برای خریداران بسیار بزرگ

3d website for online shopping iconsهمانطور که ذکر شد، برخی از خرده فروشان در یک ریتم قابل پیش بینی معقول قرار گرفته اند که به ما امکان می دهد یک مفهوم محکم از زمان خرید را به شما ارائه دهیم. علاوه بر این، یا سیم C می خواهید یا خرید و نصب آداپتور C-wire ضروری است. شما یک کامیون انتخابی با بسته‌بندی ایمن می‌خواهید، این به همراه رانندگی خودرو و محافظت از اشیاء شخص کمک می‌کند. یک آژیر ساخته شده به آن کمک می کند تا حدی به عنوان دوربین ایمنی نیز عمل کند. اگر به دنبال یک دوربین دایه، یک دوربین عکاسی برای حیوانات خانگی یا به سادگی یک دوربین دیجیتال ایمنی معمولی در محیط داخلی هستید، Wyze Cam Pan v2 موثرترین دوربینی است که می توانید پیدا کنید. اگر به دنبال یک فیلتر آب ارزان اما اصلی هستید، این فیلتر مناسب شماست! از آنجایی که انگورهای جدید از قلمه ها به دست می آیند، اساساً انگورهای جدید شبیه انگورهایی هستند که از آن به حداقل رسیده اند. به شما امکان می‌دهد حتی زمانی که وب خاموش می‌شود به صدور فرمان‌های صوتی خاص ادامه دهید و موقعیت‌های پاسخ‌دهی بهبودیافته نیز خوب هستند.

ابزارهایی را در نظر بگیرید که با دستیار صوتی یکسان کار می کنند. زباله‌دان‌ها کار پرزحمت شکستن تکه‌های غذا را انجام می‌دهند و با گذشت زمان، تکه‌های غذای باقی‌مانده ممکن است باعث ایجاد بوی بدی شود. اما واحدهای اقامتی خوب می توانند از پول نقد نیز جلوگیری کنند. بهترین مثال در این مورد، ترموستات هوشمندانه ای است که ممکن است در صورت برنامه ریزی صحیح، از 10 درصد از پرداخت انرژی شما جلوگیری کند. شما باید برای بازنشستگی بدهی خود پرداخت های معمولی انجام دهید، اما در موارد اضطراری نیز به اندازه کافی پس انداز کنید.

این کامل ترین محصول موجود در بازار در حال حاضر است.

با این حال، ما قویاً زنگ در ویدیویی Arlo را به اندازه کافی برای دادن جایزه انتخاب سردبیران توصیه می کنیم و می گوییم که این زنگ ویدیویی مورد علاقه فعلی ما است. با این حال، این برچسب قیمت غیرقابل تصور آن را به غیر از بقیه گزینه های موجود در بازار واحد می کند. این کامل ترین محصول موجود در بازار در حال حاضر است. دوران کتاب های اسلم گذشته است. اکنون کتاب الکترونیکی عکس می آید، جایی که می توانید خاطرات متعددی را به صورت جمعی ذخیره کنید و آنها را به طور نامحدودی گرامی بدارید. Wyze همچنین با گزینه های ذخیره سازی ابری رایگان خود متمایز است – که به شما امکان می دهد کلیپ ها را تا 14 روز ذخیره کنید.

دوره خرید بیت کوین شامل چهار مرحله است که شامل تصمیم گیری در مورد یک سرویس یا مکان برای خرید، اتصال با روش پرداخت، ارسال سفارش و تضمین ذخیره سازی محافظت شده برای ارز دیجیتال خریداری شده است. WebTV ادعا می کند که هویت واقعی ما را به تبلیغ کنندگان منتقل نمی کند، هیچ اطمینانی ندارد که داده های ما محافظت می شود. این با Mongo یا کالاهای دیگری که دارای نقص‌های طراحی اولیه بودند که باعث از دست رفتن دانش شدید می‌شد تفاوت چندانی ندارد، با تفاوت اصلی این است که، در بیشتر مناطق، کایل کینگزبری وجود ندارد که سال‌ها صرف انتشار چک‌های کالاهای مختلف در بازار کند. در این زمینه، با صبر و حوصله به ادعاهای جعلی در مورد صحت پاسخ می دهد تا زمانی که واکنش های متقابل روابط عمومی باعث شد شرکت ها در این حوزه به طور قابل توجهی شروع به درستی کنند. Wi-Fi همه چیز کوچکی است — به طور قابل توجهی وقتی شروع به پخش چیزهایی مانند سیستم صوتی هوشمند، چراغ های هوشمند، دوشاخه های معقول و همه چیز هوشمند از اتاقی به اتاق دیگر می کنید. این زمانی اعمال می‌شود که شما با همان شرکت ملکی ادامه دهید و یک بار دیگر در عرض سه سال شروع به اجاره کنید. در حالی که تعمیر و نگهداری کلی خانه و اموال اطراف آن قطعاً یک عامل است، جزئیات مربوط به ظروف کثیف داخل سینک یا چمنی که باید چمن زنی شود تأثیری در ارزیابی ندارد.

در حالی که Pro four از برخی از احتمالاً ارزان‌ترین دوربین‌های خارج از منزل تولیدکنندگانی مانند Blink یا Wyze گران‌تر است، اما بودجه خوبی برای هر کسی است که در مورد ارتقاء بازی امنیتی خود جدی است. باید دستورات گفتاری شما را به شما ارائه دهد تا بدانید که گوگل به درستی صدای شما را شنیده است، ممکن است به طرز ماهرانه‌ای شما را در دستور العملی از وب‌سایت‌های محبوب آشپزی بچرخاند، و واقعاً با دوربین‌های مسکونی هوشمند و زنگ‌های ویدیویی پشتیبانی شده توسط Google کار می‌کند تا دوربین دیجیتال خود را نشان دهد. روی صفحه تغذیه می کند در حالی که بسیاری از دوربین‌های Arlo گران هستند، اگر گران‌تر نباشند، زنگ ویدیویی Arlo بسیار ارزان‌تر است.

برای آموزش بیشتر در مورد مطالعه مبانی اسپانیایی، این برنامه یادگیری اسپانیایی به سرعت، بدون دردسر و اقتصادی می تواند قطعا کمک کند. جان گلن، وزیر اقتصاد خزانه‌داری، گفت: این اقدامات به مستعدترین افراد کمک می‌کند تا از «پیشنهادهای بد» نیش نخورند. دموکرات‌های سنا روز پنج‌شنبه ورودی کاملاً جدیدی را در مذاکرات کنگره درباره یک لایحه کمک همه‌گیر دیگر برای تثبیت سیستم اقتصادی متزلزل ایالات متحده گشودند و پیشنهاد کردند که کمک‌های کروی زیر 350 میلیارد دلار به برنامه‌هایی با هدف کاهش شکاف‌های ثروت نژادی و کمک به آمریکایی‌ها اختصاص دهد. رنگ آمیزی با رکود ویروس کرونا مقابله می کند. حتی زمانی که نمی‌خواهید از کنترل صوتی استفاده کنید، ترموستات چشمگیر است و به طور متوسط ​​50 دلار در صورت‌حساب سالانه حیاتی صرفه‌جویی می‌کند. برای استفاده از آنها یا اتصال آنها به کنترل صوتی با Amazon Alexa یا Google Assistant (یا IFTTT) نیازی به هاب اضافی ندارید. از آنجایی که خود مکانیسم قفل را تغییر نمی‌دهد، همچنان می‌توانید از کلید فیزیکی اصلی خود استفاده کنید. واحدهای دیگر مانند لامپ‌های هوشمند و دوشاخه‌های معقول که می‌توانید از راه دور برنامه‌ریزی کنید یا آن‌ها را خاموش کنید، می‌توانند از اتلاف انرژی در زمان دوری جلوگیری کنند. برای پایین نگه داشتن هزینه‌ها، اعتماد صرفه‌جویی در مصرف انرژی توصیه می‌کند فقط از وسایلی که پر هستند Home — TreasuryDirect استفاده کنید.

راهنما را بچرخانید تا توپ مخزن مستقیماً در دهانه بیفتد. اگرچه ناسا نرها را چهار بار دیگر به ماه فرستاد، اما کنجکاوی در کاوش در آن از بین رفت. خرید گروهی برای سایت‌ها دوباره مورد تقاضا هستند، زیرا شرکت‌های کوچک به دنبال روش‌هایی برای تبلیغ محصولات خود برای خریدارانی هستند که در اقتصاد ضعیف بین‌المللی از بودجه آگاه هستند. همانطور که به چک لیست ایده های کسب و کار کوچک زیر نگاه می کنید، این علایق خصوصی، تخصص و نیازها را در نظر داشته باشید. این می تواند یک عکس مرتبط با سازمان پرانرژی علاوه بر یک فرد سازمانی ایجاد کند که هر عاملی را که شما می توانید در مورد شرکت بدانید را می شناسد، اما علاوه بر این، چشم اندازهای آینده را ارزیابی می کند و بر نظرات و مفاهیم او تمرکز می کند. هیچگونه وجوهی که توسط هیچ تشکل کارگری از طریق عوارض، ارزیابی یا عوارض مربوط به دست می‌آید و هیچ‌گونه وجوهی از کارفرما برای ارتقای کاندیداتوری شخص در موضوع انتخابات به مفاد این عنوان کمک یا اعمال نمی‌شود. اما، اگر نقطه ضعف شما این است که وقتی از خانه بیرون می روند، اتاق خواب خود را آرام می گذارد، یک لامپ هوشمند ممکن است این کار را انجام دهد.

فقط آنها را پیچ کنید، آنها را روشن کنید، آنها را با برنامه تلفن همراه Wyze جفت کنید و درخشش یک محصول ملایم با هزینه کم کثیف را تجربه کنید. این برنامه به خوبی طراحی شده است و به شما امکان می دهد پلاگین را برای فعال یا خاموش کردن برنامه بر اساس زمان بندی و حتی بر اساس موقعیت مکانی خود برنامه ریزی کنید. مواردی که تحت بیمه نامه های مالک فعلی، اجاره کننده و/یا بیمه خودرو محافظت می شوند، به احتمال زیاد در مکان جدید شما پوشش داده نمی شوند. خط‌مشی‌های شرکت مربوطه علاوه بر بررسی‌های ما درباره این ابزارها، به‌ویژه در رابطه با ملاحظات حفظ حریم خصوصی، وارد می‌شوند.

آوردن وسیله‌ای به خانه‌تان که می‌تواند شما یا همسایگانتان را تماشا کند یا به آن توجه کند، با مسائل خصوصی مرتبط است. CNET برای درک خط‌مشی‌های حریم خصوصی شرکت کار می‌کند، درک آنها را ساده می‌کند و وقتی راه‌حل‌ها واضح نیستند، سؤالات مربوط به حریم خصوصی را مستقیماً به مشاغلی مانند Ring و Google می‌برد. با قیمت 130 دلار، Echo Show 8 دارای کیفیت صدای خوب، صفحه نمایش فوق العاده دیده شده و اشاره قانع کننده به خصوصی بودن با شاتر بدنه ای است که احتمالاً می توانید روی دوربین دیجیتال آن بچرخانید. این یک ارزش بسیار عالی است و کیفیت بالای دستگاهی که دریافت می کنید را رد می کند. گزینه‌های یکسان دستیار Google را در Nest Hub دریافت می‌کنید که به سادگی با خط بلندگوی Google Home دریافت می‌کنید، همراه با یک رابط صفحه‌نمایش که به سادگی تعداد صحیح پیشنهادات بصری را به شما ارائه می‌دهد. ممکن است آمازون این نمایش هوشمند را با نمایش اکو معرفی کرده باشد، با این حال گوگل این مفهوم را با Nest Hub (قبلاً هاب خانه) هم در طراحی آن و هم در نحوه استفاده از دستیار صوتی خود اصلاح کرده است. حتی بدون آن، Nest Hub بهترین و مقرون به صرفه ترین پیوند دستیار صوتی و رابط نمایشگر در بازار است.

Guide To Buying Household Appliances

نقاط ضعف: ترموستات هوشمند آمازون با Google Assistant یا Apple HomeKit سازگار نیست و هیچ وسیله جانبی حسگر دما از راه دور وجود ندارد. اگر به دنبال موثرترین هاب و دستیار خانه هوشمند هستید، CNET دستیار گوگل و آمازون الکسا را ​​به عنوان دو گزینه اصلی تایید کرده است. امتحانش هم خوب است و 45 درصد کوچکتر از مدهای قدیمی مرداد است. از آنجایی که این مانکن دارای وای فای داخلی است، نمی خواهید لوازم جانبی August Connect را برای فعال کردن ورود از راه دور خریداری کنید. برای آزمایش روترهای Wi-Fi، این ویژگی‌هایی که سرعت یکسانی را تکرار می‌کنند، به مجموعه‌ای از فواصل عادی در همان خانه برای هر روتر آزمایش شده نگاهی بیندازید. آیا شما علاقه مند به اتصال و اتوماسیون خانه خود تا حد امکان هستید؟به همین دلیل است که یک روتر مش که برای پخش یک سیگنال قوی و سریع در سراسر خانه شما ساخته شده است، احتمالاً بهبود بسیار خوبی را ایجاد می کند – به خصوص اگر در یک خانه بزرگ زندگی می کنید.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد راهنمای خرید سرخ کن فیلیپس لطفا به بازدید از وب سایت ما.

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما