به‌روزرسانی‌های زنده المپیک: دو مسن‌ترین اسنوبردباز آمریکایی در بازی‌ها طلا گرفتند

[ad_1]

تصویرلیندسی جاکوبلیس و نیک بامگارتنر از ایالات متحده پس از پیروزی در کراس اسنوبرد مخلوط در روز شنبه.
اعتبار …مارکو برتورلو / خبرگزاری فرانسه – گتی ایماژ

لیندزی جاکوبلیس 16 سال در جستجوی مدال طلای المپیک بود که در سال 2006، زمانی که درست قبل از خط پایان سقوط کرد، آن را هدر داد.

حالا او دو تا دارد.

دومی در اسنوبرد کراس ترکیبی تیمی بود، رویدادی که اولین بازی المپیک خود را روز شنبه انجام داد. جفت کهنه کار آمریکایی متشکل از جاکوبلیس 36 ساله و نیک بامگارتنر 40 ساله به ورزشکاران جوان نشان داد که سن آنها کند نمی شود.

Jacobellis و Baumgartner، دوستان دیرینه و دو کهنه سرباز برجسته این ورزش برای ایالات متحده، پس از عبور Jacobellis از مرز در آغوش گرفتند.

نتیجه

N. Baumgartner / L. Jacobellis

پرچم ایالات متحده آمریکا

ایالات متحده

پرچم ITA

ایتالیا

+0.20

CAN پرچم

کانادا

+23.20

در کراس اسنوبرد، چهار اسنوبرد سوار در یک زمان از طریق یک مسیر با موانع با یک سری از پرش ها، برم ها و پیچ های تند مسابقه می دهند. در مسابقات تیمی، یک مرد و یک زن در هر تیم در سبک رله مسابقه می دهند. مردان ابتدا مسیر را طی می کنند. خانم‌ها دنبال می‌شوند، زمان شروع آنها بسته به زمان پایان کار آقایان متغیر است.

در فینال، اولین زن به پایان برنده می شود. در دورهای قبلی، دو تیم در هر گرمی پیش می روند.

جاکوبلیس و باومگارتنر در یک روز برفی در پارک برفی Genting در Zhangjiakou، چین، از گرمای یک چهارم نهایی و نیمه نهایی خود عبور کردند. هر یک از آنها شروع دشوار و تکنیکی را طی کردند، شتاب ایجاد کردند و از انواع برخوردها و حذف هایی که به اکثر رویاهای مدال پایان می دهند، دور ماندند.

در فینال، بامگارتنر در بازی رفت پیروز شد و عمر ویسینتین از ایتالیا را با اختلاف 0.03 ثانیه پشت سر گذاشت. مردان دیگر نیز در یک ثانیه باومگارتنر کار را به پایان رساندند و به جاکوبلی کمک چندانی نکردند.

یاکوبلیس در فینالی که دو تیم ایتالیایی در آن حضور داشتند به سرعت به مقام سوم رسید. او با یک پرش کوچک از یک سوارکار گذشت، سپس میکلا مویولی ایتالیایی را در مسیر تعقیب کرد. Jacobellis در داخل یک گوشه تنگ از کنار او گذشت، برتری را حفظ کرد و با 0.2 ثانیه پیروز شد.

ویسینتین و مویولی مدال نقره را کسب کردند. الیوت گروندین و مریتا اودین از کانادا برنز گرفتند.

فی گولینی، 29 ساله، و جیک ودر، 23 ساله، دومین تیم ایالات متحده که در مسابقات تیمی شرکت می کنند، در مرحله یک چهارم نهایی حذف شدند.

یاکوبلیس با کسب طلا در اسنوبرد کراس زنان این هفته، مسن ترین زن آمریکایی شد که مدال المپیک را کسب کرده است. برد او داستانی از پشتکار آرام بود. یک جشن زودهنگام به قیمت یک پیروزی مطمئن در المپیک 2006، زمانی که جاکوبلیس 20 ساله بود، تمام شد.

اعتبار …چانگ دبلیو لی / نیویورک تایمز

علیرغم اینکه بهترین مسابقه‌دهنده نسل خود بود، اما با بازی‌های المپیکی‌اش تسخیر شد. در سال 2010، او در گرمای نیمه نهایی از مسیر خود منحرف شد و فینال را از دست داد. در سال 2014، او تلو تلو خورد و دوباره فینال را از دست داد. و در سال 2018 چهارم شد.

باومگارتنر مسن ترین ورزشکار آمریکایی در بازی های پکن و مسن ترین اسنوبردکار آمریکایی در تاریخ المپیک است. او روز پنجشنبه در مرحله یک چهارم نهایی اسنوبرد کراس مردان حذف شد.

او قبل از مسابقه در پکن در اینستاگرام نوشت. “تو هیچ وقت آنقدر پیر نیستی که برای چیزی که میخواهی بجنگی!” او هر سال یک مسیر تمرینی در اطراف خانه خود می سازد تا در بازی بماند.

باومگارتنر که از سال 2005 عضو تیم ایالات متحده بود، در اسنوبرد کراس در پیونگ چانگ در سال 2018 چهارم شد. و علیرغم حذف از مسابقات المپیک این هفته، او در سه ماه گذشته به دو سکوی جام جهانی رسیده است. او اسنوبورد را از 15 سالگی شروع کرد، اما تا زمانی که در کالج بود، اسنوبرد کراس را پیدا کرد، رویدادی که او زمانی آن را ترکیبی عالی از دو ورزش مورد علاقه‌اش توصیف کرد: فوتبال و اسنوبورد.

“من 40 ساله هستم، فرصت های من تمام می شود.” باومگارتنر گفت پس از حذف او از مرحله یک چهارم نهایی در روز پنجشنبه، تقریباً اشک می ریخت. “این یکی نیش میزنه. این یکی درد دارد.»

اما او گفت هنوز کارش تمام نشده است.

او گفت: “من روی این کار متوقف نمی‌شوم، باید کار بهتری انجام دهم تا به آن پایان دهم.”

حق با اون بود.



[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما