ختاخت گیف در گوشی اندرویدی – چگونه در درایل اندروید بس زیمازیم | تواتو

[ad_1]

گیفیل گیف یکی از محبوب‌ترین روش‌ها برای انتقال حتی حتی اشتراک‌گذاری ویدیو در یای اجتماعی محسوب می‌شود. تیماران می‌توانند با ابزارهای مختلف وارد عمل شوند و چنین یایلهایی را در یایل بسیار آسان‌تر ایجاد کنند. در این ینلب به معرفی، ابزار و اپ یای ساخت در گوشی گوشی اندرویدی هیماهیم پرداخت که تبدیل به فیلم‌ها، سریال‌ها و ویدیوهای دوستان و یایان به یایل‌های متحرک با قابلیت ارسال به دیگران می‌شود.



فرمت GIF چیست و چه کاربردی دارد رد

رتارت GIF مام اختصاری برای قالب بادله هافیک (Graphics Interchange Format‌) است که از زاویر با فرمت بیت‌مپ اولین بار توسط انشمند علوم ومایانه، «استیو ویلهایت» در دهه هشتاد معرفی معرفی شد. در ابتدا فایل‌های گیف به بهان روش برای دانلود سریع از طریق شبکه شرکت امپیوسرو (یکی از اولین ارائه‌دهندگان خدمات اینترنتی تجاری در ایالات متحده) در نظر گرفته شده بود. اما پس از چند سال، بابلیت نمایش انیمیشن‌ها هم به این فرمت افزوده شده و هم در این مطلب برای انتشار در زمینه بازبینی قرار گرفت.

ختاخت گیف

جلسات یایل‌های گیف به وسیعی در سطوح و پلتفرم‌های مختلف مورد استفاده قرار ر. به یلیل حجم نسبتاً کم فایل های آن در درایسه با ویدیوهای دارای رزولوشن بالا، یا مناسب برای نمایش تصاویر متحرک به شماره میرود. در برخی از شبکه های اجتماعی مانند ردیت، انجمن یاربری اختصاصی (.ل r / فایل های GIF) برای ساخت و انتشار فایل گیف وجود ردارد که به منظم منظم اقدام به اشتراک گذاری فایل های جدید می کند.

ختاخت گیف در گوشی اندرویدی اندرویدیا گیفی

GIPHY در فیس بوک اگر سوال یا ابهامی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید. ما کسانی هستیم که قدرت تغییر جهان را داریم و ما قدرت تغییر جهان را داریم.

پس از و ورود به اپلیکیشن GIPHY در ابتدا با گیف‌های آن متوجه می‌شود که نیدانید با گشت و گذار و جستجو در آن به دلخواه خود دست می‌کشد. در صورت آشنایی با فایل های گیف، این قسمت، نان مناسبی برای مشاهده قابلیت های مختلف گیف و نمونه های ساخته شده به آن خود هد.

آیپاخت در گوشی گوشی اندرویدی - اپلیکیشن Giphy

۱. آیپای شروع ساخت تصاویر در اپلیکیشن GIPHY ابتدا ايجاد كردن درا در گوشه ییالایی سمت راست لمس مس. اکنون ده تغییر دوربین مورد استفاده نمایش ایشاده ده. + نیدانید با مراجعه به تب تبیل در گوشه یینیایی در سمت راست، سپس آیکن و + «+» را در صفحه باب کاربری انتخاب کنید، ساخت گیف های گیف را انجام دهید.

۲. در پیام صدور مجوز دسترسی به گزینه گزینه اجازه دسترسی به دوربین نتخا انتخاب کنید.

۳. االا در دو بعدی زاز هم رویلید اجازه بزنید.

۴. حال حاضر موافقم نتخا انتخاب کنید.

۵. GIPHY به پیش‌فرض پیش‌فرض از دوربین اصلی موبایل برای ویدیوهای ویدیوهای مورد استفاده از ده. مسا لمس دوربین دوربین در پایینی سمت راست می‌توان آن را به دوربین فیلفی تغییر داد.

۶. رار ابزار پایینی اپ می‌توان با سوایپ به چپ رستاست اولترها و افکتهای یلف دسترسی داشته باشید کهامل ۱۱ گون گوناگون گون.

آیپاخت در گوشی گوشی اندرویدی - اپلیکیشن Giphy

۷. مسا لمس کلید افکت فکتا فیلتر نظر نیدانید یک فریم بتابت را به ثبت نیدانید. اگر انگشت خود رویا روی یدلید ید ریدارید ، انیمیشنی نیمیشنیا فرمت گیف ایجاد خواهد کرد هد. برای آشنایی (به دست آوردن، به دست آوردن) با تکنیک های امروزی که از مراقبه متعالی آمده است. اگر در حال ساخت یک فایل انیمیشنی شیداشید ، یک خط متحرک در حاشیه صفحه یشایش پدید خواهد آمد که با رسیدن به انتها، مدت نان در نظر گرفته شده یا ضبط ویدیو به یایان ناهد هد.

۸. پس از آن که ویدیو خولخواه خود را ضبط کرد، نیدانید به آن ویدیوها یا تصاویر دیگری هم اضافه فه. در قسمت یینیایینی نوار ابزار چهار کلید متفاوت در نظر گرفته شده است که به کمک متن می‌توان در ۹ مختلف از ۸ افکت گوناگون و استیکرهای متعدد را به یایل گیف افزود. همچنین مسا لمس قیچی قیچی یانید قسمتهایی از زایل ضبط شده را برش دهید.

۹. نتخا انتخاب ب برش در در گوشه بالا سمت راست صفحه رار گرفته است قادر بود بعا را برای فایل خروجی خود نظر نظر. یای مثال تصویر به ۱ از در، اپلیکیشن‌های پیام‌رسان دریافت است یالی که نسبت تصویر ۹ به ۱۶ (استوری‌هل استوری‌های اینستاگرام) بیشتر یای شبکه‌های اجتماعی کاربرد دارد. یای دیگری مثل ۳ به ۲ و به ۵ در دسترسیاربران نار دارند.

آیپاخت در گوشی گوشی اندرویدی - اپلیکیشن Giphy

۱۰. اپساتم ماحل ویرایش ، آیکن فلش بنفش مسا لمس کنید.

۱۱. در صورتی که قصد ودلود خروجی را دارید، تگ‌های مرتبط فا فایل گیف ساخته شده را تایپ می‌کنید.

۱۲. درایت با انتخاب ب GIF را به اشتراک بگذارید درادر داشت آن زا از طریق یای مختلف مثل پیامک، فیسبوک، اسنپ سنپ و اینستاگرام به اشتراک کارید. همچنین با لمس مس ذخیره ویدیو نیدانید ویدیوی اصلی را روی حافظه ذخیره کنید. یدلید GIF را ذخیره کنید هم برای ذخیره آفلاین فایل گیف در نظر گرفته شده است.

۱۳. شرایط قرارداد خدمات، شرایط قرارداد خدمات در GIPHY آپلود کنید نتخا انتخاب ب.

GIPHY: صفحه کلید و سازنده گیف و class=
  • GIPHY: صفحه کلید و سازنده گیف و استیکر
  • قیمت: رایگان
  • زندهنده: Giphy, Inc.
  • ع عامل: اندروید و iOS
  • حجم: 68 مگابایت

ختاخت گیف در گوشی اندرویدی اندرویدیا گالری سامسونگ

یارندگان گوشی‌های هوشمند مسونگام‌سونگ می‌توانند به ابزارهای داخلی تعبیه‌شده توسط مسونگام‌سونگ در محصولات این شرکت، حتی به‌احتمال‌زی از تصاویر ویر گ ریالری خود فایل‌های گیف ایجاد کنند. همچنین می‌توان به صورت مستقیم جرا اجرای برنامه دوربین، اقدام به تهیه یای مورد نیاز برای ساخت گیف یداید. در طی مر حاحل زیر، از به نرم افزار نرم افزار دستگاه و اپلیکیشن مرتبط اطمینان حاصل کنید. Software Update شوید یای این کار تنها فیافی است تات به قسمت ت تات قسمت Update Software Update شوید. دانلود و نصب کنید و یای یایل شما بابل می شود، کلید دانلود و نصب کنید و سپس طبق عمالعمل های نمایش داده شده، مراحل بعدی را مرور کنید.

ایجاد فایل گیف با تصاویر گالری

۱. در ابتدا وارد گالری ایکیشنلیکیشن اگر سوالی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید.

۲. آیکن آیکن بیشتر (سه نقطه گوشه صفحه) بزنید.

۳. سپس در ابتدا گزینه ايجاد كردن نتخا انتخاب کرده و در ادامه مه GIF بزنیدا بزنید.

ختاخت در گوشی اندرویدی - اپلیکیشن گالری ریامسونگ

۴. اکنون می‌توانید تصاویر انتخاب شده در قسمت لی را زبینیازبینی مقایسه کنید مثل سرعت ترتیب و تغییر تغییر دهید. ما کسانی هستیم که قدرت تغییر جهان را داریم و ما قدرت تغییر جهان را داریم.

۵. در نهایت با لمس مسلید صرفه جویی نیدانید فایل گیف خروجی را روی حافظه فظهاخلی دستگاه نم یدایید. تصویر گیف ساخته شده در گالری قابل مشاهده خواهد بود و نیدانید آن را در ایرایر اپلیکیشن‌ها به اشتراک بگذارید.

ختاخت گیف با ویدیوهای گالری

ای ساخت گیف در گوشی اندرویدی سامسونگ نه‌تنها می‌توانم از تصاویر موجود در ریالی بهره‌مند شوم، لکه امکان استفاده از آن را هم وجود ردارد. یای انجام این ینار زیراحل زیر طیا کنید:

۱. ندانند قسمت یلی در ابتدای ورود مهامه گالری شوید.

۲. یکی از یای مورد نظر نتخا انتخاب کرده و سپس گزینه پخش ویدئو در درایین صفحه را بزنید.

۳. پس از پخش، فیافی است تا صفحه یشایش را لمس کنید و سپس ببینید GIF زا از گوشه ییالایی سمت راست را انتخاب کنید ویرایشگر ساده فایل باز ز. در این قسمت می توانید با ویدیو ویدیو، ، ای دل را گزینش کنید یا تنها بخشی از ویدیو برا برای ساخت گیف در نظر بگیرید.

ختاخت در گوشی اندرویدی - اپلیکیشن گالری ریامسونگ

۴. ماسا لمس کنید 1.0x می‌توانید ویدیو پخش ویدیو تغییر دهید. تای مثال حالت 2.0x xanid ویدیوها را سریعتر سریعتر حالت 0.5x می‌توان یشایش یش.

۵. در پایان روی روی آیکن شلش بزنیدا جهت پخش یایل شود شود. می‌توانید جهت پخش کنید.

۶. پس انداز کنید، پول پس انداز کنید، پول پس انداز کنید، پول پس انداز کنید، پول پس انداز کنید، پول پس انداز کنید.

ختاخت گیف در گوشی اندرویدی با دوربین مسونگامسونگ

یکی از زای ساخت فایل‌های گیف در درایل‌های یامسونگ، استفاده مستقیم از اپلیکیشن دوربین است.

۱. یای و وارد مهمه دوربین (دوربین) شوید.

۲. در دراخل اپلیکیشن قسمت به تات (آیکن چرخ‌دنده) مراجعه کنید.

ختاخت گیف گوشی گوشی اندرویدی - اپلیکیشن دوربین مسونگامسونگ

۳. گزینه دکمه شاتر را نگه دارید تا نتخا انتخاب کرده و در ادامه از کشویی باز شده روی روی GIF ایجاد کنید بزنید.

۴. یای ضبط ویدیوها جهت ساخت ختایل گیف ک یدلید تراتر (دکمه سفید بزرگ در وسط صفحه) فشردها فشرده و نگاه ریدارید. رها رها کردن شاتر، برنامه ریزی شروع می شود. خروجیایل خروجی به صورت رار در درافظه دستگاه داخلی ذخیره شده ذخیره شده.

ختاخت در گوشی اندرویدی اندرویدیا اسمارت رتلکت

ایکی زابلیت‌های منحصربه‌فرد گوشی‌های هوشمند سامسونگ، ویژگی انتخاب هوشمند است که امکان ضبط قسمتی از صفحه و ول آن به یایل گیف به اشتراک‌گذاری آسان را فراهم می‌کند. همچنین رابران می‌توانند اقدام به ویرایش فایل‌های ضبط شده و افزودن فزودن و استیکرها به کنند کنند.

۱. ابتدا قسمت قسمت تات (تنظیمات) بروید و سپس ردارد رد نمایش دادن شوید.

۲. به پایین منو رفته و گزینه پانل های لبه فعا فعال کرده و سپس روی آن بزنید.

۳. زالا از ز پانل ها گزینه انتخاب هوشمند نتخا انتخاب ب.

۴. اکنون در قسمت قسمت از محیط گوشی گوشی نیدانید ویدیوها یا یاویر را به یایل های گیف کنید.

ختاخت در گوشی اندرویدی - سامسونگ

۵. پس مشخص شدن قسمت نظر نظر یای ضبط ، یپایپ از حاشیه چپ یا راست صفحه یشایش یش منوی اج پنل با باز ز. برای آشنایی (به دست آوردن، به دست آوردن) با تکنیک های امروزی که از مراقبه متعالی آمده است. انیمیشن نتخا انتخاب کنید.

۶. اگر هیداهید از یک ویدیوی، یایل گیف تهیه،، اسمارت سلکت سامسونگ قادر است به صورت رار ر پخش ویدیو را شناسایی و انتخاب کند. همچنین می‌توان به صورت صورت هم شیه‌هاشیه‌های کادر را با توجه به قسمت تغییر دهید.

۷. یای شروع فرآیند ضبط روی یدلید رکورد بزنید.

۸. ضبطا ضبط کردن، به یشیایشی که فایل خروجی دسترسی هیداهید داشت که به خودک خودکار در حافظه داخلی ثبت می‌شود.

نترینان‌ترین روش برای ساخت گیف گوشی اندرویدی اندرویدیام است

آیپاده از اپلیکیشن های مخصوص ساخت گیف گوشی اندرویدی مثل برنامه GIPHY آسان ترین روش است. اگر از یاه‌های استفاده می‌کنید نیدانید از امکانات تاخلی آن‌ها برای ساخت فایل گیف بهره‌مندی.

گیفیل گیف چه چهاربردی دارند و در کجا نان از آن‌ها استفاده کرد کرد

یایل‌های گیف برای جابه‌جایی آسان ویدیوها و انیمیشن‌ها با حجم در اینترنت حیاحی شده‌اند. اربران می‌تواند فایل‌های گیف را در پلتفرم‌ها و سرویس‌های مختلف فلش شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های پیام رسان مورد استفاده قرار دهد.

می‌توانم ویدیوها و تصاویر را به فایل گیف کرد

هیچ محدودیتی برای ساخت فایل های گیف وجود ندارد و کاربران قادر خواهند بود از طریق ابزارهای مخصوص ساخت فایل گیف، اقدام به تبدیل ویدیوها و تصاویر از قبل گرفته شده به گیف کنند یا قسمت هایی از فیلم ها و سریال های مورد علاقه خود را به تصویر گیف تبدیل کنند.

[ad_2]

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما