برای طرفداران اسکیت باهوش است که سرنخ هایی در مورد اینکه چه کسی برای رویدادهای بزرگی که هنوز در راه است، در فرم خوبی است پیدا کنند. کشورها معمولاً اسکیت بازان برتر خود را می فرستند، اما می توانند حداکثر دو اسکیت باز یا تیم را بین برنامه ها تعویض کنند. به عنوان مثال، چهار سال پیش، چن برنامه کوتاهی را برای آمریکایی ها اسکیت کرد و آدام ریپون اسکیت آزاد را گرفت.

سایر رویدادهای روز جمعه تمام تلاش خود را می کنند تا از مراسم افتتاحیه جلوگیری کنند. کرلینگ دونفره مختلط همچنان ادامه دارد و ایالات متحده پس از شروع مسابقات با رکورد 1-2 به دنبال پیروزی مقابل سوئد است. همچنین دو بازی هاکی زنان در برنامه وجود دارد، اگرچه بازی‌های مورد علاقه بزرگ، ایالات متحده و کانادا، روز تعطیل دارند.

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما